Дополнения (DLC) к Crusader Kings 2 - Страница 27 - Crusader Kings 2 / Крестоносцы 2 - Strategium.ru Перейти к содержимому

Дополнения (DLC) к Crusader Kings 2

Рекомендованные сообщения

Labes

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Патчи | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

spacer.png

 

i

 Данная тема предназначена для размещения патчей Crusader Kings 2

  

!

Актуальная версия игры - 3.3.4

Самый "свежий" патч в наличии - 3.3.3

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. )

(для установки требуется наличие версии игры 3.3.0 "Holy Fury / Священная ярость")

 

Патч привносит мелкие изменения, сохранения от версии 3.3.0 совместимы с патчем.

 

Спойлер

#########################################
#########################################
################ 3.3.3 ##################
#########################################
#########################################

###################
# Bug Fixes
###################
- Fixed a potential security issue.

#########################################
#########################################
################ 3.3.2 ##################
#########################################
#########################################

###################
# Bug Fixes
###################
- Fixed a potential security issue.

#########################################
#########################################
################ 3.3.1 ##################
#########################################
#########################################

###################
# Bug Fixes
###################
- EU4 converter now outputs the resulting mod directly to the EU4 user folder so that it can be found by the launcher.

 

Инструкция по установке патча

Файлы из архива распаковать/скопировать в корневую папку игры, согласиться с заменой.

 

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (3.0.1.1 hotfix не требуется)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. (Включает Warrior Queen DLC)

 

Спойлер
Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

  

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (JWMQ) 2015-06-11

 

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (OSRS) 2014-04-11

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (XLME) 2014-04-09

 

Изменено пользователем Labes
Ссылка на комментарий

ссывсы

Инструкция (для Linux):


1. Ставим Proton в пункте совместимости параметров игры, ждем пока обновится игра.
 

2. Качаем DLC и активатор Мидгарда с главной темы

3. Перекидываем в папку CK2

4. Копируем скрипт в файл без расширения с сайта ниже. (для запуска активатора в протон префиксе CK2)
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

4.1. Устанавливаем дополнительные зависимости в терминале. На РАЧ линукс команда такая:

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

На других дистрах качайте те же самые, только в других пакетных менеджерах.

5. Редактируем данные строчки в скрипте, если у вас где-то в другом месте стим находится

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Лучше сначала ничего не редактировать, ибо тут указана стандартная директория стима для РАЧ линукс и пр. Если в итоге у вас не заработает. то обратите на этот пункт внимание.

 

6. Сохраняем под любым названием. Перекидываем скрипт в папку /usr/bin/ (потребуются права рут пользователя), открываем терминал в этой папке.
Пишем: 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.



7. Открываем терминал в папке с игрой и пишем.
 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.


Затем у вас должен высветиться пронумерованный список с версиями Протонов. Ставим цифру в соответствии с пунктом списка с вашей версией Протона. 
Далее у вас высветится список с доступными префиксами, выбираем префикс Crusader Kings II, опять же ставим в соответствии с пунктом списка цифру.

Затем скрипт спросит, нужно ли грузится через вайн. Вы пишите N, т.е нет, т.к в стиме стоит именно Протон, а не чистый вайн (если Y поставить - не пашет у меня).

 

8. Удаляем из папки с игрой CK2game.exe и проверяем на целостность файлов игру в стиме. 

9. Запускаем

Вроде бы ничего не упустил. 

Изменено пользователем マッドサイエンティスト
Ссылка на комментарий

Закреплённые сообщения

Steam Open BETA Patch v2.0.2 now live

ChangelogНажмите здесь!
 MAJOR

- Added a "Depose Antipope" Casus Belli

- Added an "Antiking" faction. The leader usurps the liege's primary title, deposes the antipope and passes papal investiture. The Pope can be called into the resulting war.

