Дополнения (DLC) к Crusader Kings 2 - Страница 65 - Crusader Kings 2 / Крестоносцы 2 - Strategium.ru Перейти к содержимому

Дополнения (DLC) к Crusader Kings 2

Рекомендованные сообщения

Labes

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Патчи | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

spacer.png

 

i

 Данная тема предназначена для размещения патчей Crusader Kings 2

  

!

Актуальная версия игры - 3.3.4

Самый "свежий" патч в наличии - 3.3.3

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. )

(для установки требуется наличие версии игры 3.3.0 "Holy Fury / Священная ярость")

 

Патч привносит мелкие изменения, сохранения от версии 3.3.0 совместимы с патчем.

 

Спойлер

#########################################
#########################################
################ 3.3.3 ##################
#########################################
#########################################

###################
# Bug Fixes
###################
- Fixed a potential security issue.

#########################################
#########################################
################ 3.3.2 ##################
#########################################
#########################################

###################
# Bug Fixes
###################
- Fixed a potential security issue.

#########################################
#########################################
################ 3.3.1 ##################
#########################################
#########################################

###################
# Bug Fixes
###################
- EU4 converter now outputs the resulting mod directly to the EU4 user folder so that it can be found by the launcher.

 

Инструкция по установке патча

Файлы из архива распаковать/скопировать в корневую папку игры, согласиться с заменой.

 

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (3.0.1.1 hotfix не требуется)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. (Включает Warrior Queen DLC)

 

Спойлер
Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

  

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (JWMQ) 2015-06-11

 

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (OSRS) 2014-04-11

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (XLME) 2014-04-09

 

Изменено пользователем Labes
Ссылка на комментарий

ссывсы

Инструкция (для Linux):


1. Ставим Proton в пункте совместимости параметров игры, ждем пока обновится игра.
 

2. Качаем DLC и активатор Мидгарда с главной темы

3. Перекидываем в папку CK2

4. Копируем скрипт в файл без расширения с сайта ниже. (для запуска активатора в протон префиксе CK2)
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

4.1. Устанавливаем дополнительные зависимости в терминале. На РАЧ линукс команда такая:

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

На других дистрах качайте те же самые, только в других пакетных менеджерах.

5. Редактируем данные строчки в скрипте, если у вас где-то в другом месте стим находится

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Лучше сначала ничего не редактировать, ибо тут указана стандартная директория стима для РАЧ линукс и пр. Если в итоге у вас не заработает. то обратите на этот пункт внимание.

 

6. Сохраняем под любым названием. Перекидываем скрипт в папку /usr/bin/ (потребуются права рут пользователя), открываем терминал в этой папке.
Пишем: 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.



7. Открываем терминал в папке с игрой и пишем.
 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.


Затем у вас должен высветиться пронумерованный список с версиями Протонов. Ставим цифру в соответствии с пунктом списка с вашей версией Протона. 
Далее у вас высветится список с доступными префиксами, выбираем префикс Crusader Kings II, опять же ставим в соответствии с пунктом списка цифру.

Затем скрипт спросит, нужно ли грузится через вайн. Вы пишите N, т.е нет, т.к в стиме стоит именно Протон, а не чистый вайн (если Y поставить - не пашет у меня).

 

8. Удаляем из папки с игрой CK2game.exe и проверяем на целостность файлов игру в стиме. 

9. Запускаем

Вроде бы ничего не упустил. 

Изменено пользователем マッドサイエンティスト
Ссылка на комментарий

Закреплённые сообщения
Бред какой-то в последнем патче, меня император СРИ просит о помощи в войне, как союзника, если я отказываю от теряю - 100 престижа, на следующий день опять же эта же просьба и опять с потерей престижа и так каждый день, можно в - 1000000 так уйти.

СкринНажмите здесь!
 ck2_2.jpg[Cкрыть]

На сколько помню каждый год тебя могут призывать, как союзника как и ты, это уже давно так.

Ссылка на комментарий

На сколько помню каждый год тебя могут призывать, как союзника как и ты, это уже давно так.

Но не каждый же день.

Я разобрался походу, тут дело в другом, с СРИ союз принудительный, после поражения от них по кд "Контрибуция", отказать по идее невозможно (без потери престижа), ну или войну объявить на освобождение от контрибуции (но это нереально, в моей ситуации).

Ссылка на комментарий

Menschenhasser
Но не каждый же день.

