Дополнения (DLC) к Crusader Kings 2 - Страница 47 - Crusader Kings 2 / Крестоносцы 2 - Strategium.ru Перейти к содержимому

Дополнения (DLC) к Crusader Kings 2

Рекомендованные сообщения

Labes

Скачать игру | Патчи | Скачать русификатор | Дневники разработчиков 

Задать технический вопрос | Задать игровой вопрос | FAQ | Предложения по развитию раздела

 

spacer.png

 

i

 Данная тема предназначена для размещения патчей Crusader Kings 2

  

!

Актуальная версия игры - 3.3.4

Самый "свежий" патч в наличии - 3.3.3

 

Скачать патч Crusader Kings 3.3.3 (зеркало)

(для установки требуется наличие версии игры 3.3.0 "Holy Fury / Священная ярость")

 

Патч привносит мелкие изменения, сохранения от версии 3.3.0 совместимы с патчем.

 

Спойлер

#########################################
#########################################
################ 3.3.3 ##################
#########################################
#########################################

###################
# Bug Fixes
###################
- Fixed a potential security issue.

#########################################
#########################################
################ 3.3.2 ##################
#########################################
#########################################

###################
# Bug Fixes
###################
- Fixed a potential security issue.

#########################################
#########################################
################ 3.3.1 ##################
#########################################
#########################################

###################
# Bug Fixes
###################
- EU4 converter now outputs the resulting mod directly to the EU4 user folder so that it can be found by the launcher.

 

Инструкция по установке патча

Файлы из архива распаковать/скопировать в корневую папку игры, согласиться с заменой.

 

Спойлер

Патч с 3.0.0 до 3.0.1

Патч с 3.0.1 до 3.1.0 (3.0.1.1 hotfix не требуется)

Патч с 3.1.0 до 3.2.0

Патч с 3.2.0 до 3.3.0 (Включает Warrior Queen DLC)

 

Спойлер

  

 

 

Спойлер

2.3.6 (JWMQ) 2015-06-11

 

Спойлер

2.1.3 (OSRS) 2014-04-11

2.1.2 (XLME) 2014-04-09

 

Изменено пользователем Labes
Ссылка на комментарий

ссывсы

Инструкция (для Linux):


1. Ставим Proton в пункте совместимости параметров игры, ждем пока обновится игра.
 

2. Качаем DLC и активатор Мидгарда с главной темы

3. Перекидываем в папку CK2

4. Копируем скрипт в файл без расширения с сайта ниже. (для запуска активатора в протон префиксе CK2)
wstart

 

4.1. Устанавливаем дополнительные зависимости в терминале. На РАЧ линукс команда такая:

sudo pacman -S bash binutils findutils gendesk grep icoutils pcre2 perl yay winetricks; yay -S pev

На других дистрах качайте те же самые, только в других пакетных менеджерах.

5. Редактируем данные строчки в скрипте, если у вас где-то в другом месте стим находится

wnbin="/usr"
# top level wine dir, symlink into "$HOME/.local/opt" to flatten paths
wnpfx="$HOME"
# top level wine prefix dir
pntop="$HOME/.steam"
# top level linux steam dir
pnapp="$pntop/steam/steamapps"

 

Лучше сначала ничего не редактировать, ибо тут указана стандартная директория стима для РАЧ линукс и пр. Если в итоге у вас не заработает. то обратите на этот пункт внимание.

 

6. Сохраняем под любым названием. Перекидываем скрипт в папку /usr/bin/ (потребуются права рут пользователя), открываем терминал в этой папке.
Пишем: 

sudo chmod +x <название скрипта>



7. Открываем терминал в папке с игрой и пишем.
 

wstart --pprg DLC_Activator.exe


Затем у вас должен высветиться пронумерованный список с версиями Протонов. Ставим цифру в соответствии с пунктом списка с вашей версией Протона. 
Далее у вас высветится список с доступными префиксами, выбираем префикс Crusader Kings II, опять же ставим в соответствии с пунктом списка цифру.

Затем скрипт спросит, нужно ли грузится через вайн. Вы пишите N, т.е нет, т.к в стиме стоит именно Протон, а не чистый вайн (если Y поставить - не пашет у меня).

 

8. Удаляем из папки с игрой CK2game.exe и проверяем на целостность файлов игру в стиме. 

9. Запускаем

Вроде бы ничего не упустил. 

