Iron Cross: A Hearts of Iron Game - Страница 9 - Arsenal of Democracy / Darkest Hour / Iron Cross - Strategium.ru Перейти к содержимому

Iron Cross: A Hearts of Iron Game

Рекомендованные сообщения

Dima-Stranik
4fdbc25e3748.jpg

Оригинальное название: Iron Cross 

Дата выхода: 7 октября 2010 

Жанр: Add-on / Strategy (Real-time / Grand strategy) / Top-down 

Разработчик: Irshappa ID 

Издательство: Paradox Interactive 

Платформа: РС 

Тип издания: лицензия 

Язык интерфейса: английский 

Язык озвучки: английский 

Таблэтка: Не требуется 

Описание игры Iron Cross

Стратегия «Iron Cross», в которой вы получите под свое управление одно из 200 государств в период с 1933 по 1964 года, является дополнением к известной игре «Hearts of Iron 2» и добавляет в игру 4000 новых провинций, более 6000 событий, улучшает ИИ, расширяет «древо технологий», а также добавляет новые типы дивизий и бригад. 

 

 

Системные требования

Windows 98/ ME / 2000 / XP / Vista / 7 

Pentium III 800 MHz 128 MB RAM 

1 GB Free Hard Drive Space 

4 MB DirectX-compatible Video Card 

DirectX-compatible Sound Card 

DirectX 9.0 or Higher 

Примичание: Необходимы установленные Hearts of Iron 2 Armageddon, Hearts of Iron 2 Complete или Arsenal of Democracy: A Hearts of Iron Game. 

Ссылки на закачкуВойдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  - 363,40 Мб

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  Размер:93.38 Мб( финальный)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  Размер: 176.1 MB

Изменено пользователем Dima-Stranik
Ссылка на комментарий

Закреплённые сообщения
Никита jew94 Нефедьев
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. последний комент (25.11)
Ссылка на комментарий

Dima-Stranik
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. последний комент (25.11)

Это та же ссылка. Думаю, через день другой появится нормальная. :)

Ссылка на комментарий

Theodor

Хотелось бы верить,как говорилось в фильме "Секретные материалы")))

К стати ссылочка действительно левая какая то,при переходе по ссылкам в коментах кидает на страницу регистрации.Увы на пардоксплазе не зареган.

Ссылка на комментарий

Dima-Stranik


 i 

Добавил рабочую ссылку на последний патч.
 

ChangelogНажмите здесь!
 #################################################

###### Patch 1.02 - HoI2 - Iron Cross

#################################################

#### New features (Arma version)

- New regimental system : Now, you can choose the strength of your armies. Big nations have a realistic mobilization system

- New HQ system : new HQ Capital and HQ Region that gives special bonus to the units (combined with the original HQ)

- The "Port Size" restricts the supplies capacity in the port ( small ports : 50, others : 100*portsize^2 )

- HQ's with lack of supplies will create a supplies/oil depot in the province

- Digin increased (now is 30)

- All ships can reinforce in provinces with port

- AA shooting on units (all air units) passing through

- Added big images to events

- Added map zoom with mousewheel

- Beach icon always visible

- Added special plates to units

- Convoys : In war, the player can create supply convoys to allied provinces

- Removed limits in trade agregement (only human players)

- Infrastructures affects units speed (40%)

- Radar bonus in neighbors provinces with radar

- Naval units -> outside the port: loss organization each day

- Added new message when your units have lack of supplies

- Added new message when your HQ create a supplies/oil depot

- Added new message when your port is under naval blockade

- Naval/Air missions only start when org/str is +25% over the minimum to stop

- Techs requirements are marked in all panels

- Capital encircled-> will create a supply/oil depot in other province

- Units with fuel problems have combat penalty

- Revised 'defense lobby' effects

- 'Manpower Growth' change every month (growth is affected by country and continent)

- Added option : Blocked ports don't receive convoys -> Port blocked = 6 or more enemy ships in port's seazone

