Age of Empires II: Definitive Edition - Страница 39 - Age of Empires - Strategium.ru Перейти к содержимому

Age of Empires II: Definitive Edition

Рекомендованные сообщения

Pyc_MadWolf

header.jpg?t=1668728922

 

 

Отпразднуйте 20-летие одной из самых популярных стратегических игр! Встречайте Age of Empires II: Definitive Edition — с потрясающим разрешением Ultra HD 4K, новым саундтреком после цифрового ремастеринга, а также расширением «Последние ханы» с 3 кампаниями и 4 новыми цивилизациями.

 

 

 

Разработчик: Forgotten Empires, Tantalus Media, Wicked Witch

Издатель: Xbox Game Studios

Русская локализация: текст

Игра вышла: 14 ноября 2019 года.

Страница в магазине: Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

 

Описание:

Насладитесь новым оформлением всех оригинальных кампаний и дополнений, которые занимают более 200 игровых часов и охватывают 1000 лет развития человечества. Сразитесь по сети с другими игроками за мировое господство, играя за 35 цивилизаций в разных эпохах.

Выберите свой путь к величию с этим улучшенным переизданием одной из самых популярных стратегических игр за всю историю.

 

Информация об игре:

Над игрой работает новая команда разработчиков от Microsoft, которая в прошлом году переиздала Age of Empires: Definitive Edition. Они работают совместно с ребятами из Forgotten Empires, которые в свою очередь сделали Age of Empires 2: HD + все новые дополнения к ней.

 

В игру войдут все новшества и дополнения с HD версии. Всего будет 25 кампаний ( 3 новые ), 35 наций ( 4 новые нации: половцы, татары, болгары, литовцы).

Изменят ИИ, который не будет читерить на сложном уровне сложности.

 

Это будет окончательная версия АОЕ2, но ее продолжат поддерживать.

AOE2: HD версию со стима не уберут.

 

В чем оригинальность новой части как и HD версии, в том что можно выбирать между оригинальной частью со старыми нациями и балансом, что были в старой AOE2 до HD и новой частью. К старой графике вернуться уже нельзя будет.

 

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Системные требования:

Спойлер

МИНИМАЛЬНЫЕ:
Требуются 64-разрядные процессор и операционная система
ОС: Windows 10 64bit
Процессор: Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64x2 5600+
Оперативная память: 4 GB ОЗУ
Видеокарта: NVIDIA® GeForce® GT 420 or ATI™ Radeon™ HD 6850 or Intel® HD Graphics 3000 or better
DirectX: Версии 11
Сеть: Широкополосное подключение к интернету
Место на диске: 30 GB

РЕКОМЕНДОВАННЫЕ:
Требуются 64-разрядные процессор и операционная система
ОС: Windows 10 64bit
Процессор: 2.4 Ghz i5 or greater or AMD equivalent
Оперативная память: 8 GB ОЗУ
Видеокарта: Nvidia® GTX 650 or AMD HD 5850 or better
DirectX: Версии 11
Сеть: Широкополосное подключение к интернету
Место на диске: 30 GB
 

 


 

 

Изменено пользователем Noobozadrot
Изменение оформления
Ссылка на комментарий

Закреплённые сообщения
TheSimplyZero
19 минут назад, Pyc_MadWolf сказал:

У меня 316 часов и где-то около 20-30 в оффлайне было наиграно. В этой версии играю только кампании и скирмешир. Еще 96 часов в AOE2:HD (2013). А если вспомнить сколько я наиграл в Age of Empires II: The Conquerors 1.0c, включая много игр с народом как по ip адресу, так и на серверах, и в Age of Empires II: The Age of Kings, то для меня Эпоха Империй 2 будет самой играющей игрой среди всех игр с 2000 года. Прямо игра на века :) .

В HD где-то часов ~40 оставил, а вот в завоевателей какое-то бесчисленное количество времени наиграл, даже примерно сложно сказать сколько, я ведь даже совсем недавно возвращался на пару часов побегать в ту самую 1.0c, иногда кажется, что и в глубокой старости буду в двойку поигрывать:).

Ссылка на комментарий

Pyc_MadWolf
1 минуту назад, TheSimplyZero сказал:

В HD где-то часов ~40 оставил, а вот в завоевателей какое-то бесчисленное количество времени наиграл, даже примерно сложно сказать сколько, я ведь даже совсем недавно возвращался на пару часов побегать в ту самую 1.0c, иногда кажется, что и в глубокой старости буду в двойку поигрывать:).