Я разобрался походу, тут дело в другом, с СРИ союз принудительный, после поражения от них по кд "Контрибуция", отказать по идее невозможно (без потери престижа), ну или войну объявить на освобождение от контрибуции (но это нереально, в моей ситуации).

Короче, вы стали данником у СРИ? Вообще, я не пойму, зачем вы отказываетесь, если на вашу территорию данное восстание всё равно не придёт.

Ссылка на комментарий

Короче, вы стали данником у СРИ? Вообще, я не пойму, зачем вы отказываетесь, если на вашу территорию данное восстание всё равно не придёт.

Я хочу ударить его в самый неподходящий для него момент, чтобы освободится от контрибуции, восстания бывают оч. большими.

Ссылка на комментарий

Westheimer1111

Можете пожалуйста выложить последний патч? Заранее благодарю.

Изменено пользователем Westheimer1111
Ссылка на комментарий

Соболь

Присоединяюсь к предыдущему оратору. Вроде уже 2.4.2 вышел

Ссылка на комментарий

Вышел бета патч, настоящий выйдет через неделю или две.

Изменено пользователем Playa
Ссылка на комментарий

Вышел бета патч, настоящий выйдет через неделю или две.

Вы про 2.4.2?

Ссылка на комментарий

Соболь

Ну, так его и просят выложить. А то информацию о выходе написали и усё :023:

Ссылка на комментарий

Knight Of Sorrow

Стимовская версия обновилась до 2.4.2

Ссылка на комментарий

fffggg

v2.4.2 AJJWНажмите здесь!
 

MAJOR:

- Fixed a bug that could lead to game crashing on resigning.

- Fixed a bug where many coats of arms were black when running the game without CoA DLCs.

- Old mongol face pack no longer overrides the mongol unit pack.

- Byzantine portraits now show correctly with the dlc

MINOR:

- Fixed province occupation logic which sometimes incorrectly prevented some clan interaction from being valid.

- The occupation condition for the split clan interaction and the absorb clan interaction now apply only to the directly owned provinces.

- Fixed an issue where combat events could fire for the wrong characters.

- AI controlled Golden Horde, Chagatai or Mongol Empire will no longer take the decision to change government from Nomadic Government.

- Added crusade weights for Reformed Norse in their homeland kingdoms.

- Added console command set_government <government tag> <optional character id>.

- Added console command max_tech <optional province id>.

- Added console command remove_settlement <barony or county key>.

- Fixed bug where the call to arms alert was visible when no ally could be called to war.

- Nomads can no longer use the 'Make Primary Settlement' decision in their capital.

- Nomads can now always use the change government decisions in minor holdings if they own the county.

- It is now possible to move capital if being merchant republic if moving from a province without a port to a city in a province with a port.

- Unplayable religious heads will now properly be theocracies.

- Fixed bug where duplicate family palaces were generated when forming a merchant republic and having merchant republic vassals.

- Patricians are no longer spawned from your vassals when becoming a merchant republic if there is already an existing merchant republic in your realm.

- Family palaces of vassals patricians are now properly removed when the liege of the doge becomes a merchant republic.

- Added trigger num_of_government_vassals.

- It is now possible to access the splash screen with culture, religion and government features in the interface by clicking the Features button just to the right of the character portrait.

- Removed the "part of continent" tooltip when hovering provinces in the British isles.

- Fixed bug where republics could build tribal holdings.

- The observe button is now always shown when being an observer and having a character selected.

- It no longer costs prestige to attack your suzerain.

- The government splash screen now also mentions the governments tribals and nomads can change to, and that nomads can pillage settlements and abandon provinces.

- Fixed bug where technology locked laws where shown twice in the technology tooltip.

- Added missing localisation for technology locked governments.

- "s" and "g" will no longer change mapmodes if there is a unit selected.

- Blocked trade route graphical glitch fixed.

- Unlanded characters getting a title due to wars or inheritance will now try to preserve previous holder's government.

- Attrition information is no longer obscured by other interface elements when the unit is sieged.

- Customized nomads won't start with an extra army in an invalid province anymore.

- Nomads created by splitting a clan have larger map color variety now.

- Fixed a bug when the top menu would hide after disbanding troops and opening the law view.

- "Become Genghis Khan" decision can't cause some vassals to go independent anymore.

- Doge's heir respect value is now shown correctly in the repulic view.

- Fixed a bug that prevented multiplayer games from being started when observers were present.

- The host can be an observer in multiplayer games now.