- Added option : Don't show enemy movement

- Added options : Air or/and Naval counters: always visible

- Added option : Can ban a member from the alliance in war

- Added option : AI can accept 'Separate Peace'

- Added option : Units in enemy front can't do Strategic Redeployment

- Added option : Activate cheats in multiplayer

- Added option : 'Stockpile resources' limited (max stockpile = number of provinces*250 )

- Added option : Only Host can pause in multiplayer

- Added option : Deactivate Intelligence panel

- Added option : Regain building uses IC reinforcement

- Added option : Change the provinces color with the night/day

- Added option : Show units info in map

#### Internal changes (Arma version)

- Unit updates take effect when change the day (removed Parish donation)

- Fixed : can only build ports in provinces with ports

- Units supplied from other countries that don't have supplies will suffer attrition

- Revised Iron Cross setup

- Removed end year limit

- Fixed ctd in some resolutions

- Load/unload paratrooper button moved

- Fixed a problem with AI : now do more counterespionage

- Revised some errors with resolutions, map info and map zoom

- Optimized air missions in province (the air unit return to the base)

- Fixed (option removed): delete_unit command, Commerce system, AI convoy production, Limit of models

- Fixed (option removed): Airbone assault modifier, Non connected Prov. manpower ,24h between missions

- Fixed (option removed): Militia with brigade, Transport plane with brigade, Optimice technology interface

- Revised little changes in gfx in production panel

- You can attach brigades to escort carrier, submarine and transport

- Naval brigades have image in production panel

- Some performance increase (faster version of hoi2)

- Fixed bug : AI do port attack without carrier

- The game don't change ministers when reload a savegame

- Added bonus to leader with trait 'Jungle expert' in jungle province

- Added bonus to leader with trait 'Desert Fox' in desert province

- Air units in combat can't do rebase

- Fixed bug : in multiplayer -> naval units in combat and suffering air bombardment can't do retreat

- Fixed bug : provinces with paratrooper attack: many errors in support def. and movement

- Iron Cross setup translated to Spanish

- Fixed bug : the game didn't save the correct model when build ships with brigades

- Fixed bug : now AI can accept Military Access

- Revised PARATROOP_PENALTY modifier

- Fixed bug in mp : events that change HoG/HoS in democracy produces 1 dissent 'per player'

- Fixed error with save games for Naval attachments in deploy panel

- Improved AI sliders (upgrade and reinforcment sliders)

- Fixed 'difficulty' trigger

- Optimized auto promotion leaders

- Break peace treaty -> +10 dissent

- Little changes in intelligence panel and corrections in spy messages

- Fixed cag text description

- Some corrections in minister effects

- Fixed air units range with escort brigade

- Fixed AI leaders demotion

- Always active: 'View Combat' button->edited

- Revised Overview panel

- Increased 'repair time' of buildings

- AI and auto commerce system uses money in commerce

- Improved the auto selection of the new capital when loss the capital

- Expeditionary forces maintains their values

- New icon game

- Command event 'manpower' change relative manpower

- Fixed : Now naval units with mission_none and with low org don't try detect enemy ships

- Naval ships with mission_none : have reduction in detection 1/3

- Fixed some AI errors with naval units and the retreat to port with low org

- Fixed ctd (strange cases) when cancel a amphibious assault 

- Improved weather algorithm and climate modifiers

- Fixed unit speed with brigades

- Fixed some errors in multiplayer (info lost)

- Limited target distance to unit range in 'Air superiority', 'naval strike' and 'convoy air raiding' missions

- Units in pool cannot be upgraded & reinforced

- Fixed 'View Combat' button (you can view puppets or countries with military control)

- Fixed : when you unload a unit, the depot takes the oil/sumis from the province where you load the unit

- Fixed : problem with techs in multiplayer (client)

- Manpower can be a negative number

- Units unloaded have a loss of organization (with any mission)

- Little changes in map interface

#### General (All versions)

- Added some files/changes for Darkest Hour

#### Text (All versions)

- Revised the text event 'Population growth'

- Fixed some province names

- Revised some texts (DH version)