У меня отец только и играет в АОЕ2, при этом разные стратегии пробовал, но Эпоха само больше понравилась и всё, не расстаётся. 

 

Я тоже в эту игру всегда играть буду. Она ламповая, очень душевная и просто с ней отдыхаешь. При этом разнообразная по геймплею и всё в ней идеально. Да, всё это ещё раз доказывает, что Эпоха Империй 2 легендарная игра и одна из долгоживущих, а если брать её официальную поддержку в тех или иных изданий, то она такая единственная. Других таких игр я не знаю :)

Ссылка на комментарий

Pyc_MadWolf

Возможно 30 сентября будет анонс дополнения :) . В честь юбилея.

12c1e0290a1dbf50541d10d7b26a382306d33d71

 

Ссылка на комментарий

Pyc_MadWolf

Сегодня исполняется 25 лет Age of Empires II !

 

Поздравляем одну из лучших RTS за все времена и воистину единственного долгожителя по официальной поддержке и постоянному развитию. 

 

P.S. Как мы в своё время в Pyc_clan говорили: - "Эпоха Империй на всегда. Аокер - на всю жизнь :)."

Изменено пользователем Pyc_MadWolf
Ссылка на комментарий

Pyc_MadWolf

В ожидании MechWarrior 5: Clans, продолжил кампанию бирманцев. 3 миссия, начинал её наверно раз 5, старт совсем не получался. Вспоминал как играть, давно не играл. Не простая кампания, но интересная по разнообразия. 

 

Арамбай сильно понерфили, косые стали ужас как.

Изменено пользователем Pyc_MadWolf
Ссылка на комментарий

СУЛАРИУС
В 30.09.2024 в 23:57, Pyc_MadWolf сказал:

Поздравляем одну из лучших RTS за все времена и воистину единственного долгожителя по официальной поддержке и постоянному развитию. 

Да, ведь Близзы сами слили свой Старик 2 :boy-cleanglasses:

Ссылка на комментарий

Pyc_MadWolf
20 часов назад, СУЛАРИУС сказал:

Да, ведь Близзы сами слили свой Старик 2 :boy-cleanglasses:

Фраера жадность сгубила. Если вернуться к былым обсуждениям, то я в своё время купил только Star Craft 2: Wings of Liberty. Где мультитплеер был на 30 или более дней. Это ладно, он был мне особо не нужен, хотя уже казалось странным платить за мультиплеер отдельно и его продлевать. Но после они сделали полнейшую дичь, выпустили патч и всю одиночную игру включая со скирмеширом так же сделали платным. Я, что снова должен был игру покупать? Это такой бред и наглость была. Тонны жалоб и недовольства полетело в их стороны. Но всё удалялось. 

 

В итоге я так на них обозлился, что к чертям выкинул диск и забил на всю компанию с их играми и больше не возвращался и было насрать, что там с ними будет.

 

С тех пор мне на Star Craft и г***о студию до лампочки от слова совсем.

 

Оказывается, они все три части Star Craft 2 объединили в одну, первую кампанию и мультитплеер сделали бесплатным как у всех нормальных людей. Видать у них полная жопа пошла по аудитории и финансам, раз на такое пошли? 

 

P.S. Хотя Star Craft была одна из самых любимых стратегий,  много раз переигрывал кампании включая Brood War, очень ждал SC2. Но поле такого скотского отношения, с ними связываться более нет желания.

 

P.S. Кампании у SC, WC хорошо поставлены, но геймплей менее разнообразный, чем у AOE2, как не крути.

Изменено пользователем Pyc_MadWolf
Ссылка на комментарий

Флавий Аниций

У Cтаркрафта с Варкрафтом и AofE просто разные ниши.

Starcraft – лучшая RTS по космосу/будущему/научной фантастике.

Warcraft – (особенно третья часть) – лучшая по фэнтезийному сеттингу. К тому же в Warcraft3  весьма удачно сочетаются элементы RTS и RPG. А Age of Empires – лучшие RTS по средневековью и античности.


Все три серии можно считать легендарными. Я их никогда не забуду. Сейчас Age of Empires безусловно самая живая из трёх серий. Но и Starcraft  с Warcraft  в будущем вполне могут возродится. Было бы желание близзардов, и особенно их новых владельцев из Майкрософта.

