Новости студий WDS (бывшая JTS) и HPS - Страница 2 - Игры студий WDS (бывш. JTS) / HPS - Strategium.ru Перейти к содержимому

Новости студий WDS (бывшая JTS) и HPS

Рекомендованные сообщения

Northern Neighbour

John Tiller Software разрабатывает качественные компьютерные военные игры для коммерческих и военных клиентов с 1995 года. За это время John Tiller Software разработала более 80 коммерческих военных игр и успешно выполнила более 20 контрактов на исследования и разработки для ВВС и ВМФ. Wargames, разработанные John Tiller Software, неоднократно получали множество наград, включая Wargame of the Year, от отраслевых СМИ. В военном образовании более 21 000 офицеров ВВС США использовали современную воздушную мощь John Tiller Softwareв воздушном университете на базе ВВС Максвелл. Wargames, разработанные John Tiller Software, известны как удобством, так и точностью. Они охватывают диапазон военных конфликтов от мушкета и щуки до настоящего времени и будущего.

 

 

https://wargameds.com/

 

Fans Of John Tiller Software

Изменено пользователем Northern Neighbour
Ссылка на комментарий

https://georgiacremation.com/obituary/john-albert-tiller/

 

Ушел из жизни (рак мозга) John Albert Tiller.

У меня навсегда установлены его:
Advance of the Reich
Eagles Strike
The Seven Years War
А его знаменитая серия Panzer Campaigns будет жить в наших сердцах вечно!

Ссылка на комментарий

Закреплённые сообщения
Northern Neighbour

А ещё надо бы тогда  и эмблему раздела WDS /JTS/HPS поменять . А старая мне так нравилась -  я ведь сам ее из двух логотипов создавал ((.

Ссылка на комментарий

Northern Neighbour
Ссылка на комментарий

Frozzolly

PANZER, MODERN & FIRST WORLD WAR CAMPAIGNS VERSION 4.05 DEEP DIVE - ссылка

Более подробное освещение грядущей серии обновлений до версии 4.05, которое будет относиться сразу к нескольким сериям игр. Некоторые планируемые изменения в масштабах этих серий можно практически назвать фундаментальными. Например, если я правильно понимаю, некоторые окна, которые дают ту или иную информацию (включая Jump-Map, Show Organization, Command Report, Parameter Data) можно будет нормально использовать,  перемещать по экрану, менять размер и даже выводить на второй монитор.

Спойлер

(жирным отменены новые изменения и добавления)

 

BUG FIXES

 

  • Bug: Ski units will now use foot movement sound where there is no SNOW or FROZEN map condition.
  • Bug: Fixed Convert to Sub-Scenario.
  • Bug: Partisan units will no longer disrupt movement of units when in Travel Mode.
  • Bug: AI Hold Orders will now not be cleared after one turn.
  • Bug: AI Active Orders will now not be cleared after one turn.

 

ENHANCEMENTS

 

