Дополнения (DLC) к Crusader Kings 2 - Страница 55 - Crusader Kings 2 / Крестоносцы 2 - Strategium.ru Перейти к содержимому

Дополнения (DLC) к Crusader Kings 2

Рекомендованные сообщения

Labes

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Патчи | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

spacer.png

 

i

 Данная тема предназначена для размещения патчей Crusader Kings 2

  

!

Актуальная версия игры - 3.3.4

Самый "свежий" патч в наличии - 3.3.3

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. )

(для установки требуется наличие версии игры 3.3.0 "Holy Fury / Священная ярость")

 

Патч привносит мелкие изменения, сохранения от версии 3.3.0 совместимы с патчем.

 

Спойлер

#########################################
#########################################
################ 3.3.3 ##################
#########################################
#########################################

###################
# Bug Fixes
###################
- Fixed a potential security issue.

#########################################
#########################################
################ 3.3.2 ##################
#########################################
#########################################

###################
# Bug Fixes
###################
- Fixed a potential security issue.

#########################################
#########################################
################ 3.3.1 ##################
#########################################
#########################################

###################
# Bug Fixes
###################
- EU4 converter now outputs the resulting mod directly to the EU4 user folder so that it can be found by the launcher.

 

Инструкция по установке патча

Файлы из архива распаковать/скопировать в корневую папку игры, согласиться с заменой.

 

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (3.0.1.1 hotfix не требуется)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. (Включает Warrior Queen DLC)

 

Спойлер
Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

  

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (JWMQ) 2015-06-11

 

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (OSRS) 2014-04-11

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (XLME) 2014-04-09

 

Изменено пользователем Labes
Ссылка на комментарий

ссывсы

Инструкция (для Linux):


1. Ставим Proton в пункте совместимости параметров игры, ждем пока обновится игра.
 

2. Качаем DLC и активатор Мидгарда с главной темы

3. Перекидываем в папку CK2

4. Копируем скрипт в файл без расширения с сайта ниже. (для запуска активатора в протон префиксе CK2)
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

4.1. Устанавливаем дополнительные зависимости в терминале. На РАЧ линукс команда такая:

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

На других дистрах качайте те же самые, только в других пакетных менеджерах.

5. Редактируем данные строчки в скрипте, если у вас где-то в другом месте стим находится

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Лучше сначала ничего не редактировать, ибо тут указана стандартная директория стима для РАЧ линукс и пр. Если в итоге у вас не заработает. то обратите на этот пункт внимание.

 

6. Сохраняем под любым названием. Перекидываем скрипт в папку /usr/bin/ (потребуются права рут пользователя), открываем терминал в этой папке.
Пишем: 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.



7. Открываем терминал в папке с игрой и пишем.
 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.


Затем у вас должен высветиться пронумерованный список с версиями Протонов. Ставим цифру в соответствии с пунктом списка с вашей версией Протона. 
Далее у вас высветится список с доступными префиксами, выбираем префикс Crusader Kings II, опять же ставим в соответствии с пунктом списка цифру.

Затем скрипт спросит, нужно ли грузится через вайн. Вы пишите N, т.е нет, т.к в стиме стоит именно Протон, а не чистый вайн (если Y поставить - не пашет у меня).

 

8. Удаляем из папки с игрой CK2game.exe и проверяем на целостность файлов игру в стиме. 

9. Запускаем

Вроде бы ничего не упустил. 

Изменено пользователем マッドサイエンティスト
Ссылка на комментарий

Закреплённые сообщения
Westheimer1111
Можно ещё попробовать поиграть с файлом DLC - dlc045.zip, например удалить из него папку gfx\models

P.S. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. пробовали?

Файл пробовал с ним баг тоже не куда не делся. Попробую удалить папку models из dlc. Отпишусь, что получилось.

Изменено пользователем Westheimer1111
Ссылка на комментарий

Westheimer1111

Ничего не получилось, игра просто не приняла dlc, оно не прошло проверку чексуммы.

Ссылка на комментарий

Red Khan
Ничего не получилось, игра просто не приняла dlc, оно не прошло проверку чексуммы.

Ну тогда либо играть с 867-го (или даже 1066-го), либо играть на 2.2.1 до конца и потом просто сконвертировать файл в новой версии.