- Revised tech text : BVR combat

- Fixed a error in intelligence panel

#### AI (All versions)

- Revised AI jap: island and pacific bases defence

- Revised AI eng: island defence

- Revised AI ger: post 'bitter peace'

- Revised AI sov: ger-sov war

- Revised AI ger: ger-sov war

- Revised AI minister events : sov, ger

- Revised ai research of jap in 33 scenario

- Revised ai production of Japan

- Revised ai research of CHI

- Revised soviet production in patriotic war period (avoid air production)

- Indonesia obtain transports

- Fixed a ctd in diplomacy panel(DH version)

- Finland increase neutrality, if getting WP or better in the Winter War.

- Added events to reduce the neutrality of all countries

- Revised AI research of GER

#### Db (All versions)

- Added some ministers in FRA,VIC,GER

- Revised Italy: terrain, infrastructures, ports

- AoD: Manpower don't cost/add money

- Revised revolt.txt : IND,RUS

- Revised some files (ministers and leaders, errors in DH)

- Revised revolt.txt (expiry date)

- Revised revolt : Czechoslovakia, Yugoslavia

- Revised tech teams : jap

- Revised policy effects in DH (rebels activity, TC, time/cost,...)

- Revised Nuclear reactor time/cost production

- Revised light tanks to auto-upgrade to medium tanks (dh version 1.01)

- Revised SPR revolt.txt

- Revised all revolt.txt

- Added some ministers in YUG,RUS,BUL,JAP,TEX,CAL,ENG,CHI,UKR

- Added some leaders in GER,UKR,RUS,CAL

- Added many ministers, leaders (and some teams) by Pioniere

- Increased Air Exceeding Max Command Limit Mod to -0.85

#### Techs (All versions)

- Revised inf mountain IV requirements

- Revised inf paratrooper IV requirements

- Revised 'Occupied province and TC mod' in 'Military and Marxist economy'

- Revised secret weapons techs

- Revised speed values with engineers

- Revised values updates

- Marine IV need prof. infantry

- Rocket artillery III need prof.infantry

- Winter, Desert and Jungle equipment have a small decrease in supply production

- Duplicated the hq_supply_eff in land doctrines

- 'Spy Satellites' tech activate the nofog

#### Units (All versions)

- Revised mountain infantry modifiers and time/cost values

- Reduced surfacedefence : transport_plane

- Transport can have : naval_anti_air_s, naval_improved_hull_s

- Submarine can have : naval_torpedoes_s

- Escort carriers can have : naval_asw, naval_anti_air_s, naval_radar_s

- Added Satellite unit in secret weapons

- Increased escort range

- Submarines : reduced airdefence and increased visibility

- Revised HQ cost/time production, added new regional and capital models

- Increased penalty in MOV_MUDDY and reduced penalty in MOV_FROZEN

- Revised navalattack value in all units

#### Events (All versions)

- Revised soviet event : Mongolian railway

- Revised usa event : Protests against the war

- AI events to prepare frontier sov-ger

- Revised 'national days' events

- Revised some events

- Revised Patriotic War events

- Revised Moving of Industry to Sibiria

- Revised Pearl Harbour event

- Revised random events and oil conversion events

- Revised Gribaltar defence events

- Revised Patriotic war events

- Revised Resumption of the Chinese Civil War

- Revised the Vichy ends

- Revised Jap surrender to Soviets

- Revised sov 'Military rearmament' event

- Revised 'Decolonization' event

- Revised 'Bitter peace' event : JAP keeps the conquers in europe

- Revised 'Bitter peace' event : aod version

- Added 'ANZAC Day' events

- Revised HOL and BEL capitulation

- Revised 'garrison events' ger

- Revised Nigeria events

- Revised Patriotic War triggers

- Revised Patriotic war effects

- Revised Revolts in Palestine (added new events)

- AoD: removed manpower events (sov,chi,ind)

- Removed 'Parish donation' events (arma version)

- Added some minor events

- Added some expeditionary events (only AI)