  • Remove the Spotted icon from the Unit card and add "Spotted" as the first line on the Terrain Box.
  • Show Organization Enhancements (Alt-Q)
  • Is now a non-modal dialog and can be left open during play. It can be placed on a separate monitor if desired.
  • The ‘Show Organization’ (Alt-Q) will now both highlight the selected organization and move the map to centre on the selected formation/unit.
  • If an organization is highlighted on map (shortcut key ‘Q’) and then the Show Organization dialog opened (Alt-Q), the dialog will now expand the Org Tree to show the selected Organization.
  • Selecting units on map with the Show Organization Dialog open will update the dialog view.
  • Formations may show if they are ‘Not Present’ or ‘Reinforcements’ in the scenario being played.
  • Show Organization icon added to the toolbar.
  • The Jump Map (shortcut key ‘J’) is now a non-modal dialog and can be left open during play. It can be placed on a separate monitor if desired.
  • The Command Report (Alt-K) is now a non-modal dialog and can be left open during play. It can be placed on a separate monitor if desired.
  • The Parameter Data (shortcut key ‘F3’) is now a non-modal dialog and can be left open during play. It can be placed on a separate monitor if desired.
  • All non-modal displays can be placed on screen as desired and their positions and sizes will be remembered. Under Settings there is a ‘Clear Settings’ choice that will reset all display positions and sizes to default. Please note this resets all your settings as previously played.
  • Fatigue accumulation code is now based on ratio of losses to full strength.
  • Morale checking code. Determining whether morale checks are applicable is now based on ratio of losses to current unit strength.
  • Upgraded functionality for Armoured Trains.
  • Armoured trains cannot change into rail mode. They can only move deployed.
  • Armoured trains are exempt from the night move disruption rule. They normally would be exempt when in rail mode, but as they move deployed, they need to be set as an exception.
  • Armoured trains use the Artillery Hard Target Modifier in the PDT when firing into an adjacent hex only (usually a value of 2.5x). This is for both hard and soft fire. This represents the attached infantry and other close weapons such as MG’s.
  • Armoured trains have patrolling capability, just like infantry units. These were used for track protection and anti-partisan duties and adding this allows that.
  • Area Boundaries setting is now saved in the registry.
  • The spotting range for patrolling is now in the PDT.
  • A* Pathfinding added.
  • AI updates
  • Improvement to movement scripts including start and end turns.
  • Improvement to hold orders including start and end turns. Units are discouraged from leaving fortified hexes.
  • Changes to assault initiation and targets
  • Changes to night movement behaviour
  • AI offensive and defensive fire takes into account the state of the firing unit. Fatigued units will fire less with a priority to rest and recover.
  • Adjusted the behaviour of units directly attached to corps and armies.
  • ai file added to the Data directory. This controls common parameters used by the AI. Scenario specific AI files can be created and are selected through the scenario header dialog.
  • Wireless intercepts have been added. These will reveal HQ locations based upon radio direction finding and wireless analysis. Values in the PDT for each side determine the percentage chance and whether the report is detailed (the level of HQ – Division, corps etc) or generic. HQs that have been found can be targeted by both artillery and air units.
  • A new optional rule was added to prevent units with low ammo from firing.
  • Window Edge scrolling added (Settings\Scrolling).
  • This is to support multi-monitor support when using the new non-modal dialogs such as the Organization display.
  • To scroll using Window Edge, place the mouse cursor near the edge of the game window (not menus or unit boxes). The map should scroll in that direction.
  • The default area to determine scrolling is 48 pixels within the edge of the game screen. The active area can be adjusted to be larger or smaller by changing the value in Scrolling Buffer under the Scrolling menu.

 

CONTENT CHANGES

 

  • Support the use of a colon in the Unit Component Name (to differentiate units but use the same picture).
  • Changed Editor icons to be like the Panzer Battles ones (coloured differently).
  • The Scenario Selection dialog has been updated to include artwork.
  • Tooltips added to Optional Rules dialog.

Все эти изменения будут в новой Panzer Campaigns - Smolensk ’43, и дальше уже до 4.05 будут обновлены все другие. По всей видимости, подобные новшества появятся в том числе и Panzer Battles.

Изменено пользователем Frozzolly
Ссылка на комментарий

Крюгер
В 25.03.2024 в 03:01, uzbel2012 сказал:

Привет, а можно перевыложить дистрибутивы, а то везде ссылки мертвые.

Буду очень благодарен, игры молодости.

Ссылка на комментарий

uzbel2012
В 13.09.2024 в 15:48, Крюгер сказал:

Привет, а можно перевыложить дистрибутивы, а то везде ссылки мертвые.

Буду очень благодарен, игры молодости.

 