Изменено пользователем マッドサイエンティスト
Ссылка на комментарий

Закреплённые сообщения
Подскажите пожалуйста, как активировать DLC для лицензии? Скинул в Steam в папку DLC, но это ничего не дало. В каком файле нужно что прописать, или же есть программа активатора?

Я даже достижения получаю в стим связанные с дсл . без каких либо проблем.

Ссылка на комментарий

RezMar

@vitovt13

Thx for posting here and spreading the love...

Long live Russia. :035:

Sorry for English...

Ссылка на комментарий

vitovt13
@vitovt13

Thx for posting here and spreading the love...

Long live Russia. :035:

Sorry for English...

Glad to see you here and thanks for your awesome updates! :JC_goodpost:

Ссылка на комментарий

Патч 2.2.0.1 от RezMar лишь для обладателей игры версии 2.2

Поставил этот патч и заметил одну странность: во всех провинциях теперь максимум поддержки войск 100к(!).

Играю за славянских язычников.

Ссылка на комментарий

Поставил этот патч и заметил одну странность: во всех провинциях теперь максимум поддержки войск 100к(!).

Играю за славянских язычников.

тоже хочу, а то в перми и финляндии в основном аж 100 всего стало, было по 500 =)

Ссылка на комментарий

Вольт
Нет. Активатор на мой взгляд является лишним в данной сборнике.

Ссылка на активатор

http://www.strategium.ru/forum/index.php?a...st&id=24388

А, всё понял. У меня ДЛС активировались без него.

Ссылка на комментарий

тоже хочу, а то в перми и финляндии в основном аж 100 всего стало, было по 500 =)

Точно! Не 100к, а просто 100.0. Ерунда какая-то!

Хотя через некоторое время всё исправилось и стало нормальным. Но странно...

Изменено пользователем Ollor
Ссылка на комментарий

shortghostone
Поставил этот патч и заметил одну странность: во всех провинциях теперь максимум поддержки войск 100к(!).

Играю за славянских язычников.

у меня 2.2 и такой же баг. появляется он только после загрузки игры и самоустраняется почти сразу же.

Ссылка на комментарий

Дoбро

https://cloud.mail.ru/public/6456434e0c39%2FBeta.zip

2014-10-XX v2.2.0.2 BETAНажмите здесь!
 

-----------------

MAJOR:

- Disabled the Depose Liege CB and the Weaken Fellow Vassal plots for not working well enough

- Fixed an issue where adventurers would no longer spawn fleets correctly

- Tweaked Gavelkind succession to focus more on the current capital duchy region for the primary heir rather than the "preferred" capital

- Tweaked Gavelkind succession to take no heed of what heirs will inherit from outside your realm

MINOR:

- Fixed bug where combats with multiple units on one side would always pick the WORST leader for each flank

- You can now only complete the "Become Exalted Among Men" ambition once per lifetime.

- Fixed OOS if all players did not reselect their characters after the last player had loaded the save.

- Tribals will now upgrade towards castle if their liege is feudal and city if their liege is republic.

- Removed the vassal king opinion penalty.

- Faction CBs are now invalidated when the liege is in a faction.

- The Byzantine free revoke on duchies are now in the Imperial Administration law.

- If the Charlemagne DLC is enabled, the Byzantine free revoke on duchies only applies to Viceroyalties.

- Fixed bug where the Centralization law was reset to the first level when enabling High Tribal Organization.

- The viceroyalty status of titles are now reset when the top liege gets the title, instead of just the liege.

- Lowered the opinion penalty for feudal vassals for granted viceroyalties (was -5 for king viceroys and -2 for duke viceroys, is now -2 for kings and -1 for dukes).

- Vassals can now grant viceroyalties if their topliege have laws allowing this and they have viceroyalty titles to give away.

- The viceroyalty flag for titles now resets when the topliege inherits the title, not just the liege.

- Viceroyalty titles can no longer be given as a normal title to a vassal.

- Added missing decision icon for offering to help with lieges titles.

- Minor localization fixes for events.

- Viceroyalties now provide their lieges with fewer levies.

- Fixed bug where overridden tribal holdings were not properly removed.

- The decisions for forming kingdoms and empires now have their succession laws inherited from the base title.

- Fixed CTD when using the console to increase attributes and the target character was dead.

- Event when regent is in on plot to lower tribal organization now have the right localization.

- Crash fixes for total conversion mods when learning scenario characters did not exist.