 

Ссылка на комментарий

TheSimplyZero
В 03.10.2024 в 17:49, Pyc_MadWolf сказал:

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

И это факт! 

Там анонсировали новое длс для двойки.

 

Цитата

We are excited to announce the next DLC for 

Age of Empires II: Definitive Edition

  

Chronicles: Battle for Greece

, an immersive narrative expansion that transports players to the world of classical antiquity. 

Coming November 14th

, 

Chronicles

 builds upon classic gameplay with a reimagined visual experience and a focus on epic, character-focused storytelling.

The first chapter, 

Battle for Greece

, introduces 

three new civilizations

: Achaemenids, Athenians, and Spartans – in a 

21-scenario campaign

, brought to life through engaging 

voice acting, animated cutscenes

, and much more!

We have been thrilled to work with CaptureAge to present 

Battle for Greece

, the first installment of 

Chronicles

. This new epic narrative experience is a must-play for strategy lovers and history enthusiasts alike.

 

 

 

Chronicles: Battle for Greece
 is available for pre-order now on Steam! Coming November 14th!

 

 
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
14 нояб. 2024 г.
Добавить в корзину
Предзаказ
-15%
$7.49
$6.37
Age of Empires II: DE - Chronicles: Battle for Greece
 

 

 

What is Chronicles?
062c7247cf50f23ec63669d090e1964c80abb5d4.png

 

A sharp breeze surges across the Aegean. The dockyards of Athens thrum with activity, the air filled with the acrid smell of pitch, slathered across the hulls of a hundred waiting warships. In the mess halls of Sparta, wolf-eyed warriors slurp bitter black broth, their arms still aching from the day’s exercises. On the shores of the Hellespont, the Great King of Persia watches as a vast host assembles before him, drawn from a hundred different lands. The battle for Greece is about to begin.

Created by CaptureAge, a team of 
Age of Empires

 veterans, 

Chronicles

 is a series of DLCs set in the ancient world, taking the core gameplay and balance of 

Age of Empires II: Definitive Edition

 and then pushing it a step further by adding multiple new features inspired by the time period, along with a complete visual overhaul!

f83f681283dc9fed7a617014cafa7330810d35a3.jpg
The story of 

Chronicles

 begins with 

Battle for Greece

. Spanning over a century of history from the Ionian Revolt, through the Greco-Persian Wars, to the end of the Peloponnesian Wars, the 21-scenario campaign contains some of history’s most famous and consequential battles, including Marathon, Thermopylae, and Salamis. Meet fascinating historical figures such as the ruthless Spartan admiral, Lysander, the wise statesman, Pericles, and the fearless warrior queen, Artemisia!

 

 

Included in this DLC

9da8be881f585e6a5f317e08e7a0b77426279d36.jpg

 

Chronicles
 will also feature a complete naval overhaul with six types of military ships, new trading options with merchant ships, and a new gold resource which can be gathered at sea: Oysters! Plus, use special civilization mechanics, such as the ability to enact government policies and individually upgrade Town Centers to fine-tune the control over your empire. Innovative gameplay, including a unique naval combat system, and new technologies are all ready for you to explore and enjoy!

 

  • New graphical models:
     including 55 new land units, 19 new naval units, and 85 new buildings
  • A 21-scenario campaign covering over a century of history
  • A fresh approach to storytelling with animated cutscenes, new music, and voice acting
  • Three ancient civilizations:
     Achaemenids, Athenians and Spartans (not available in ranked play)
  • Overhaul of naval combat:
     with six military ship types, including ramming and catapult ships
  • Unique civilization mechanics:
     including customizable Town Centers and government policies
  • … and much more!

 

Achaemenids, Athenians, and Spartans NOT Available in Ranked Play
The Achaemenids, Athenians, and Spartans will 
NOT
 be available for Ranked Play.
You can read more about this decision below.


At its core, 

Chronicles

 is a new series for 

Age of Empires II: Definitive Edition

, dedicated to narrative and historical immersion, primarily with a single-player focus. To build upon this goal and explore additional possibilities, early in development we made the decision that the three new civilizations introduced with 

Battle for Greece

 would 

not

 be available in ranked gameplay.