Изменено пользователем Red Khan
Ссылка на комментарий

Westheimer1111

Все, я нашел как "исправить" баг со спрайтами. Я просто сделал мод в котором вырезал фичу с ранними юнитами. Могу выложить, если кому нибудь понадобится.

Изменено пользователем Westheimer1111
Ссылка на комментарий

Westheimer1111

В общем, вот ссылка на фикс спрайтов Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. просто распакуйте архив в папку mods.

Кто попробует, отпишитесь работает ли у вас.

Изменено пользователем Westheimer1111
Ссылка на комментарий

Как я понимаю, так до сих пор и не исправили племенные государства, на территории Руси, в сценарии 1086? А то я долго смеялся, когда при игре за Киевское княжество, столица перенеслась из Киева, поскольку правитель вождь и не может управлять феодами (из которых состоит большая часть его страны).

Изменено пользователем Myurat
Ссылка на комментарий

Red Khan
Как я понимаю, так до сих пор и не исправили племенные государства, на территории Руси, в сценарии 1086? А то я долго смеялся, когда при игре за Киевское княжество, столица перенеслась из Киева, поскольку правитель вождь и не может управлять феодами (из которых состоит большая часть его страны).

Нет, не поменяли. Насчёт исправили не знаю, может так и задумывалось.

Ссылка на комментарий

После патча 2.2.1 заметил, что очень часто сразу после рождения ребёнка женщины умирают от... пневмонии. Прямо в тот же день. Как так-то?

Изменено пользователем Avelesy
Ссылка на комментарий

Red Khan
После патча 2.2.1 заметил, что очень часто сразу после рождения ребёнка женщины умирают от... пневмонии. Прямо в тот же день. Как так-то?

Видимо так послеродовые осложнения отображаются. Правда это давно ввели, может частоту подкрутили.

Ссылка на комментарий

fffggg

Очередной бета патч WoL. Довольно крупный.

Crusader Kings II Open Beta Patch 2.2.1.3 Now Available - checksum TZDBНажмите здесь!
 

2014-12-12 v2.2.1.3 Way of Life BETA

------------------------------------

MAJOR:

- Fixed false positive OOS

- Fixed auto-selection of characters in multiplayer problem when loading saves

MINOR:

- Fixed so laws are copied when you change primary title

- Fixed so history laws are enforced, france in 1066 should no longer be gavelkind

- Support to show the combat rating of a character together with combat modifiers

- Fixed broken culture effect, now you can convert to local culture of a province again

- Fixed problem with trait generation for random characters was done with not fully constructed characters, fixes the problem with females getting male traits.

- Fixed not being able to raise ships from demesne

- Added "Toggle Special Interest", "Reverse Relations" and "Go to Location" buttons to the Diplomacy view.

- Improved positioning of the Diplomacy View.

- Fixed bug where autoselected interactions in the Diplomacy View were not properly selected.

- The Diplomacy View no longer closes automatically in some cases when opened along with a character view.

- Pressing the middle mouse button no longer closes the Diplomacy View.

- Fixed bug where portraits in Claimants view and Opposed to Law view were not clickable.

- Fixed bug where the Diplomacy View ended up outside of the screen.

- Character selection view left and right click behaviour is now consistent.

- Fixed bug where landless characters gaining tribal provinces with holy sites through revolts became theocracies instead of becoming tribal.

- Added console commands set_flag, set_prov_flag, set_char_flag, clr_flag, clr_prov_flag, clr_char_flag and clear_focus.

- Fixed a number of minor text issues.

- The capital of Duchy of Ugra is now Ugra.

- Powys, Man and Kola now have their de jure capitals set correctly.

- Jews no longer want boar meat for their feasts.

- No longer possible for non-Muslims to have the 'Decadent' trait.

- Fixed a broken option trigger for declining some pagan feast invitations.