- Fixed republican succession where the capital was not a county capital.

- Tribal buildings now show what castle and city buildings they convert to in their tooltip.

- Republics now use their succession laws properly for all their titles and not just some of them.

- Fixed bug where looters were able to siege several holdings in one province simultaneously.

- Fixed broken calculation of months when determining if the war is undecided.

- Fixed bug where characters selected before loading a save was still the selected character after the save was loaded.

- Fixed issue where the exported chronicle showed the wrong year.

- Fixed bug where chronicle entries were missing from the chronicle.

- Characters with portraits in the chronicle will no longer be pruned from the database.

- Fixed bug where filler-entries showed the wrong year.

- The call all tribal allies tooltip now tells you when you can not call tribal vassals.

- AI no longer changes viceroyalty laws to handle being over vassal limit.

- Tribals and pagans can now raid others of the same religion.

- Triggered modifiers will no longer be added repeatedly and will be removed when no longer valid.

- Fixed bug where succession laws inherited from viceroyalties defaulted to gavelkind instead of the intended law.

- It is no longer possible to destroy viceroyalties.

- Fixed bug where factions to change succession laws were allowed against viceroyalties.

- When copying laws from viceroyalties, the liege title will be used for copying the laws.

- Fixed bug where the mongols could enact the open elective law.

- Viceroyalties can no longer change succession laws.

- Pressing "G" when having several units selected will now merge the units instead of changning mapmode.

- Blocked several CB's and plots against viceroyalties.

- Fixed bug where characters lost the viceroyalty-tag on their titles when they rebelled against their liege.

- Fixed bug where characters did not lose the viceroyalty-tag when they inherited their top liege title.

- Forming a merchant republic no longer creates a patrician of your own dynasty vassal.

- Mercenary costs are now calculated properly before raising them.

MODDING:

- Added copy_title_laws flag to the create_title effect (yes will copy laws from the base title)

- The priority_shortcut flag in interface scripts can now be used to define priority shortcuts. Priority shortcuts will fire before any other shortcuts.

- Added error log message for assigning is_viceroyalty in history where the title is owned by the top liege.

[Cкрыть]
Изменено пользователем Старожил №76
Ссылка на комментарий

vitovt13
https://cloud.mail.ru/public/6456434e0c39%2FBeta.zip

2014-10-XX v2.2.0.2 BETAНажмите здесь!
 

-----------------

MAJOR:

- Disabled the Depose Liege CB and the Weaken Fellow Vassal plots for not working well enough

- Fixed an issue where adventurers would no longer spawn fleets correctly

- Tweaked Gavelkind succession to focus more on the current capital duchy region for the primary heir rather than the "preferred" capital

- Tweaked Gavelkind succession to take no heed of what heirs will inherit from outside your realm

MINOR:

- Fixed bug where combats with multiple units on one side would always pick the WORST leader for each flank

- You can now only complete the "Become Exalted Among Men" ambition once per lifetime.

- Fixed OOS if all players did not reselect their characters after the last player had loaded the save.

- Tribals will now upgrade towards castle if their liege is feudal and city if their liege is republic.

- Removed the vassal king opinion penalty.

- Faction CBs are now invalidated when the liege is in a faction.

- The Byzantine free revoke on duchies are now in the Imperial Administration law.

- If the Charlemagne DLC is enabled, the Byzantine free revoke on duchies only applies to Viceroyalties.

- Fixed bug where the Centralization law was reset to the first level when enabling High Tribal Organization.

- The viceroyalty status of titles are now reset when the top liege gets the title, instead of just the liege.

- Lowered the opinion penalty for feudal vassals for granted viceroyalties (was -5 for king viceroys and -2 for duke viceroys, is now -2 for kings and -1 for dukes).

- Vassals can now grant viceroyalties if their topliege have laws allowing this and they have viceroyalty titles to give away.

- The viceroyalty flag for titles now resets when the topliege inherits the title, not just the liege.

- Viceroyalty titles can no longer be given as a normal title to a vassal.

- Added missing decision icon for offering to help with lieges titles.

- Minor localization fixes for events.

- Viceroyalties now provide their lieges with fewer levies.

- Fixed bug where overridden tribal holdings were not properly removed.

- The decisions for forming kingdoms and empires now have their succession laws inherited from the base title.

- Fixed CTD when using the console to increase attributes and the target character was dead.

- Event when regent is in on plot to lower tribal organization now have the right localization.

