Ekkli 90 13.03.2017, 18:17:55 Поделиться #1 13.03.2017, 18:17:55 Cultural Cities Remix Описание: Графическая модификация, которая в зависимости от культуры добавляет разнообразия внешнему виду поселений на глобальной карте. Все культурные группы получат новый облик для своих графств. Также добавлены новые иконки для холдингов провинций, которые также зависят от культуры. Совместимость: архив включает модуля совместимости с различными модами. Поддержка режима Ironman: архив включает модуль совместимости с данным режимом. i Скачать актуальную версию Cultural Cities Remix [Совместим с CKII 3.3.X] : Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Полезная информация Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. на Paradoxplaza Спойлер Спойлер Cultural Cities Remix 19-11-2017 [cовместим с CKII 2.8.X] : Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Cultural Cities Remix 26-04-2017 [cовместим с CKII 2.7.X] : Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Cultural Cities Remix 06-06-2013 [cовместим с CKII 1.10] : Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Спойлер 19-11-2017 Update to Jade Dragon. Add Chinese and Tibetan building combinations. Change steppe ports to western style. 26-04-2017 Shuffle holding models around into tiered upgrades. Lower tier 2 startpoint. Set up the Dome of the Rock model that was left unused for some reason. Scale up tribal and nomadic models a bit. Decorate tier 3 Muslim Castle. Add new reskinned Western and Easternslavic castles. Use Indian city halls as Byzantine castles. 31-08-2016 Updated to Reaper's Due culture setup. Updated Vipe1's Culturally different province icons. Set a Lombard province icon set. 04-02-2016 Conclave update Rename dravidiangfx to southindiangfx. Bundled with Vipe1's Culturally different province icons. 12-10-2015 2.4.4 Update Revert city holdings back to non-tribal use. Change various steppe cultures to nomadic houses. Change Celtic houses to tribal models. Scale down Dutch, Baltic, Pomeranian and Bulgarian houses a bit. 15-07-2015 2.4 Horse Lords update. Switch to partial culture overrides for increased compatibility with mods and updates. Added tribal and nomadic buildings, no remixing yet. Change Italian castles to Greek church model. Updated unit-modding subproject. 19-11-2014 Updated culture files. Fixed norman housing. 17-10-2014 Updated to 2.2.0.1 Changed all city holdings used for tribal cultures. Reorganized Western holdings around early basic forts, square romanesque castles (french/english) and gothic castles (german). Swapped greek and georgian/armenian castles to give greek the more advanced form. Changed Maghreb and steppe holdings to alternate muslim forms. 27-05-2014 Tweaked the scattered houses to be a bit more compact Replaced Alan and baltic houses Tweaked Sicilian/saxon/maghreb/mongol/andalusian houses Renamed vanilla norse/eastern-european unit models to stop the conflict with DLC norse units. Mixed up more vanilla unit model variations. 06-05-2014 Added Cuman and Sogdian styles Changed steppe houses Updated cultures for easier province icon compatibility. 10-04-2014 2.1.2 patch, cultures updated 26-03-2014 Updated to 2.1 Divided the Indian building models into Indian, Dravidian and Bengal. Indus valley gets persian houses Pashtun get some indian houses Southernslavic get meditereanean houses 26-02-2014 Encoding bugfix 06-02-2014 Added Hungarian, Bulgarian, Sicilian and Pomeranian variations. Reorganized the graphicalculturetypes some more. Added CK2+ and SWHM versions. Shrunk houses to default size. 03-02-2014 Picking out individual housing buildings opened up a bunch more options for variation. 30-01-2014 Start of the remix variant Установка i Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. по установке модов, а также Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. по установке скачанных со Steam Workshop модов. Спойлер If you use overhaul mods, extract the add-on submods inside culturalcities.zip: If you use the HIP SWMH mod, play with both Cultural Cities Remix and the BLG/CC for SWMH mod. If you use the HIP Extended Mechanics & Flavor mod (without SWMH), play with both Cultural Cities Remix and the BLG/CC for EMF mod. If you use the CK2Plus mod, play with both Cultural Cities Remix and the BLG/CC for CK2Plus mod. If you use the Game of Thrones mod, play with both Cultural Cities Remix and the BLG/CC for A Game of Thrones mod. If you use the When The World Stopped Making Sense mod, play with both Cultural Cities Remix and the BLG/CC for WTWSMS mod. If you use the The Winter King mod, play with both Cultural Cities Remix and the BLG/CC for The Winter King mod. If you use the Lux Invicta mod, play with both Cultural Cities Remix and the BLG/CC for Lux Invicta mod. If you use the Elder Kings mod, play with both Cultural Cities Remix and the BLG/CC for Elder Kings mod. If you use the Tianxia: Silk Road Expansion mod, play with both Cultural Cities Remix and the BLG/CC for Tianxia mod. If you use a different mod with non-standard cultures, play with both Cultural Cities Remix and the BLG/CC generic compatibility mod. If you want to play for achievements, play with both Cultural Cities Remix and the CC ironman mod. If you want to only use parts of the mod: The map models are in gfx\models\Settlements and interface\settlements.gfx. The holding icons are in gfx\interface and interface\province_picture.gfx. The prosperity and disease indicators are in interface\reapers_due_dlc.gfx. Изменено 21.11.2021, 04:22:14 пользователем Labes Актуализация информации; Стандартизация оформления 1 Цитата Ссылка на комментарий
Ekkli 90 26.04.2017, 06:08:03 Автор Поделиться #2 26.04.2017, 06:08:03 Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Changelog 26-04-2017 Shuffle holding models around into tiered upgrades.Lower tier 2 startpoint.Set up the Dome of the Rock model that was left unused for some reason.Scale up tribal and nomadic models a bit.Decorate tier 3 Muslim Castle.Add new reskinned Western and Easternslavic castles.Use Indian city halls as Byzantine castles. Hide Instructions If you use overhaul mods, extract the add-on submods inside culturalcities.zip:* If you use the HIP SWMH mod, play with both Cultural Cities Remix and the BLG/CC for SWMH mod. * If you use the HIP Extended Mechanics & Flavor mod, play with both Cultural Cities Remix and the BLG/CC for EMF mod. * If you use the CK2Plus mod, play with both Cultural Cities Remix and the BLG/CC for CK2Plus mod. * If you use the When The World Stopped Making Sense mod, play with both Cultural Cities Remix and the BLG/CC for WTWSMS mod. * If you use The Winter King mod, play with both Cultural Cities Remix and the BLG/CC for The Winter King mod. * If you want to play for achievements, play with both Cultural Cities Remix and the CC ironman mod. Hide Цитата Ссылка на комментарий
Ekkli 90 20.11.2017, 06:25:24 Автор Поделиться #3 20.11.2017, 06:25:24 Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Changelog 19-11-2017 - Update to Jade Dragon. - Add Chinese and Tibetan building combinations. - Change steppe ports to western style. Hide Цитата Ссылка на комментарий
Рекомендованные сообщения
Присоединиться к обсуждению
Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.