- Revised some errors in Italy surrender event

- Now, all events (except random and invention) need a 'country = TAG nation'

- Added events : A well-oiled machine

- Added event to Vichy ends

- Conversion events removed (aod & dh version and for human players)

- Fixed a strange ctd with Honduras : Monroe events

- Revised Pearl Harbour event (with England surrender event, Japan don't attack england)

- Revised Italy : Return of occupied provinces

- Revised ger : Coastal forts events

- Added garrison in Odense in 'The garrisons of Denmark'

- Revised Westwall events

- Revised French alpine way

- Revised Decolonization events

- Increased effects in Barbarossa preparation event

#### GFX (All versions)

- Added models flying_bomb

- Added some leaders pics

- Added some new images

- Revised brigades images (DH version)

- Added big images to events in arma version

- Added special plates to air units

- Added images for naval brigades

#### Scenario (All versions)

- Revised 1933 techs : GER,ITA,JAP,USA,ENG,FRA,SOV,CHI

- Added transports to AUS, CHC, PAN, ROM in 1933 scenario

- Added 'save games' directory (dh players)

- Revised Japan (naval models)

- Fixed a ctd in 1939 scenario with SPR

- CHI,CHC claim South Tibet

- GER 1938 : Added materials

- Revised CHC techs in 1938 and 1939

- Revised province terrain in 1936,1938 and 1939

#### Map (All versions)

- Deleted Perseverancia-Santarem river connection

- Revised some countries colors

- Added conexion Sri Lanka island with India (Adam's Bridge)

- Revised distances in DH

- Deleted Fresno-Stevenson river connection

[Cкрыть]
Ссылка на комментарий

Никита jew94 Нефедьев

я смотрю у них каждый патч для айрона по размеру чейндж-лога как новая игра,вообще хороший аддон,не знаю почему в него так мало народу играет ;)

Ссылка на комментарий

А может кто-нибудь объяснить как работает новая система штабов.

Поставил IC со 2-ым патчем на армагеддон. Могу построить 2 новых типа штабов, но так и не понял по какому принцыпу они действуют.

Буду благодарен за помощь.

Ссылка на комментарий

Никита jew94 Нефедьев

в арму уже пол года не играю,но насколько я помню новый штаб это типа как из ДП 3,то есть он отвечает за боевой дух дивизий в регионе где он находится

Ссылка на комментарий

Evertonian
я смотрю у них каждый патч для айрона по размеру чейндж-лога как новая игра,вообще хороший аддон,не знаю почему в него так мало народу играет ;)

очень толковый аддон. как по мне, наиболее сбалансирован среди все остальных, которые идут на АОД. радует количество провинций. это оставляет варианты для маневра своими войсками. по сути, из всей серии ДП, только в крест и играю (когда есть время)

.

Ссылка на комментарий

в арму уже пол года не играю,но насколько я помню новый штаб это типа как из ДП 3,то есть он отвечает за боевой дух дивизий в регионе где он находится

то, что он должен быть "типа как из ДП 3" понятно, но вот реально никаких связей между штабами установить нельзя. Задавал этот вопрос на офф форуме, но мне и там ничего не ответели. Может быть эти штабы вообще не работают...

Ссылка на комментарий

MrSega13

Хочу поставить этот аддон. Если ставишь на ДХ, то крест будет на движке ДХ или нет?(просто ДХ быстро идет, а у меня ноут не особо сильный)

И на ДХ как я вижу меньше провинций, намного?Вроде как на АОД лучше будет,стоит ли терпеть тормоза?

И патч 1.02 финал можно ставить на ччистую версию или предыдущие патчи тлже обязательны?

Изменено пользователем MrSega13
Ссылка на комментарий

Может быть появился у кого-нибудь русификатор для IC?

Или хотя бы перезалейте кто может тот что на 4 странице пожалуйста.