- Fixed a bug that sometimes caused capitals to move on inheritance.

- Patricians don't give their newly built trade posts to their vassals anymore.

- It's no longer possible to start an invalid trade post construction.

- Provinces that only contain third-party holdings can be now occupied the same way as empty provinces.

- Reinforcement cost of prestige-based retinues is now set to zero if the owner doesn't have any prestige.

- Various event fixes.

- fixed bug where army movement arrow would stop showing progress

- Nomad clans now get their empire title immediately when going independent (previously on daily tick)

- Shia title now properly claimed from the uprising

- Fixed bug where european merchant republics could build trade posts in india.

- Fixed double nomad capital bug

- A lot of tweaks to diseases to try and naturally clean up overpopulated courts

- Improved some stuttering issues when running at pseed 5

- Will generate a character for the reformed religion if there are no legible religious heads.

- Fixed the trigger for building trade posts

- Should now properly call in nomads into a faction war

- Given kingdoms in Scandinavia some crusader weights for norse pagan reformed

- Should now only lower the music if background sound is high enough and not by as much as it was before

- No longer plays a sound when you get money from tributaries

- Nerfed pillaging holdings

- The context music can now be controlled in the settings menu

MODDING:

- Historical setup errors are now shown in historical_setup_errors.log instead of error.log.

- Using the launch command fullhistoricalsetuplog will show all the historical setup errors and not just the important ones.

- The Missing scripted successor will no longer show up in the historical setup log if the history entry is before 1066.9.7. (MISSING_SCRIPTED_SUCCESSOR_ERROR_CUTOFF in defines.lua)

- The uses_prestige_for_law_change government effect now works the same way as uses_piety_for_law_change.

- Added government effect builds_with_piety.

- free_revoke_on_tiers will no longer always state that revocation is allowed on emirates.

- Cultures are now scripted with a list of graphical cultures instead of just allowing two.

[Cкрыть]
Ссылка на комментарий

v2.4.2 AJJWНажмите здесь!
 

MAJOR:

- Fixed a bug that could lead to game crashing on resigning.

- Fixed a bug where many coats of arms were black when running the game without CoA DLCs.

- Old mongol face pack no longer overrides the mongol unit pack.

- Byzantine portraits now show correctly with the dlc

MINOR:

- Fixed province occupation logic which sometimes incorrectly prevented some clan interaction from being valid.

- The occupation condition for the split clan interaction and the absorb clan interaction now apply only to the directly owned provinces.

- Fixed an issue where combat events could fire for the wrong characters.

- AI controlled Golden Horde, Chagatai or Mongol Empire will no longer take the decision to change government from Nomadic Government.

- Added crusade weights for Reformed Norse in their homeland kingdoms.

- Added console command set_government <government tag> <optional character id>.

- Added console command max_tech <optional province id>.

- Added console command remove_settlement <barony or county key>.

- Fixed bug where the call to arms alert was visible when no ally could be called to war.

- Nomads can no longer use the 'Make Primary Settlement' decision in their capital.

- Nomads can now always use the change government decisions in minor holdings if they own the county.

- It is now possible to move capital if being merchant republic if moving from a province without a port to a city in a province with a port.

- Unplayable religious heads will now properly be theocracies.

- Fixed bug where duplicate family palaces were generated when forming a merchant republic and having merchant republic vassals.

- Patricians are no longer spawned from your vassals when becoming a merchant republic if there is already an existing merchant republic in your realm.

- Family palaces of vassals patricians are now properly removed when the liege of the doge becomes a merchant republic.

- Added trigger num_of_government_vassals.

- It is now possible to access the splash screen with culture, religion and government features in the interface by clicking the Features button just to the right of the character portrait.

- Removed the "part of continent" tooltip when hovering provinces in the British isles.

- Fixed bug where republics could build tribal holdings.

- The observe button is now always shown when being an observer and having a character selected.

- It no longer costs prestige to attack your suzerain.

- The government splash screen now also mentions the governments tribals and nomads can change to, and that nomads can pillage settlements and abandon provinces.

- Fixed bug where technology locked laws where shown twice in the technology tooltip.

- Added missing localisation for technology locked governments.

- "s" and "g" will no longer change mapmodes if there is a unit selected.

- Blocked trade route graphical glitch fixed.

- Unlanded characters getting a title due to wars or inheritance will now try to preserve previous holder's government.

- Attrition information is no longer obscured by other interface elements when the unit is sieged.