- Not possible to set up an antipope within 50 years of one being forcibly deposed

- Fixed bug in Linux where the game became totally unplayable if you ALT+TAB

- Now possible to play in Ironman mode with the ruler designer and mods (but you won't get achievements)

- Significantly reduced the amount of event-spawned troops across the board to better reflect the rebalanced levies

- Fixed crash bug in the Mac launcher

MINOR

- West African Pagans can no longer have higher CA than Low

- Fraticelli now get investiture laws

- Waived the non-neighboring rule for theocracy title grants, but made it moddable

- Now allowed to grant one higher-than-duke tier title to a theocracy

- Blocked granting away your capital county if you have moved your capital

- Disallowed revoking and plotting to revoke a title that you just gave to someone

- Antipopes now correctly lose the status if they change religion

- Antipopes now lose their status if their liege is not the same religion

- Fixed some memory and thread safety issues with the trigger 'check_variable'

- Added a blocker flag to first generation Jewish courtiers, preventing conversion demands

- Increased the revolt risk for wrong culture and religion a bit

- Antipopes now have papal clothes

- You now have to be independent to create an antipope

- Added Jewish buildings

- Added Jewish retinues

- Fixed a bug with patricians pressing claims

- Improved the "pagan converts to spouse's/concubine's religion" decisions to work with all heresies

- Mending the schism is also now possible for Orthodox heresies that have taken over and become the main branch

- Tweaked various religious events

- Lowered the mean time to happen for certain story events

- Fixed a bug with the de facto liege of primary holdings

- Now patricians will be picked sometimes when using the random character button

- Added trait "Battlefield Terrain Master"

- Fixed bug where independent characters couldn't be assigned a religious title

- Fixed issue where liege took barony vassals entire county as capital when he didn't own the county

- Fixed missed check for unlanded when usurping title

- Fixed crash bug when looking at religions in game setup

- Corrected Orthodox patriarch name lists

- Added missing reason tooltip for why you cannot make an antipope of a bishop of another religion

- Added missing crusade names for some heresies

- Fixed a bug with the ending of the Shepherds' Crusade

- Fixed some triggers that weren't correctly checking for the Jewish religion group

- Non-Jewish rulers with Jewish councillors can now get some special technology improvement events

- Fixed a very rare crash in combat

- Marriage, betrothal, and concubinage can no longer be arrange while imprisoned

- Fixed bug in the Crusade CB where a courtier could not get the king title he deserved

- There is now automatic peace with rebels if you get a complete victory

- Fixed bug where the unit reorganization window didn't pop up and split of troops was not selected

- Fixed the invasion CB for Muslims so it becomes invalid when the target converts religion

- Fixed bug where a regiment managed to detach itself from its army completely

- City and bishopric rulers can no longer get claims through inheritance

- Corrected several heretic religion descriptions

- Added some missing Fraticelli college of cardinal text

- Added a minimum cap for bottleneck chokepoints

DATABASE

- Made sure the Vikings have enough ships in 867

- Strengthened 867 starting positions for Rurik, Dyre the Stranger and the Khazars

- Added Jewish Khazar names

- Made some minor fixes to male Iberian names

AI

- AI: Adjusted succession marriage reasoning

- AI: Better at calculating odds of victory when attacking

- AI: Should now be more careful about attacking with inferior numbers

- AI: Will now re-raise its forces if current levies are significantly smaller than the potential amount it can raise

- AI: Will now use the Spymaster to suppress factions

- AI: Will now use the Chancellor to improve relations with vassal faction members

- AI: More careful about appointing disgruntled Spymasters

- AI: Will now always honor the terms of an existing betrothal

MODDING

- Triggers are now automatically sorted by their computation complexity so modders won't have to think about it

- Added trigger 'is_recent_grant'

- Exported 'matrilineal_marriages' flag to religion script (no longer hardcoded for Muslims)

- Exported 'can_have_antipopes' flag to religions (now decoupled from 'investiture')

- Added event target 'betrothed'

- Added history command 'add_matrilineal_spouse'

- Added trigger 'is_married_matrilineally'

- Added support for the 'player_allow' trigger in factions

- Added a configuration "mp_max_lead_days" which is defaulted at 7, this prevents the server from progressing more than a week ahead of the slowest player

- Added do_not_disturb character flag to help optimize triggers and lock character availability for journeys, feasts etc

- Added any_claimant effect

- Fixed error with character and province event effect where they could not trigger cause they missed a trigger

- Added a new -debugscripts command line option that will output our internal asserts of the triggers and effects so modders can see what went wrong with their scripts

- Added EVENT_TROOPS_SIZE_MULT define as a global multiplier on match_mult

- Fixed an issue with namespaces and how delayed event ids are saved

- Fixed so duplicate entries of a character's ID won't create duplicate characters.

