Неофициальный фикс к патчу 1.2
Лучшие авторы в этой теме
-
zwyagel 10 сообщений
-
WitoZ 9 сообщений
-
eros 4 сообщений
-
LGM 4 сообщений
-
DarkArcher 3 сообщений
-
Dukewillhelm 3 сообщений
-
edik 3 сообщений
-
No Good 3 сообщений
-
Feyman 2 сообщений
-
Alex Von Bazstein 2 сообщений
-
Theodor 1 сообщение
-
Fanger 1 сообщение
-
Detech 1 сообщение
-
Kern 1 сообщение
-
Decease 1 сообщение
-
Perf 1 сообщение
-
askary 1 сообщение
-
Razor_Ex 1 сообщение
-
bro 1 сообщение
-
cc31 1 сообщение
Популярные дни
-
Сейчас на странице 0 пользователей
- Нет пользователей, просматривающих эту страницу
Рекомендованные сообщения
Опубликовано DarkArcher,
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
This is an unofficial compilation of bug and typo fixes for 1.2. The pack contains no substantive feature changes - i.e. no changes to promotion, needs, rebels or the like - but may resolve small issues such as missing ship and leader names, missing political parties, or certain events never firing.
MASSIVE THANKS go to Jamie550 for the Clausewitz Validator for Victoria II without which this pack would not be possible. The validator spotted 95% of the errors - I just made the necessary edits to let the files pass.
Extra special thanks also go to Paradox, of course, for being such a great game company
Disclaimer: Use at your own risk. Some, possibly most, of the changes may have absolutely no effect on gameplay. Report back if you find any issues.
- Here's a general summary of the changes - a full list is in the zip's readme:
- Fixed typos and incorrect characters in the text files
- removed redundant brackets
- All tags should now have parties for all ideologies, and those with missing reactionary ideology have been restored
- Temperance events that checked a country is not "muslim" now check for sunni or shiite. I wasn't sure if they ever showed up before, but I have seen temperance league events in my games now.
- Corrected provinces that may have been missing cores
Install by extracting over the base game files or use JSGME (recommended). If mod folders are working yet, you can probably make a mod file for them but I haven't tried this. If you want to use this with "rebalancing mods", overwrite these files with the other mod's, as these are essentially fixed vanilla - but be wary of unintended side effects.
[Cкрыть]Скачать фикс (версия 5) можно:
- Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ;
- Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. .
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
0 репутаций
Перейти к сообщению