Separating the three new civilizations from the standard balance pool has allowed us to develop fun and creative mechanics, a fresh take on the standard technology tree, and overhaul certain parts of the game such as naval gameplay. These options wouldn't have been possible and would not play in a balanced manner alongside the current 

Age of Empires II: Definitive Edition

 civilizations.

We've worked with our partners at CaptureAge who have a deep understanding and interest in the competitive scene - they've been supporting it since before the Definitive Editions released! We unanimously agreed with them that keeping these fresh and experimental civilizations separate from competitive play is the best option, for both our community members who want a unique and expanded single player experience, and those who enjoy well balanced competitive play.

 

 

 

 

A Message From CaptureAge

29a4af146e1b352248225f375d98afafa0f7c4c2.jpg

 

Chronicles
 is the first full release from CaptureAge! As a development studio, we've prided ourselves on providing top-quality spectator software across the 
Age of Empires

 franchise. From a small team of fans, CaptureAge has grown into a studio packed with 

Age of Empires

 community veterans, as well as AAA talent.

We’re passionate about this franchise, and wanted to create something that the community would love. Inspired by the popular Rome at War mod – whose creators are now part of the CaptureAge team – we chose the rich world of classical antiquity for our setting.

Campaigns have always been central to 

Age of Empires

, and fans of the series continue to hunger for more. We therefore decided to make campaign content central to 

Chronicles

 – and we’re approaching campaigns in our own unique way, with a strong narrative focus, a new presentation style, and an exciting variety of gameplay styles. Together, the 

Chronicles

 DLCs will tell a unified story spanning the ancient world!

We can’t wait to share more details about 

Chronicles: Battle for Greece

 with you over the coming weeks. For all of us at CaptureAge, this project has been a labor of love, and we couldn’t be more excited for you to join us on this fresh, ambitious, creative new adventure.

 

 

 

 

What's on the Horizon

930fe08d5bd0a22d6f747c694ea534a275560955.jpg
Hello 
Age

 Community and welcome to the 

Battle for Greece

!

The road to today and the announcement of 

Age of Empires II: Definitive Edition

 - 

Chronicles: Battle for Greece

 has been a long time coming, and the unlikely path that led us here is worth an explanation. That’s because it’s not just a story about CaptureAge, but also YOU – the Community – and how the passion of players that love 

Age of Empires

 can turn into some wild and unlikely adventures.

First let’s talk about CaptureAge. Here at World’s Edge, we started our relationship with CaptureAge several years ago, with a focus on getting their amazing spectator tool (also called CaptureAge) working for 

AoE II: DE

. That tiny project forged some new friendships and confidence, and led to exploring different ways that the CA team might be able to contribute to 

AoE II: DE

 outside of what they were already known for. For many years now, they’ve been working rather silently on many small projects within the game, helping to deliver on new features and systems that have been part of the Updates you’ve been receiving over time. It’s been a wonderful collaboration and we’ve been genuinely delighted to watch them grow as a company – talented new people continue to join the CA team, and they’ve been able to express their passion for 

Age of Empires

 in new and exciting ways.

But then, as any good story goes, we reached a point of once-upon-a-time when collectively many on the 

AoE II: DE

 team took notice of Romae ad Bellum (Rome at War) – a promising mod being developed by a small group of people. Among the many things that caught our attention, they were doing beautiful work with building and unit design, and they were experimenting with gameplay in ways we felt were interesting. Eventually we connected with the Rome at War team to talk about their mod and their creative aspirations, and the vibe was the right one – we liked how they were thinking about 

AoE II: DE

 gameplay in a different time period, and it got us thinking about whether or not there was a path to working with them as a content partner. There were big gaps in what they’d be able to take on, but they had the thing that mattered most – a love for 

Age of Empires

 and enough passion to push through ambiguity and create something that people were talking about.

So now we have these two teams in the mix, mostly focused on very different things BUT… they both had the same ambition. They both wanted to be developing a true and ambitious content project. And they were both teams that originated in Community, made of people that played 

AoE II: DE

 personally, passionately, and daily – and wanted to be doing something interesting and different for the game.