- Crash fixes for total conversion mods when learning scenario characters did not exist.

- Fixed republican succession where the capital was not a county capital.

- Tribal buildings now show what castle and city buildings they convert to in their tooltip.

- Republics now use their succession laws properly for all their titles and not just some of them.

- Fixed bug where looters were able to siege several holdings in one province simultaneously.

- Fixed broken calculation of months when determining if the war is undecided.

- Fixed bug where characters selected before loading a save was still the selected character after the save was loaded.

- Fixed issue where the exported chronicle showed the wrong year.

- Fixed bug where chronicle entries were missing from the chronicle.

- Characters with portraits in the chronicle will no longer be pruned from the database.

- Fixed bug where filler-entries showed the wrong year.

- The call all tribal allies tooltip now tells you when you can not call tribal vassals.

- AI no longer changes viceroyalty laws to handle being over vassal limit.

- Tribals and pagans can now raid others of the same religion.

- Triggered modifiers will no longer be added repeatedly and will be removed when no longer valid.

- Fixed bug where succession laws inherited from viceroyalties defaulted to gavelkind instead of the intended law.

- It is no longer possible to destroy viceroyalties.

- Fixed bug where factions to change succession laws were allowed against viceroyalties.

- When copying laws from viceroyalties, the liege title will be used for copying the laws.

- Fixed bug where the mongols could enact the open elective law.

- Viceroyalties can no longer change succession laws.

- Pressing "G" when having several units selected will now merge the units instead of changning mapmode.

- Blocked several CB's and plots against viceroyalties.

- Fixed bug where characters lost the viceroyalty-tag on their titles when they rebelled against their liege.

- Fixed bug where characters did not lose the viceroyalty-tag when they inherited their top liege title.

- Forming a merchant republic no longer creates a patrician of your own dynasty vassal.

- Mercenary costs are now calculated properly before raising them.

MODDING:

- Added copy_title_laws flag to the create_title effect (yes will copy laws from the base title)

- The priority_shortcut flag in interface scripts can now be used to define priority shortcuts. Priority shortcuts will fire before any other shortcuts.

- Added error log message for assigning is_viceroyalty in history where the title is owned by the top liege.

[Cкрыть]

Чексумма (GQEV) отличается от заявленной (UBOE)

Ссылка на комментарий

vitovt13

Бета - патч 2.2.0.2(UBOE) от RezMar лишь для обладателей игры версии 2.2 и выше:

- скачиваем архив: <noindex>Клац</noindex>

- помещаем из архива в папку с игрой файл CLEANUP.bat и запускаем его ;

- после завершения процесса можно его удалить;

- перемещаем из папки UPDATE все файлы в папку с игрой;

- соглашаемся с заменой и наслаждаемся игрой

P.S. Не забываем благодарить нашего иностранного друга :JC_doubleup:

Изменено пользователем vitovt13
Ссылка на комментарий

RezMar

Hi again me... :rolleyes: Sorry for English again...

Did they update DLCs for new beta v2.2.0.2.

Or are the same from previous versions?

Thx in advance...

Ссылка на комментарий

Бета - патч 2.2.0.2(UBOE) от RezMar лишь для обладателей игры версии 2.2 и выше:

- скачиваем архив: <noindex>Клац</noindex>

- помещаем из архива в папку с игрой файл CLEANUP.bat и запускаем его ;

- после завершения процесса можно его удалить;

- перемещаем из папки UPDATE все файлы в папку с игрой;

- соглашаемся с заменой и наслаждаемся игрой

P.S. Не забываем благодарить нашего иностранного друга :JC_doubleup:

You are the best! Спасибо за патчи.

Изменено пользователем Fantas
Ссылка на комментарий

vitovt13
You are the best! Спасибо за патчи.

Все благодарности и плюсы в репу RezMar'у. Я всего лишь занимаюсь копипастом.

Ссылка на комментарий

После установки бета-патчей сейвы с версии 2.2 не будут работать, верно? Есть ли способ это исправить или только начать новую игру?

Ссылка на комментарий

wolfshade
После установки бета-патчей сейвы с версии 2.2 не будут работать, верно? Есть ли способ это исправить или только начать новую игру?