- Fixed a new bug where the portrait of the sender would not be shown in letter and diplomacy response events

- Fixed a serious bug where Prepared Invasions would always be disable on reload

- Fixed a problem with event 3026, where the children of an unmarried female courtier would get an unknown father

- Fixed some issues with event 3520 (incorrect use of impregnate_cuckoo, and added fertility checks)

- All modifiers can now be set and used correctly in Ambitions (not just Fertility)

- Better shield for the Emichid dynasty

- Added GetHighGodName and GetHighGodNameCap to religions and texts

- Fixed an issue with heretical count tier bishops and above being called "counts", etc

- Character View: Removed a double colon (:

- Fixed a new bug with scope switching to specific character IDs

- Fixed a bug with the 'is_married' trigger when not taking a bool

- Fixed bug where the same character portrait found in both the immediate effect and an event option would be shown twice

- Christians with Elective Gavelkind can no longer vote for bishops and mayors

- Cut an inappropriate event option in old event 4115

- Character View: Fixed an old bug with being able to cancel an Ambition when you should not

- Character View: Added better tooltip saying _when_ you can cancel the current Ambition

- Character View: Added better tooltip about cancelling plots

- Intrigue View: Fixed cancel current plot button issues

- Removed decimals from attribute modifier descriptions

- Removed decimals from attribute change effects

- Dynasty View: Fixed a bug with succession marriage status not being shown correctly anymore for dead characters

- Fixed a bug with the 'repeat_event' effect and namespaces

- Fixed event 55000 and 55001 so that they now properly changes culture on the province and doesn't try to change the culture of the holder to the holder's culture.

- Fixed a serious bug with targetted decisions that target yourself showing up for others

- The "Doubt besets me" event chain now correctly reveals the real father of the unborn child

- Fixed various text issues with certain targetted decisions

- Added a few missing event window borders

- AI: Fixed a bug that limited the amount of potential target characters for ai target filters 'realm' and 'sub_realm' too much

- Added trait loss notification events for Stressed and Depressed

- Fixed a minor typo in birth event 457

- Bastards born to lovers through the code now get a known father if the woman is unmarried

- Moved the "RIGHT-CLICK TO INTERACT" tooltip on portraits to the instant part and made it all capital letters

- Cut the "Special interest" button from the character view

- Improved the tooltips for the three special buttons in the new Diplo Menu

- Fixed bug where retinues were calculated into the fleet levies in dynastic view.

- Reverse relations now looks at the character's religion, culture and realm instead of the player's.

- Executing interactions in diplomacy view will now update the yes/no icons indicating if characters will join your plot or accept being invited to your court.

- Opening reverse relations now closes the diplomacy view.

- Fixed bug where the spouse finder did not properly select bethrothal for minors.

- Clicking on special interest entries in the outliner now works the same as clicking on portraits.

- Added alert for high-prio targetted decisions.

- Character tooltips for buttons who opens diplomacy view with pre-selected interactions now say "Right-click to select" instead of "Right-click to interact".

- Targetted decisions no longer shows the target character name (except in the targetted decision alert).

- Fixed bug where historical nicknames were not removed properly when moving backwards through history.

- Troops number in dynastic view now takes event troops into consideration.

- The Diplomacy View is now properly positioned.

- Fixed death effect in zunist torture event chain

- Founding the HRE is now no longer possible if the Byzantines have restored the Roman Empire.

- English culture can no longer spawn unintentionally through a minor Muslim random event.

- Event triggering notification of someone coming out of hiding should now work correctly.

MODDING:

- Title variables are now correctly saved

- In order to show character names properly in the targetted decision alert, use the localisation [decision_name]_named.

2014-12-05 v2.2.1.2 Way of Life BETA

------------------------------------

MAJOR:

- It is no longer possible to change crown laws 5 times per lifetime

- Fixed crash when resigning characters from various appointments ( councillors, army leaders etc. )

2014-11-28 v2.2.1.1 Way of Life BETA

------------------------------------

MAJOR:

- Reduced the amount of money the pope gets from bishops ( from 40% of tax to 10% of tax for Popes, 20% to 5% for Anti-Popes )

- Added a whole event system for husbands to find out if their wife/concubine has been unfaithful (after "Doubt besets me...")

- Multithreaded startup of the game

- Fixed crash caused by destroyed settlements by Viking looters

- Fixed probable OOS

- Fixed crash when missing certain Unit Pack DLC's

- Fixed memory leak when calculating subunits monthly cost.