- Added BOTTLENECK_CHOKE_TROOP_CAP in defines which defaults to 300

INTERFACE

- Fixed bug where province view was toggled when siege ended

[Cкрыть]
Ссылка на комментарий

Выложите кто-то патч 2.02

А еще лучше, сразу сборку, чтобы перевод адаптировать. :rolleyes:

Ссылка на комментарий

Brenn
А еще лучше, сразу сборку, чтобы перевод адаптировать. :rolleyes:

Уж поскорей бы. Как выйду, репу всем переводчикам повышу.

Ссылка на комментарий

Зачем выкладывать БЕТА патч? Подождите несколько дней, выйдет официальный 2,02 и уже его и...

Ссылка на комментарий

Загадочник
Лицухи ни у кого нет))

Неправда. У меня есть.

Только патч ещё является бетой, насколько я помню. Лучше уж ждать полноценного выхода патча. Всё равно: без русика не играю.

Изменено пользователем СципионАфриканский
Ссылка на комментарий

Патч 1.111 кто-нибудь может перезалить?

Ссылка на комментарий

Неправда. У меня есть.

Только патч ещё является бетой, насколько я помню. Лучше уж ждать полноценного выхода патча. Всё равно: без русика не играю.

Патч по-видимому полезный, поскорей бы вышел

Ссылка на комментарий

Midgard
Патч 1.111 кто-нибудь может перезалить?

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Изменено пользователем Midgard
Ссылка на комментарий

Tar-Palantir

Парни выложите кто-нибудь последний бета-патч. Обещанyого полноценного патча все нет, а играть нормально хочется.

Ссылка на комментарий

Патч 2.0.2 вышел!

Выложите распакованный пжлст. :)

Ссылка на комментарий

vitovt13

Распакованный патч 2.0.2:

- <noindex>Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. </noindex>;

- <noindex>Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. </noindex>;

<noindex>Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. </noindex>

Изменено пользователем vitovt13
Ссылка на комментарий

Brenn
Распакованный патч 2.0.2:

- ]]>Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ]]>;

- ]]>Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ]]>;

Спасибо большое. Если не тяжело, залейте пожалуйста сборку с этим патчем, чтобы переводчики адаптировали перевод.

Ссылка на комментарий

Tar-Palantir
Патч 2.0.2 вышел!

У Вас есть список изменений для нового патча?

Ссылка на комментарий

vitovt13
У Вас есть список изменений для нового патча?

Patch v2.0.2

CHANGE LOG:Нажмите здесь!
 

MAJOR

- Added a "Depose Antipope" Casus Belli

- Added an "Antiking" faction. The leader usurps the liege's primary title, deposes the antipope and passes papal investiture. The Pope can be called into the resulting war.

- Not possible to set up an antipope within 50 years of one being forcibly deposed

- Fixed bug in Linux where the game became totally unplayable if you ALT+TAB

- Now possible to play in Ironman mode with the ruler designer and mods (but you won't get achievements)

- Significantly reduced the amount of event-spawned troops across the board to better reflect the rebalanced levies

- Fixed crash bug in the Mac launcher

- Fixed religion reformation crash

MINOR

- West African Pagans can no longer have higher CA than Low

- Fraticelli now get investiture laws

- Waived the non-neighboring rule for theocracy title grants, but made it moddable

- Now allowed to grant one higher-than-duke tier title to a theocracy

- Blocked granting away your capital county if you have moved your capital

- Disallowed revoking and plotting to revoke a title that you just gave to someone

- Antipopes now correctly lose the status if they change religion

- Antipopes now lose their status if their liege is not the same religion

- Fixed some memory and thread safety issues with the trigger 'check_variable'

- Added a blocker flag to first generation Jewish courtiers, preventing conversion demands

- Increased the revolt risk for wrong culture and religion a bit

- Antipopes now have papal clothes

- You now have to be independent to create an antipope

- Added Jewish buildings

- Added Jewish retinues

- Fixed a bug with patricians pressing claims

- Improved the "pagan converts to spouse's/concubine's religion" decisions to work with all heresies