- Customized nomads won't start with an extra army in an invalid province anymore.

- Nomads created by splitting a clan have larger map color variety now.

- Fixed a bug when the top menu would hide after disbanding troops and opening the law view.

- "Become Genghis Khan" decision can't cause some vassals to go independent anymore.

- Doge's heir respect value is now shown correctly in the repulic view.

- Fixed a bug that prevented multiplayer games from being started when observers were present.

- The host can be an observer in multiplayer games now.

- Fixed a bug that sometimes caused capitals to move on inheritance.

- Patricians don't give their newly built trade posts to their vassals anymore.

- It's no longer possible to start an invalid trade post construction.

- Provinces that only contain third-party holdings can be now occupied the same way as empty provinces.

- Reinforcement cost of prestige-based retinues is now set to zero if the owner doesn't have any prestige.

- Various event fixes.

- fixed bug where army movement arrow would stop showing progress

- Nomad clans now get their empire title immediately when going independent (previously on daily tick)

- Shia title now properly claimed from the uprising

- Fixed bug where european merchant republics could build trade posts in india.

- Fixed double nomad capital bug

- A lot of tweaks to diseases to try and naturally clean up overpopulated courts

- Improved some stuttering issues when running at pseed 5

- Will generate a character for the reformed religion if there are no legible religious heads.

- Fixed the trigger for building trade posts

- Should now properly call in nomads into a faction war

- Given kingdoms in Scandinavia some crusader weights for norse pagan reformed

- Should now only lower the music if background sound is high enough and not by as much as it was before

- No longer plays a sound when you get money from tributaries

- Nerfed pillaging holdings

- The context music can now be controlled in the settings menu

MODDING:

- Historical setup errors are now shown in historical_setup_errors.log instead of error.log.

- Using the launch command fullhistoricalsetuplog will show all the historical setup errors and not just the important ones.

- The Missing scripted successor will no longer show up in the historical setup log if the history entry is before 1066.9.7. (MISSING_SCRIPTED_SUCCESSOR_ERROR_CUTOFF in defines.lua)

- The uses_prestige_for_law_change government effect now works the same way as uses_piety_for_law_change.

- Added government effect builds_with_piety.

- free_revoke_on_tiers will no longer always state that revocation is allowed on emirates.

- Cultures are now scripted with a list of graphical cultures instead of just allowing two.

[Cкрыть]

Это тот же 2.4.2. только уже не бета? Я что-то не могу заметить отличий от беты.

Ссылка на комментарий

AndrewTi

Отличия от беты заключаются вот в этих строках:

- Fixed double nomad capital bug

- A lot of tweaks to diseases to try and naturally clean up overpopulated courts

- Improved some stuttering issues when running at pseed 5

- Will generate a character for the reformed religion if there are no legible religious heads.

- Fixed the trigger for building trade posts

- Should now properly call in nomads into a faction war

- Given kingdoms in Scandinavia some crusader weights for norse pagan reformed

- Should now only lower the music if background sound is high enough and not by as much as it was before

- No longer plays a sound when you get money from tributaries

- Nerfed pillaging holdings

- The context music can now be controlled in the settings menu

Изменено пользователем AndrewTi
Ссылка на комментарий

Отличия от беты заключаются вот в этих строках:

- The context music can now be controlled in the settings menu

Интересно, что тут имеется ввиду

Ссылка на комментарий

RezMar

Again

Can someone who Legally own "Mediterranean Portraits" DLC shere dlc files with us for the latest version of game v2.4.2.

Share this Files:

dlc014.dlc

dlc014.zip

Thanks in advance ...

Ссылка на комментарий

Поменял в стиме с беты на обычную, проверил целостность кэш, провел полную сверку файлов - НИ ОДНОГО НОВОГО ФАЙЛА, даже экзешник никак не поменялся. Это я что-то делаю не так или прост убрали слово бэта, но ничего не меняли??

Ссылка на комментарий

Поменял в стиме с беты на обычную, проверил целостность кэш, провел полную сверку файлов - НИ ОДНОГО НОВОГО ФАЙЛА, даже экзешник никак не поменялся. Это я что-то делаю не так или прост убрали слово бэта, но ничего не меняли??

Судя по "I just set the 2.4.2 patch live. This is the exact same patch as we had on the beta branch" так и есть. См Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Ссылка на комментарий

RezMar

Sorry for English... Someone can translate this or maybe write better.

Official is the same as BETA version of game. Only one more DLC was updated.