MINOR:

- Winning and losing wars now tends to give more nicknames

- Decadence Revolts: Boosted troop strengths

- Decadence Revolts: Vassals more likely to go independent

- Decadence Revolts: the revolt winner no longer gets any claims on vassals that go independent

- Expanded on the Lunatic gained event (6020). Now more common, and with different texts depending on your situation

- Fixed an issue with gavelkind where, if your primary kingdom or empire was titular, it could cause strangeness

- Fixed a bug with the 'holy_war' acquisition method not showing up in title history

- Added some missing acquisition types to the CBs

- Fixed a bug with elective gavelkind in empires with secondary kingdoms where your de facto capital and kingdom did not go to your primary heir

- Winning claim wars on the liege (or when a liege folds to a claimant demand) will no longer incorrectly try to even out the de jure kingdom borders

- Optimized and fixed many bugs in the health events

- Fixed broken dynasty 8601 "de Cantabria"

- Fixed a bug in Charlemagne event CM.1076 preventing Charlemagne from getting a claim on whoever shelters Carloman's wife and children

- Fixed a bug in event 63100 causing issues when vassals change liege on succession due to being over the vassal limit

- Fixed a rare bug where landless title courts could contain random characters with no culture or religion

- Corrected some event border colors

- Tooltips on dead characters now list their primary tier titles

- Spouses now always only have personal opinions of each other

- All non-Muslims can now legitimize bastards

- All religions can now divorce their spouse if there is currently no religious head

- Added divorce reasons to character opinions and to the divorce interactions

- Tweaked the main bastard conception and lover gained events (450 and 456)

- Optimized the lookup of database files

- History province files will now only be loaded if they have correct name. The name need to be put in to the map definition file.

- The character screen no longer shows the score of the player.

- The character screen now shows how many troops that character can raise.

- It is now possible to cancel your own plot in your character screen.

- Demesne size and vassal limit is now visible in the character screen.

- The loading screen for the most recent dlc is now always shown first when loading the game.

- Tengri no longer get pagan homeland attrition penalty against other pagans.

- Reformed Zunists no longer have pagan defensive homeland attrition.

- Fixed CTD when resigning from games.

- Fixed broken options in events which used the religion = christian trigger.

- Fixed bug where the cost of vassal mercenaries were not calculated properly.

- Fixed bug where ironman saves became broken when creating a new save after loading an old one.

- AI will now prefer using CB's without piety and prestige costs.

- Fixed bug where elective gavelkind in some cases stole provinces from other realms on succession.

- Fixed crash when trying to host a save stored in a sub-directory.

- Viceroyalties can no longer be granted to characters outside your realm.

- Fixed crash when finishing constructions in settlements without a holder.

- Fixed issue where both tribal settlement conversion decisions were avaliable for republics.

- The decisions for forming the kingdom of Leon and Hungary is no longer allowed if the required kingdoms are viceroyalties.

- Fixed bug where the king-tier crown was used for all characters in the lobby regardless of their tier.

- Viceroys becoming unlanded will now hand back their viceroy title to their liege.

- Wars and truces are now visible in the character view.

- Fixed bug where the Assassin Resurface-event did not activate the title.

- Decadence tooltip now uses a consistent amount of decimals.

- Opening the chronicle now pauses the game if not in multiplayer.

- Fixed bug where Empires could be granted as viceroyalties (but did not do anything).

- Fixed bug where the family of Carloman sometimes fled to a revolt.

- Clarified the negative effects for tribal job troops if not used in the job action tooltip.

- Fixed bug where provinces where unselectable after resigning and starting a new game if that province was selected before resigning.

- Fixed issue where De Jure Region modifiers were clamped with Owner Martial Skill in the levy tooltip.

- Fixed history bug where character 30829 (Simone Drengot) had the wrong father.

- Fixed broken allow-trigger in landed_titles.

- Added missing message type GRANT_VICE_ROYALTY_INTERACTION_ACCEPT

- Fixed bug where prepared invasion troops were not properly dismissed when the invader died before declaring war.

- Duchy of Thessalonika is no longer set to be a viceroyalty when held by Latin Empire.

- Tweaked the stats of some early Norse characters.

- Isle of Man is now its own de jure duchy.

- Tweaks to Manx title names.

- Taking the "Become Kshatriya Caste" decision now also gives the Kshatriya caste trait to to any unlanded spouses or children in the ruler's court.

- Muslim rulers now correctly get a negative opinion against Byzantine emperor who renounces iconoclasm.

- Saxon Wars event can no longer trigger for non-feudal rulers.