- Mending the schism is also now possible for Orthodox heresies that have taken over and become the main branch

- Tweaked various religious events

- Lowered the mean time to happen for certain story events

- Fixed a bug with the de facto liege of primary holdings

- Now patricians will be picked sometimes when using the random character button

- Added trait "Battlefield Terrain Master"

- Fixed bug where independent characters couldn't be assigned a religious title

- Fixed issue where liege took barony vassals entire county as capital when he didn't own the county

- Fixed missed check for unlanded when usurping title

- Fixed crash bug when looking at religions in game setup

- Corrected Orthodox patriarch name lists

- Added missing reason tooltip for why you cannot make an antipope of a bishop of another religion

- Added missing crusade names for some heresies

- Fixed a bug with the ending of the Shepherds' Crusade

- Fixed some triggers that weren't correctly checking for the Jewish religion group

- Non-Jewish rulers with Jewish councillors can now get some special technology improvement events

- Fixed a very rare crash in combat

- Marriage, betrothal, and concubinage can no longer be arrange while imprisoned

- Fixed bug in the Crusade CB where a courtier could not get the king title he deserved

- There is now automatic peace with rebels if you get a complete victory

- Fixed bug where the unit reorganization window didn't pop up and split of troops was not selected

- Fixed the invasion CB for Muslims so it becomes invalid when the target converts religion

- Fixed bug where a regiment managed to detach itself from its army completely

- City and bishopric rulers can no longer get claims through inheritance

- Corrected several heretic religion descriptions

- Added some missing Fraticelli college of cardinal text

- Added a minimum cap for bottleneck chokepoints

- Fixed crash when randomly jumping around in history.

- Reverted back so levy modifier affects galley count

- The "Holy Smoke" achievement should now work as intended

- The "And Stay Out!" achievement should now work as intended

- Fixed a bug when saving a game that has a religion which has overthrown the parent religion

- Fixed problem where hordes counted as theocracies in the game setup

- Fixed flank leaders being reset when loading saves

- The Ibadi and Hurufi Caliphates and the Yazidi Sheikhdom can now be properly created

- Fixed a bug where rulers of all religions could ask their religious head to start a crusade

- If Catholicism becomes a heresy, "Mending the Schism" is no longer possible

- Fixed a bug where Muslim invasion wars against other types of Muslims would invalidate immediately

- Fixed so ironman mode is not locked out if you go back from saved games to bookmarks.

DATABASE

- Made sure the Vikings have enough ships in 867

- Strengthened 867 starting positions for Rurik, Dyre the Stranger and the Khazars

- Added Jewish Khazar names

- Made some minor fixes to male Iberian names

AI

- AI: Adjusted succession marriage reasoning

- AI: Better at calculating odds of victory when attacking

- AI: Should now be more careful about attacking with inferior numbers

- AI: Will now re-raise its forces if current levies are significantly smaller than the potential amount it can raise

- AI: Will now use the Spymaster to suppress factions

- AI: Will now use the Chancellor to improve relations with vassal faction members

- AI: More careful about appointing disgruntled Spymasters

- AI: Will now always honor the terms of an existing betrothal

- AI: Fixed a bug where Catholic rulers would spam the Pope with money requests and bishop nomination requests, spending their Piety

- AI: Really powerful rulers now sometimes create antipopes, even when they are not excommunicated, depending on papal opinions and the number of church loyalist bishops

MODDING

- Triggers are now automatically sorted by their computation complexity so modders won't have to think about it

- Added trigger 'is_recent_grant'

- Exported 'matrilineal_marriages' flag to religion script (no longer hardcoded for Muslims)

- Exported 'can_have_antipopes' flag to religions (now decoupled from 'investiture')

- Added event target 'betrothed'

- Added history command 'add_matrilineal_spouse'

- Added trigger 'is_married_matrilineally'

- Added support for the 'player_allow' trigger in factions

- Added a configuration "mp_max_lead_days" which is defaulted at 7, this prevents the server from progressing more than a week ahead of the slowest player

- Added do_not_disturb character flag to help optimize triggers and lock character availability for journeys, feasts etc

- Added any_claimant effect

- Fixed error with character and province event effect where they could not trigger cause they missed a trigger

- Added a new -debugscripts command line option that will output our internal asserts of the triggers and effects so modders can see what went wrong with their scripts

- Added EVENT_TROOPS_SIZE_MULT define as a global multiplier on match_mult

- Fixed an issue with namespaces and how delayed event ids are saved

- Fixed so duplicate entries of a character's ID won't create duplicate characters.