As time went on and conversations continued, what started to emerge was one of those exciting moments where stars align and the opportunity to do something really cool becomes real. With the help of World’s Edge, CaptureAge invited the Rome at War team to join them, and together they became the strongest version of CaptureAge yet – just in time to journey into their first DLC project culminating in today’s surprise for all of you. It was an ambitious and heart-felt effort to launch, because while 

Age of Empires II: Definitive Edition

 - 

Chronicles: Battle for Greece

 is definitely inspired by previous mod work from the team, this meant getting to work on a completely new DLC experience, authored entirely from scratch and built from the ground up, together with PhD Historians we added to the team and a desire to build a new type of experience players hadn’t quite seen before. They’ll have much more to say about that story in their own words over the weeks and months to come, but it’s worth highlighting here for a very specific reason.

 

 

Age of Empires
 isn’t just a World’s Edge endeavor – it’s something that belongs to all of us, and it’s been as much a part of your life and story as it has been ours. The examples of Forgotten Empires and CaptureAge teams demonstrate that a vibrant path exists, and for those of you interested in making your mark on 
Age

, we’re watching! We’re fans too and excited to see the things you create! From mods, to music, to cosplay, to fan art – all of it makes us smile because we think it’s as cool as you do! When people and teams pop up in our Community that we can find a way to work with, we’re thrilled! Our connection to our Community is what guides the work we do and the choices we make, and whenever we can grow those efforts by inviting our Community to join us in delivering on the future of these games, it’s a fit like no other! That’s a lot of exclamation marks but also a lot of truth. Not every gaming franchise is like this and the 

Age of Empires

 Community stands out as a unique and positive place where this many years later people can still find opportunity in the things they love, and we think that’s pretty awesome.

So this is another encouragement for you to dream big and imagine possibilities. To pick up that editor and speak with your mods. Don’t be afraid of failure, don’t be afraid to get it wrong – it’s a supportive Community! People are there to give you feedback and you might even find others to join you in whatever quest you’ve created for yourself. Just go for it! Because you never know what will happen. You might just get spotted by a Dev, who tells a Producer, who tells a Business Manager, who sends an email, which starts a conversation, which leads to a blog, where we get to praise our Community for being full of amazing people that do amazing things. We genuinely feel that way.

Given the focus on Campaign content in 

Chronicles: Battle for Greece

, alongside the fact that we 

won’t

 be adding the new Civs (Achaemenids, Athenians, and Spartans) to Ranked, it seems important to mention that this 

does not

 signal a departure from the types of DLC we’ve been delivering in the past that have been reliably adding new Civs for competitive play. In the case of 

Chronicles: Battle for Greece

, we really wanted to try some unconventional things with gameplay, play around with the Tech Tree, and try some new things with Naval that weren’t going to harmonize with the balance in Ranked. So we make choices like this in order to (a) make room for that kind of creativity, (b) respect balance in Ranked, and (c) look for diversity in the types of content we can create for you. A little more about this, from a different angle –

What we’ve been doing with DLCs like 

Animated Profile Icons

, 

Victors and Vanquished

, and now 

Chronicles: Battle for Greece

, is a bit of experimenting. The 

AoE II: DE

 community is pretty big and spread out. Our most visible cohort tends to be our competitive community, tournament organizers, and streamers, but there’s a rather massive and understated majority of our players that show up week over week and month over month just to enjoy their favorite Campaigns. They love Campaign content exclusively, and they’re playing them over and over again – hard to blame them (that Attila Campaign, amiright???). There’s some Venn diagram overlap where many of you together are enjoying a lot of Skirmish matches, but the point is that it’s a big game with lots to do and therefore we’ve got many different interests to explore and service. It starts to become important for us to look for ways that we can push Campaign content and do new and interesting things, even if it means some variation in how we roll out a DLC (e.g. Civs not going into Ranked). So when we do something different like this, please don’t be alarmed – we’re just a happy tree growing new branches – the ones that have given you shade in times past are still there and we’ve got plenty of surprises waiting for you. Like, a lot. A lot a lot. Seriously. A lot a lot a lot.

 

 

More to say about those surprises in the future!


For now, it’s time to settle in for the Grand Campaign as 
Age of Empires II: Definitive Edition

 - 

Chronicles: Battle for Greece

 presents an ALL-NEW experience, not available in any form anywhere else, crafted with love by CaptureAge, and ready to play in just a few weeks!

 

 

 

 

Pre-Order Chronicles: Battle for Greece Now!

062c7247cf50f23ec63669d090e1964c80abb5d4.png
Conquer the ancient world with the inaugural chapter of 
Chronicles: Battle for Greece

! Claim victory across the entirely new 21 scenarios of the Grand Campaign. Experience new graphical models including 55 new land units, 19 new naval units, and 85 new buildings, and master three new civilizations - Achaemenids, Athenians and Spartans.