Who already own game and already updated the game to latest version but don't own all the dlcs but have all dlcs for v2.4.1 he only need to took updated DLCs files from my upload located in "Updated DLCs" folder. Same goes to all who already have beta version of game. Don't use updater because it is the same just use updated DLCs.

For all others just do the regular stuff like always.

Crusader Kings II - Update v2.4.2 [RezMar] - Checksum (AJJW)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

NOTE!

  • You need to have game updated to v2.4.1 (ZXPB)
  • Update removes 2 files, put 2 new files and update 82 files
  • Upload is 55.1 MB

1. Start "CK II - Update v2.4.2.exe".

2. Install update where is your game.

3. Copy folder from "Updated DLCs" folder to your game folder.

4. Copy the new crack for this version.

5. And that's all!!! Now play the game.

Слава России!!!

PS: Thanks to @fffggg for providing the updated DLC.

Ссылка на комментарий

doesitmatter
Sorry for English... Someone can translate this or maybe write better.

...

Перевод:

Официальный патч 2.4.2 такой же как и бета 2.4.2. Обновилось только несколько DLC.

Те, у кого игра куплена в Стиме и обновлена до последней версии, но DLC неофициальные от 2.4.1, могут взять лишь обновлённые DLC из загруженного мной файла. Они расположены в папке \Update\Updated DLCs. То же самое касается тех, у кого уже есть бета-версия: не используйте апдейтер (файл для обновления, exe), просто замените файлы DLC более новыми.

Все остальные могут обновить игру как обычно.

Crusader Kings II - Обновление v2.4.2 [RezMar] - Чексумма (AJJW)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Внимание!

  • Ваша игра должна быть обновлена до версии 2.4.1 (ZXPB)
  • Обновление убирает 2 файла, добавляет 2 файла и заменяет 82 файла.
  • Обновление весит 55.1 МБ

  1. Запустите "CK II - Update v2.4.2.exe".
  2. Установите обновление в папку с игрой.
  3. Скопируйте файлы из \Update\Updated DLCs в папку с игрой.
  4. Скопируйте новый кряк для этой версии.
  5. И всё! Теперь можно играть.

P.S. Спасибо @fffggg за обновлённые DLC.

Изменено пользователем doesitmatter
Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 3,610
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 1601452

Лучшие авторы в этой теме

  • e479

    139

  • Eclairius

    120

  • Дoбро

    104

  • Midgard

    93

  • RezMar

    73

  • vitovt13

    62

  • Aurelius36

    60

  • Red Khan

    49

  • Menschenhasser

    39

  • Aspen

    38

  • fffggg

    36

  • El Búho

    30

  • motiff

    29

  • varrus

    28

  • Каллиграф

    27

  • HellasJovanni

    24

  • simuil

    22

  • Scald

    22

  • Alterus

    22

  • Evk

    21

  • Timych

    20

  • VETER15

    20

  • Elest

    19

  • Sergik1777

    18

Лучшие авторы в этой теме

Популярные сообщения

Дoбро

Версия дополнительного контента предназначена для версии игры 3.3.5.1 Crusader Kings II насчитывает 15 основных DLC-дополнений, призванием которых является расширение игровых возможностей и механ

Embro

Дублирую с группы на стратегиум: Не скупитесь нажать лайк этому посту     DLC Скачать активатор - Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Инструкция:1)Закинуть файл в корень игры.2)

Дoбро

В связи с выходом несколько новых ДЛС, создал тему. В данной теме содержится полный перечень ДЛС.        

Yuranom

Я делал так у меня работает. 1. Устанавливаем игру в стиме. 2. Откатываем игру на версию 3.2.1  (тыкаем ПКМ на игре в библиотеке- свойства- БЭТА версии-выбрать в списке 3.2.1). Закрываем ст

Midgard

Новый активатор. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.   1. Распаковываем файл ActivatorCKII в корень игры. 2. Запускаем игру через ActivatorCKII до игрового меню, закрываем. ActivatorCKII

HellasJovanni

Crusader.Kings.II.Holy.Fury-CODEX Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. magnet:?xt=urn:btih:e1d2de75e1ded650e2b76fb8f286c6e456cdc763&dn=Crusader.Kings.

Eclairius

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.   i Дополнительный контент (DLC-дополнения) для Crusader Kings II Тип издания: RePack-сборка. За основу взята актуаль

  • Сейчас на странице   1 пользователь

    • Radaronk


Copyright © 2008-2024 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...