Спойлер

AdvanceReich_4031.msi
Antietam_4051.msi
Atlanta_4051.msi
Austerlitz_4081.msi
BattlesKurskSouthern_402.msi
BattlesNA1941_402.msi
BattlesNormandy_402.msi
Bautzen_4081.msi
BonaparteWar_4081.msi
Budapest45_404.msi
Bulge44_404.msi
Campaign1776_401.msi
Campaign1814_4081.msi
Chancellorsville_4051.msi
Chickamauga_4051.msi
Corinth_4051.msi
DanubeFront85_404.msi
DienBienPhu_400.msi
EaglesStrike_4031.msi
EastPrussia14_404.msi
Eckmuhl_4081.msi
ElAlamein42_404.msi
Eylau_4081.msi
Falklands_400.msi
FirstBlitzkrieg_401.msi
FirstWorldWar_400.msi
Forgotten_4051.msi
France14_404.msi
France40_404.msi
Franklin_4051.msi
FrenchIndian_401.msi
FuldaGap85_404.msi
Gettysburg_4051.msi
GreatNorthernWar_4041.msi
Guadalcanal_404.exe
Japan45_404.msi
Japan46_404.msi
JenaAuerstedt_4081.msi
Jutland_404.exe
Kharkov42_404.msi
Kharkov43_404.msi
Kiev43_404.msi
Korea85_404.msi
KoreanWar_400.msi
Korsun44_404.msi
Kriegsmarine_404.exe
Kursk43_404.msi
Leipzig_4081.msi
Marengo_4081.msi
MarketGarden44_404.msi
MexicanAmerican_401.msi
MiddleEast67_404.msi
Midway_404.exe
Minsk44_404.msi
ModernWar_400.msi
Moscow41_404.msi
Moscow42_404.msi
NapoleonsRussian_4081.msi
NGPlain85_404.msi
Normandy44_404.msi
Orel43_404.msi
Overland_4051.msi
Ozark_4051.msi
PacificWar_400.msi
Peninsula_4051.msi
Petersburg_4051.msi
Philippines44_404.msi.*
ProudFew_400.msi
RedVictory_4031.msi
Renaissance_4041.msi
RepublicanBayonets_4081.msi
Rumyantsev43_404.msi
Rzhev42_404.msi
Salerno43_404.msi
Scheldt44_404.msi
Sealion40_404.msi
Serbia14_404.msi
SevenYearsWar_4041.msi:
Shenandoah_4051.msi:
Shiloh_4051.msi:
Sicily43_404.msi
Smolensk41_404.msi
Smolensk43_405.msi
SovietAfghanWar_400.msi
SpanishCivilWar_400.msi
SpringAwakening45_404.msi
Stalingrad42_404.msi
ThirtyYearsWar_4041.msi
Tobruk41_404.msi
TourOfDuty_400.msi
Tsushima_404.exe
Tunisia43_404.msi
Vicksburg_4051.msi
Vietnam_400.msi
Wagram_4081.msi
War1812_401.msi
WarOverTheMideast_400.msi
WarOverVietnam_400.msi
WarSouthernFront_401.msi
Waterloo_4081.msi
WellingtonsWar_4081.msi
WinterWar_4031.msi
Wolfpack_404.msi
pw: cs.rin.ru

 

https://www.filecrypt.cc/Container/F144BC2AC4.html

Ссылка на комментарий

Крюгер

Очень сильно благодарю)))))))

Изменено пользователем Крюгер
Ссылка на комментарий

Frozzolly

Кто скачал этот архив в 40 гигов, разбейте по сериям и выложите на норм обменник их отдельно.

Ссылка на комментарий

1 час назад, Frozzolly сказал:

Кто скачал этот архив в 40 гигов, разбейте по сериям и выложите на норм обменник их отдельно.

Присоединяюсь к просьбе

Ссылка на комментарий

Frozzolly

FIRST WORLD WAR CAMPAIGNS 4.05.1 UPDATES - статья полностью

Вышли обновления к серии FIRST WORLD WAR CAMPAIGNS, причём до версии 4.05.1 

 

Ссылка на комментарий

Frozzolly

WESTERN FRONT - 1944 PANZER CAMPAIGNS 4.05.1 UPDATESстатья полностью

Вышли обновления к играм серии, которые про Западный фронт 44 года (Normandy, Market-Garden, Scheldt, Bulge), плюс к этому несколькими днями ранее был обновлён El Alamein '42.

 

Ссылка на комментарий

Frozzolly

ASIA WEEK - MODERN CAMPAIGNS & PANZER CAMPAIGNS 4.05.1 UPDATES - статья полностью

Обновлены 5 игр двух серий - Modern Campaigns (Korea ‘85 и Quang Tri ’72) и Panzer Campaigns (Philippines ’44 ,Japan ’45 и Japan ’46).

Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 30
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 5092

Лучшие авторы в этой теме

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу


Copyright © 2008-2025 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...