- Added BOTTLENECK_CHOKE_TROOP_CAP in defines which defaults to 300

- The 'intermarry' option in religions now works between religion groups as well

- Retinues are now scripted with a 'potential' trigger rather than simple culture and culture_group fields

- Added has_regiments trigger.

INTERFACE

- Fixed bug where province view was toggled when siege ended

- Now the checkbox for auto invite plots displays correctly

[Cкрыть]
Ссылка на комментарий

Tar-Palantir

Последнее дополнение постепенно через месяц становится нормальным и годным. Если бы парадоксы сразу выпустили такое дополнение, то претензий бы к ним не было. А так претензии есть.

Ссылка на комментарий

Идиотину с восстаниями не исправили! Всё княжество даёт 1200 войск, а тут восстание суоменусков, 2500 чел... денег нет... нах так ваще играть, сраные парадоксы?

Ссылка на комментарий

Идиотину с восстаниями не исправили! Всё княжество даёт 1200

войск, а тут восстание суоменусков, 2500 чел... сраные парадоксы?

В changelog написанно:

Added EVENT_TROOPS_SIZE_MULT define as a global multiplier on match_mult
Если не совсем ошибаюсь это означает что в файле defines.lua можешь знисить размер евэнт войск как тебе лучше и легче. Изменено пользователем Pethom
Ссылка на комментарий

Scald
Распакованный патч 2.0.2:

- ]]>Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ]]>;

- ]]>Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ]]>;

]]>Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ]]>

Товарищ ryazanov и прочие префекты - Обновите шапку, добавьте патч.

Товарищ vitovt13, отдельное спасибо за ссылку на rusfolder!

Изменено пользователем Scald
Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 3,610
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 1603260

Лучшие авторы в этой теме

  • e479

    139

  • Eclairius

    120

  • Дoбро

    104

  • Midgard

    93

  • RezMar

    73

  • vitovt13

    62

  • Aurelius36

    60

  • Red Khan

    49

  • Menschenhasser

    39

  • Aspen

    38

  • fffggg

    36

  • El Búho

    30

  • motiff

    29

  • varrus

    28

  • Каллиграф

    27

  • HellasJovanni

    24

  • simuil

    22

  • Scald

    22

  • Alterus

    22

  • Evk

    21

  • Timych

    20

  • VETER15

    20

  • Elest

    19

  • Helllrech

    18

Лучшие авторы в этой теме

Популярные сообщения

Дoбро

Версия дополнительного контента предназначена для версии игры 3.3.5.1 Crusader Kings II насчитывает 15 основных DLC-дополнений, призванием которых является расширение игровых возможностей и механ

Embro

Дублирую с группы на стратегиум: Не скупитесь нажать лайк этому посту     DLC Скачать активатор - Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Инструкция:1)Закинуть файл в корень игры.2)

Дoбро

В связи с выходом несколько новых ДЛС, создал тему. В данной теме содержится полный перечень ДЛС.        

Yuranom

Я делал так у меня работает. 1. Устанавливаем игру в стиме. 2. Откатываем игру на версию 3.2.1  (тыкаем ПКМ на игре в библиотеке- свойства- БЭТА версии-выбрать в списке 3.2.1). Закрываем ст

Midgard

Новый активатор. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.   1. Распаковываем файл ActivatorCKII в корень игры. 2. Запускаем игру через ActivatorCKII до игрового меню, закрываем. ActivatorCKII

HellasJovanni

Crusader.Kings.II.Holy.Fury-CODEX Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. magnet:?xt=urn:btih:e1d2de75e1ded650e2b76fb8f286c6e456cdc763&dn=Crusader.Kings.

Eclairius

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.   i Дополнительный контент (DLC-дополнения) для Crusader Kings II Тип издания: RePack-сборка. За основу взята актуаль

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу


Copyright © 2008-2024 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...