- Added target list for great holy wars for reformed Zunists.

- Tweaked triggers for unlocking crusades and jihads (France and North Africa).

- Tweaked the chances for some ruler nicknames.

- Fixed the names for Church of Zun and West African Church (was wrong format).

- Fixed a bug where a coincillor could sometimes complain to liege about herself.

- Fixed the localisation for the Seljuk Turks title.

- Melitene province in Armenia is now properly considered mountainous terrain.

- Fixed a crash when selecting a lowborn theocracy at startup.

AI:

- Tweaked release from prison and execution logic

- Added AI choice scripts to the bastard is born event (301)

MODDING:

- Added a new insult and compliment system based on strings scripted into the traits. Used in texts with [GetFromRootInsult], [GetRootFromFromCompliment], etc

- Added 'modifier' fields to effects 'random_list' and 'random'

- The 'is_married' trigger can now take a target as well as a bool (like 'is_lover' and 'is_consort')

- Added many new nicknames

- Added possibility to set a specific discoverer to the 'reveal_plot' effect (reveal_plot = ROOT, etc)

- Added trigger 'plot_is_known_by'

- Added event effect 'usurp_title_plus_barony_if_unlanded_and_vassals_n o_adj'

- Added trigger 'any_opinion_modifier_target'

- Added effects 'random_opinion_modifier_target' and 'any_opinion_modifier_target'

- Added combat rating modifier with triggers 'combat_rating' and 'combat_rating_diff'

- Added fromfromfromfrom scope targets

- Added optional 'as_if_liege' parameter to opinion triggers

- Added triggers 'personal_opinion', 'reverse_personal_opinion', 'personal_opinion_diff' and 'reverse_personal_opinion_diff'

(These do not take state diplomacy, laws or any other such state concerns into account)

- Moved to defines: MALE_ATTRACTION_CUTOFF and FEMALE_ATTRACTION_CUTOFF

- Added 'capital' console command

- Added event effect 'log'

- Added trigger 'has_polygamy'

- Added trigger 'has_concubinage'

- Character modifier descriptions now support text variables

- Added is_holy_site trigger

- Fixed a bug with effect scope any_allied_character

- Fixed a bug with effect scope random_allied_character

- All any-triggers now support the use of count = x

- Added variables to titles

- All variable trigger and effects now work with title variables

- Variables can be displayed with localization system

- Variable triggers and effects can compare variables between types of scopes (country/province)

- Fixed problems with the variable triggers check_variable and is_variable_equal

- Added cal_true_if trigger

- Added set_title_flag effect

- Added clr_title_flag effect

- Added has_title_flag trigger

- Added had_title_flag trigger

- Added save_event_target_as effect

- Added save_global_event_target_as effect

- Added clear_event_target effect

- Added clear_global_event_target effect

- Added clear_global_event_targets effect

- Added support for weighted cultural names

- Added support for weighted regnal names

- Added an on_startup on action

- Exported MAX_CROWN_LAW_CHANGES to defines

- Added support for localized nicknames

- Added effects convert_to_temple and convert_to_tribal

- Renamed effects convert_to_feudal and convert_to_republic to convert_to_castle and convert_to_city

- set_allow_free_duchy_revokation no longer only works for viceroyalties when Charlemagne is enabled

- Added a set_allow_free_vice_royalty_revokation effect

- Fixed bug where the any_independent_ruler and random_independent_ruler could target revolts.

- Added ignores_defensive_attrition effect for religions, used for religions that do not have defensive attrition but will still not get the penalty towards such religions.

CONVERTER:

- Made converter province mapping up to date with EU4 patch 1.8

- Fixed missing cultures for converter

- Buffed Jerusalem ideas

- Tweaked Aztec and Incan ideas

- Rebalanced hashashin, jerusalem, jewish, kinghts templar and roman ideas to accomodate new values in eu4

- Version compliance with eu4 1.8 patch in the generated mod file

- Gave cathar, fraticelli and waldensian new modifiers to their religion if you have SoA.

- Tech groups should now be up to date with EU4 patch 1.8

- Fixed crash bug when converting a game that has custom titles

- Fixed now so converter mod's no longer changes checksum

- Switched so Miaphysite is not dependent on SoA to become coptic

- Added Karling ideas

[Cкрыть]
Ссылка на комментарий

Ouwen
Очередной бета патч WoL. Довольно крупный.