Работать будут - я так продолжал партию за Свитьод (с 2.2 на 2.2.0.1)

Ссылка на комментарий

Postal

Патч ломает сейвы. После установки выяснилось, что брат моего персонажа, по совместительству глава ордена Тамплиеров, стал французом и вообще давно умер :lol:

Ссылка на комментарий

Diplomate
https://cloud.mail.ru/public/6456434e0c39%2FBeta.zip

2014-10-XX v2.2.0.2 BETAНажмите здесь!
 

-----------------

MAJOR:

- Disabled the Depose Liege CB and the Weaken Fellow Vassal plots for not working well enough

- Fixed an issue where adventurers would no longer spawn fleets correctly

- Tweaked Gavelkind succession to focus more on the current capital duchy region for the primary heir rather than the "preferred" capital

- Tweaked Gavelkind succession to take no heed of what heirs will inherit from outside your realm

MINOR:

- Fixed bug where combats with multiple units on one side would always pick the WORST leader for each flank

- You can now only complete the "Become Exalted Among Men" ambition once per lifetime.

- Fixed OOS if all players did not reselect their characters after the last player had loaded the save.

- Tribals will now upgrade towards castle if their liege is feudal and city if their liege is republic.

- Removed the vassal king opinion penalty.

- Faction CBs are now invalidated when the liege is in a faction.

- The Byzantine free revoke on duchies are now in the Imperial Administration law.

- If the Charlemagne DLC is enabled, the Byzantine free revoke on duchies only applies to Viceroyalties.

- Fixed bug where the Centralization law was reset to the first level when enabling High Tribal Organization.

- The viceroyalty status of titles are now reset when the top liege gets the title, instead of just the liege.

- Lowered the opinion penalty for feudal vassals for granted viceroyalties (was -5 for king viceroys and -2 for duke viceroys, is now -2 for kings and -1 for dukes).

- Vassals can now grant viceroyalties if their topliege have laws allowing this and they have viceroyalty titles to give away.

- The viceroyalty flag for titles now resets when the topliege inherits the title, not just the liege.

- Viceroyalty titles can no longer be given as a normal title to a vassal.

- Added missing decision icon for offering to help with lieges titles.

- Minor localization fixes for events.

- Viceroyalties now provide their lieges with fewer levies.

- Fixed bug where overridden tribal holdings were not properly removed.

- The decisions for forming kingdoms and empires now have their succession laws inherited from the base title.

- Fixed CTD when using the console to increase attributes and the target character was dead.

- Event when regent is in on plot to lower tribal organization now have the right localization.

- Crash fixes for total conversion mods when learning scenario characters did not exist.

- Fixed republican succession where the capital was not a county capital.

- Tribal buildings now show what castle and city buildings they convert to in their tooltip.

- Republics now use their succession laws properly for all their titles and not just some of them.

- Fixed bug where looters were able to siege several holdings in one province simultaneously.

- Fixed broken calculation of months when determining if the war is undecided.

- Fixed bug where characters selected before loading a save was still the selected character after the save was loaded.

- Fixed issue where the exported chronicle showed the wrong year.

- Fixed bug where chronicle entries were missing from the chronicle.

- Characters with portraits in the chronicle will no longer be pruned from the database.

- Fixed bug where filler-entries showed the wrong year.

- The call all tribal allies tooltip now tells you when you can not call tribal vassals.

- AI no longer changes viceroyalty laws to handle being over vassal limit.

- Tribals and pagans can now raid others of the same religion.

- Triggered modifiers will no longer be added repeatedly and will be removed when no longer valid.

- Fixed bug where succession laws inherited from viceroyalties defaulted to gavelkind instead of the intended law.

- It is no longer possible to destroy viceroyalties.

- Fixed bug where factions to change succession laws were allowed against viceroyalties.

- When copying laws from viceroyalties, the liege title will be used for copying the laws.

- Fixed bug where the mongols could enact the open elective law.

- Viceroyalties can no longer change succession laws.

- Pressing "G" when having several units selected will now merge the units instead of changning mapmode.

- Blocked several CB's and plots against viceroyalties.

- Fixed bug where characters lost the viceroyalty-tag on their titles when they rebelled against their liege.

- Fixed bug where characters did not lose the viceroyalty-tag when they inherited their top liege title.

- Forming a merchant republic no longer creates a patrician of your own dynasty vassal.

- Mercenary costs are now calculated properly before raising them.

MODDING:

- Added copy_title_laws flag to the create_title effect (yes will copy laws from the base title)

- The priority_shortcut flag in interface scripts can now be used to define priority shortcuts. Priority shortcuts will fire before any other shortcuts.