 

 

Chronicles: Battle for Greece is now available for pre-order on Steam, Microsoft Store, and Xbox, releasing November 14th!

 

_________
добавлено 4 минуты спустя

На самом деле это последнее что я ожидал, для меня как для игрока в кампании это конечно выглядит очень даже интересно, но из-за того, что это по сути очередной RoR люди играющие в мультиплеер явно будут недовольны.

Ссылка на комментарий

Pyc_MadWolf
1 час назад, TheSimplyZero сказал:

Там анонсировали новое длс для двойки.

 

 

_________
добавлено 4 минуты спустя

На самом деле это последнее что я ожидал, для меня как для игрока в кампании это конечно выглядит очень даже интересно, но из-за того, что это по сути очередной RoR люди играющие в мультиплеер явно будут недовольны.

Офигеть, я такого и не ждал! Выглядит очень здорово и необычно. Я давно хотел развитие античного времени с новыми юнитами и кампаниями. Плюс анимация в роликах в стиле.

Ссылка на комментарий

Pyc_MadWolf
2 часа назад, TheSimplyZero сказал:

Там анонсировали новое длс для двойки.

 

 

_________
добавлено 4 минуты спустя

На самом деле это последнее что я ожидал, для меня как для игрока в кампании это конечно выглядит очень даже интересно, но из-за того, что это по сути очередной RoR люди играющие в мультиплеер явно будут недовольны.

Но есть те и кто жалуется, что хватит добавлять очередные цивы в основную игр, так как баланситьтяжело и реально слишком много уже стало. Недовольные будут всегда. Но это очень необычный и большой шаг вперёд. Цивы обещают разными и это только первая глава. Интересное какие следующие будут и будет ли там скирмешир. 

Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 772
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 59126

Лучшие авторы в этой теме

  • Pyc_MadWolf

    565

  • Wiyama

    43

  • СУЛАРИУС

    31

  • simonov-89

    29

  • Kreismalsarion

    18

  • Nigmat

    11

  • thenamelessone

    10

  • Lord_Martek

    10

  • Olter

    7

  • Александрович

    4

  • 1Роман1

    4

  • Volchenock

    4

  • Antinoh

    3

  • Vektor

    3

  • Хоттабыч

    3

  • Keksik

    3

  • TheSimplyZero

    3

  • Basil_pup

    2

  • Dart_Evil

    2

  • Devin

    2

  • Флавий Аниций

    2

  • Текстоплёт

    2

  • Гари

    2

  • EnzoEV

    1

Лучшие авторы в этой теме

Популярные сообщения

Pyc_MadWolf

Отпразднуйте 20-летие одной из самых популярных стратегических игр! Встречайте Age of Empires II: Definitive Edition — с потрясающим разрешением Ultra HD 4K, новым саундтреком после цифрового ремастер

Olter

В общем, мне понравилась эта идея и я сыграл матч между разными ИИ. 2 vs 2 vs 2     В самой игре видел только действия половца (и татарина, после изучения картографии), так что все пр

Pyc_MadWolf

Творчество от одного буржуя.      

Wiyama

Поиграл вчера с ботами за новые цивы, выглядит забавно. По Бургундии: 1. Бонус на доступ экономических улучшений на эпоху раньше выглядит ситуативно. Если, не дай бог, игра затянется в феода

Devin

"Rubenstock время от времени делает вылазки разведчиком, чтобы понять — на месте ли его противник или спит"   учись, стратегиум

Pyc_MadWolf

Отзывы не очень, так как в основном их оставили те, кто вообще ни разу не играл в первый АОЕ. Вот и пишут ересь всякую. А многие фанаты игру купили еще год назад, когда она вышла в магазине Microsoft.

Olter

Это прекрасно, но меня убивает что у нас есть славяне, болгары и литовцы.   Т.е. болгары это не славяне. При этом у славян герб Рюриковичей, т.е. вроде как русские. А поляков тогда куда дева

Olter

Посмотрел повтор боя - сразу бросается в глаза, что HD ИИ вообще не умеет в командную игру. Играет, как в соло. DE ИИ не сказать, чтоб прям мастер командной игры, но выглядит заметно лучше в этом план

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу


Copyright © 2008-2024 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...