Вы главное скажите где качать ))

Ссылка на комментарий

fffggg
Вы главное скажите где качать ))

RezMar уже делает.

Ссылка на комментарий

RezMar

I have request... If someone own legally DLC Charlemagne can he share updated v2.2.1.3 beta files.

I only need this 2 files from dlc folder:

dlc045.dlc

dlc045.zip

Thanks in advance...

And one more time thanks for the share @fffggg for other 2 dlc

Ссылка на комментарий

Midgard
I have request... If someone own legally DLC Charlemagne can he share updated v2.2.1.3 beta files.

I only need this 2 files from dlc folder:

dlc045.dlc

dlc045.zip

Thanks in advance...

And one more time thanks for the share @fffggg for other 2 dlc

DLC Charlemagne обновился в 2.2.1.3? Вроде, обновились Europa Universalis IV Converter, Early Eastern Clothing Pack и Mediterranean Portraits.

Ссылка на комментарий

RezMar

Yes i forgot abot Early Eastern Clothing Pack DLC too :blush:

dlc046.dilc

dlc046.zip

And Charlemagne DLC too because he was updated on 2.2.1.1 beta and nobody provided updated DLC beta, it is only shared v2.2.1 and we all have...

dlc045.dilc

dlc045.zip

Ссылка на комментарий

Midgard
Yes i forgot abot Early Eastern Clothing Pack DLC too :blush:

dlc046.dilc

dlc046.zip

And Charlemagne DLC too because he was updated on 2.2.1.1 beta and nobody provided updated DLC beta, it is only shared v2.2.1 and we all have...

dlc045.dilc

dlc045.zip

Он? Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Ссылка на комментарий

RezMar

@Midgard

This is the same as dlc as 2.2.1. He didn't share updated...

I check files and dates and CRC...

Ссылка на комментарий

Дoбро

Обновил ДЛС в связи с выходом обновлений для игры.

Ссылка на комментарий

RezMar

Спасибо друг :022:

Will you post tomorrow to when we get new DLCs too.

Sorry for English...

Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 3,610
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 1603654

Лучшие авторы в этой теме

  • e479

    139

  • Eclairius

    120

  • Дoбро

    104

  • Midgard

    93

  • RezMar

    73

  • vitovt13

    62

  • Aurelius36

    60

  • Red Khan

    49

  • Menschenhasser

    39

  • Aspen

    38

  • fffggg

    36

  • El Búho

    30

  • motiff

    29

  • varrus

    28

  • Каллиграф

    27

  • HellasJovanni

    24

  • simuil

    22

  • Scald

    22

  • Alterus

    22

  • Evk

    21

  • Timych

    20

  • VETER15

    20

  • Elest

    19

  • SShredy

    18

Лучшие авторы в этой теме

Популярные сообщения

Дoбро

Версия дополнительного контента предназначена для версии игры 3.3.5.1 Crusader Kings II насчитывает 15 основных DLC-дополнений, призванием которых является расширение игровых возможностей и механ

Embro

Дублирую с группы на стратегиум: Не скупитесь нажать лайк этому посту     DLC Скачать активатор - Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Инструкция:1)Закинуть файл в корень игры.2)

Дoбро

В связи с выходом несколько новых ДЛС, создал тему. В данной теме содержится полный перечень ДЛС.        

Yuranom

Я делал так у меня работает. 1. Устанавливаем игру в стиме. 2. Откатываем игру на версию 3.2.1  (тыкаем ПКМ на игре в библиотеке- свойства- БЭТА версии-выбрать в списке 3.2.1). Закрываем ст

Midgard

Новый активатор. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.   1. Распаковываем файл ActivatorCKII в корень игры. 2. Запускаем игру через ActivatorCKII до игрового меню, закрываем. ActivatorCKII

HellasJovanni

Crusader.Kings.II.Holy.Fury-CODEX Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. magnet:?xt=urn:btih:e1d2de75e1ded650e2b76fb8f286c6e456cdc763&dn=Crusader.Kings.

Eclairius

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.   i Дополнительный контент (DLC-дополнения) для Crusader Kings II Тип издания: RePack-сборка. За основу взята актуаль

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу


Copyright © 2008-2024 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...