Ссылка на комментарий

Evertonian
Хочу поставить этот аддон. Если ставишь на ДХ, то крест будет на движке ДХ или нет?(просто ДХ быстро идет, а у меня ноут не особо сильный)

совершенно верно

И на ДХ как я вижу меньше провинций, намного?Вроде как на АОД лучше будет,стоит ли терпеть тормоза?

карта будет ДХ, а там меньше пров, чем в сборке "крест-АОД". Но снова же, выбирать вам... потому как гоняться по 100500 провам в Африке, меня это доставало изрядно

И патч 1.02 финал можно ставить на ччистую версию или предыдущие патчи тлже обязательны?

должен быть нарастающим

Изменено пользователем Evertonian
Ссылка на комментарий

Evertonian
Может быть появился у кого-нибудь русификатор для IC?

руссифицировать можно только своими силами. разрабы особо не чешутся

Или хотя бы перезалейте кто может тот что на 4 странице пожалуйста.

дублирую свой ответ, который писал ранее

тут нужно немного потанцевать с бубнами...

я лично брал за основу перевод kameromanа, на второй странице этой темы.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

потом работаю в папке конфиг, добавляя значения вручную.

Ссылка на комментарий

Bismarck
И патч 1.02 финал можно ставить на ччистую версию или предыдущие патчи тлже обязательны?
должен быть нарастающим

Вроде последний патч собирает в себе все предыдущие, не?

Ссылка на комментарий

AgentSmith

Бисмарк если у тебя например DH 1.2 или AoD 1.07 то сначала усталавливаем патч 1.01 для IC,далее Revision 7 и только потом патч 1.02 для IC(без этого на них не работает)

Ссылка на комментарий

Bismarck
Бисмарк если у тебя например DH 1.2 или AoD 1.07 то сначала усталавливаем патч 1.01 для IC,далее Revision 7 и только потом патч 1.02 для IC(без этого на них не работает)

И как IC смотрится на DH ? Серьезные косяки имеются?

Ссылка на комментарий

И как IC смотрится на DH ? Серьезные косяки имеются?

Ужасно,механика боя из обычного дп 2,то есть не успеешь отдать приказ о атаке как получаешь рапорт о победе или поражении,время строительства юнитов опять же из обычного ДП,могли бы додуматься с такой здоровой картой увеличить время как в том же ДХ,например одна дивизия пехоты где то 250 дней

Ссылка на комментарий

Barabum

А похноченного IC нету,чтобы не надо было гадать на AoD его ставить или на ДХ???

Ссылка на комментарий

Dima-Stranik
А похноченного IC нету,чтобы не надо было гадать на AoD его ставить или на ДХ???

Вышла 1.03 beta.

Ссылка на комментарий

Dima-Stranik

На сайте Парадоксов анонсировали выход беты 1.03 для ИК.

Changelog:Нажмите здесь!
 #################################################

###### Patch 1.03 - HoI2 - Iron Cross

#################################################

#### addons

- You can create a convoy from the map. Select the province, and press s (supplies) or r (resources) (arma version)

- Central Planning have a bonus in reinforcement time : position 0-> 75%, 1-> 50% and 2-> 25% (arma version)

- You can update the division in production panel (arma version)

- You can increase size in production panel (arma version)

- Increased to 20 the team slot limit (arma version)

- You can change the flag of a country with command : (arma version)

command = { type = local_setflag which = newflag value = X } ## X is number (1-99), files : flag_TAG_X.bmp shield_TAG_X.bmp and counter_TAG_X.bmp (and gfx\skins\TAG_X)

- 'Return exp.forces' button can send units to the province's owner (arma version)

#### general

- Puppets send directly the resources to the master (arma version)

- If the AI don't have manpower to produce, use the IC in supplies (arma version)

- Fixed some errors with the AI (constructions deployment) (arma version)

- Fixed : ports -> only can be deployed in provinces with ports (arma version)

- Fixed : resources convoys from provinces of others countries (arma version)

- Fixed : AI-> accumulates lot of units in some provinces (arma version)

- Improved path algorithm (arma version)

- Naval bombers have more losses in naval combat (arma version)