- Added error log message for assigning is_viceroyalty in history where the title is owned by the top liege.

[Cкрыть]

Он кумулятивный?

Ссылка на комментарий

Новый бета патч:

2.2.0.3 checksum EMRYНажмите здесь!
 MAJOR:

- Fixed CTD in Religion Tab if you do not own sons of abraham

MINOR:

- Corrected the tech requirement of getting rid of pagan homeland attrition.

- Tweaked the supply modifier of pagan homeland attrition.

- Fixed error in vassalization of holy order decision

- Usurped titles no longer inherit laws from the previous title if they usurped the title from within that realm or if they were unlanded.

- The Ironman-button in the lobby now correctly show if ironman is enabled or not.

- Fixed bug where titles could not be destroyed.

- Fixed bug where the duchy of Thrace was a viceroyalty while held by the emperor.

- Added missing newline in the Renounce Iconoclasm tooltip.

- Fixed bug where administration laws were reset to feudal when changing religion.

- Revolts no longer count towards vassal limit.

- Fixed bug where the Byzantine duchy revoke did not work upon reloading a save.

- The event where marshal raised raiders are dismissed now properly refers to your marshal instead of the court chaplain.

- Marshal raised raiders are now dismissed first after a month if they are not in use.

- The convert to Andalusian decision is no longer available for Andalucians.

- Form a new Empire now require you to have either 3 kingdom titles or a realm size of 180, instead of both.

- Fixed an issue with the "Convert to Local Religion" and "Abandon Heresy" event triggers.

- Changed or expanded name lists for several cultures.

- The new culture conversion events and decisions no longer require the Charlemagne DLC.

- Fixed some Frankish characters in 769 start who were prematurely calling themselves French.

- Fixed some issues with Holstein province history.

- All byzantine emperors will now have clothes regardless of what DLCs are enabled.

- Byzantine children are no longer invisible when playing with Early Eastern Clothing Pack enabled and Mediterranean Portraits disabled.

[Cкрыть]
Изменено пользователем Fantas
Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 3,610
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 1614688

Лучшие авторы в этой теме

  • e479

    139

  • Eclairius

    120

  • Дoбро

    104

  • Midgard

    93

  • RezMar

    73

  • vitovt13

    62

  • Aurelius36

    60

  • Red Khan

    49

  • Menschenhasser

    39

  • Aspen

    38

  • fffggg

    36

  • El Búho

    30

  • motiff

    29

  • varrus

    28

  • Каллиграф

    27

  • HellasJovanni

    24

  • simuil

    22

  • Scald

    22

  • Alterus

    22

  • Evk

    21

  • Timych

    20

  • VETER15

    20

  • Elest

    19

  • SShredy

    18

Лучшие авторы в этой теме

Популярные сообщения

Дoбро

Версия дополнительного контента предназначена для версии игры 3.3.5.1 Crusader Kings II насчитывает 15 основных DLC-дополнений, призванием которых является расширение игровых возможностей и механ

Embro

Дублирую с группы на стратегиум: Не скупитесь нажать лайк этому посту     DLC Скачать активатор - https://yadi.sk/d/vbgbJbRR3LGVt8 Инструкция:1)Закинуть файл в корень игры.2)З

Дoбро

В связи с выходом несколько новых ДЛС, создал тему. В данной теме содержится полный перечень ДЛС.        

Yuranom

Я делал так у меня работает. 1. Устанавливаем игру в стиме. 2. Откатываем игру на версию 3.2.1  (тыкаем ПКМ на игре в библиотеке- свойства- БЭТА версии-выбрать в списке 3.2.1). Закрываем ст

Midgard

Новый активатор. ссылка   1. Распаковываем файл ActivatorCKII в корень игры. 2. Запускаем игру через ActivatorCKII до игрового меню, закрываем. ActivatorCKII можно удалить. (Можно не жд

HellasJovanni

Crusader.Kings.II.Holy.Fury-CODEX https://rarbggo.org/torrent/7vbczm8 https://rarbggo.org/download.php?id=7vbczm8&f=Crusader.Kings.II.Holy.Fury-CODEX-[rarbg.to].torrent magnet:?xt=u

Eclairius

i Дополнительный контент (DLC-дополнения) для Crusader Kings II Тип издания: RePack-сборка. За основу взята актуальная Steam-версия DLC-дополнений (версия Steam-фай

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу


Copyright © 2008-2025 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...