- Revised AI production

- Improved AI sliders when don't have manpower (arma version)

- Improved upgrade info in statistics (arma version)

- Added option in ironcross_setup : Port size limits the supply capacity (arma version)

- Production panel : units shows produced % (arma version)

- Fixed: units with brigade (via event) (arma version)

- Fixed: you can gain Blitzer trait in combat with Breakthrough (arma version)

- Puppet regime (via event) change more ministers (arma version)

- Fixed a problem with exp. units when upgrade the division (arma version)

- IronCross_setup show checksum game

#### text

- Fixed some tutorial texts

- Fixed Savonlinna

#### AI

- Improved ger in sov-ger war

- Improved strategic redeployment

- Improved AI units selection for invasions (arma version)

- Revised DDay

#### db

- Revised some errors in provinces.csv

- Revised 'Monthly Nationalism reduction'

- Revised IND revolt.txt (removed Goa)

#### techs

- Revised heavy tank requirements

#### units

- Revised HQ (dh and aod version)

- Revised MBT I

- Revised Air defence and air attack in Frigate and Advanced Frigate

- Revised Naval Bomber

- Revised 'naval anti air' brigades

- Reduced convoy and escort production time

#### events

- CHI: surrender event revised

- Added new events to control puppets (arma version)

- Revised new features events : CHI,CHC

- Revised USA events (join the allies)

- Revised romania surrender event

- Revised rep.spain events in SCW battlescenario

- Revised Yug coup event

- Belgium gain free ic with surrender event

- Revised Free FRA

- If war usa-jap and not war usa-ger, more lend-lease events

- GER: added war declaration to usa

#### gfx

- Added new images

#### scenario

- Added china warlords

- Fixed some errors in tutorial

#### map

- Added connection: Strait of Tartary

- Revised Vistula river

- Fixed connection Taroom-Walgett (Australia)

- Fixed Binghamton

[Cкрыть]


 i 

Ссылку на скачку добавил в шапку темы.
 
Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 310
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 126531

Лучшие авторы в этой теме

  • Dima-Stranik

    36

  • kameroman

    28

  • Evertonian

    24

  • radomir

    18

  • Theodor

    16

  • Тиро Фихо

    14

  • RUSLANALDO

    8

  • OLDodin

    8

  • Никита jew94 Нефедьев

    7

  • сас

    7

  • goliaf

    6

  • Namida Sora

    5

  • Surt

    5

  • MuMu

    5

  • DarkArcher

    4

  • ofk1764

    4

  • KVolDeMaR

    4

  • DegZ

    4

  • Bismarck

    4

  • Snickers

    4

  • Captain Willard

    3

  • ROTOR

    3

  • NEKIT7

    3

  • Eugenereg

    3

Лучшие авторы в этой теме

Популярные сообщения

Dima-Stranik

Оригинальное название: Iron Cross  Дата выхода: 7 октября 2010  Жанр: Add-on / Strategy (Real-time / Grand strategy) / Top-down  Разработчик: Irshappa ID  Издательство: Paradox Int

OLDodin

Удивительно, но создатель IronCross вышел из криосна и вышло обновление Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Правда также нет поддержки выше DH1.4 и AoD1.10, поэтому мой фикс еще актуален и обновлен

ofk1764

Попробовал собрать и прогнать в нескольких комбинациях и у меня получилось 1. IC 1.04 корректно работает ТОЛЬКО С DH 1.03. 2. С DH 1.04 - серьёзные перекосы в характеристиках из-за разных на

OLDodin

Сделал фикс Iron Cross для AOD 1.11 и DH 1.5.1. выложил на Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. , выложу и здесь.   Порядок установки 1) Darkest Hour 1.5.1 or Arsenal of Democracy 1.11 2)

OLDodin

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. под DH и AoD обновлен до версии 1,1 Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

OLDodin

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. под DH и AoD обновлен до версии 1.2 Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

radomir

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.   Patch 1.04 rc3

Dima-Stranik

Добавил в шапку темы.

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу


Copyright © 2008-2024 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...