Перейти к содержимому
Strategium.ru

When the World Stopped Making Sense


Ярошич

Рекомендованные сообщения

ainur88

Почему нельзя играть за Западную Империю? Мне пишет что она теократия, хотя в "интересных персонажах" предлагают за него сыграть. Баг?


von_Tronje
Почему нельзя играть за Западную Империю? Мне пишет что она теократия, хотя в "интересных персонажах" предлагают за него сыграть. Баг?

Баг, но есть путь его обойти. Выбирайте любого другого правителя, сохранитесь не снимая время с паузы, и при загрузке сейва выбирайте ЗРИ. Все получится.


(изменено)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. за ЗРИ

просто вставить в папку с модом

Изменено пользователем VDKNUR

Old_Wayfarer
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. за ЗРИ

просто вставить в папку с модом


 i 

В шапке
 

psiho_87

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. - 0.95 вышла

Checksum:

Compatbility: CK2 Vanilla 2.3.2 (2.3 at your own risk)

ChangelogНажмите здесь!
 0.9.5:

MAJOR:

- Updated WSWSMS.mod to remove some replace_path and removed duplicated files from vanilla (flags, map, events, ...) to reduce mod size and improve maintainability/compatibility.

- Fixed "Adopt feudalism" and "Adopt republicanism" decisions

- Fixed "Demand Religious Conversion" diploaction

- Fixed gfx for vassal units using muslimgfx instead of proper culturegfx

- Started adding Romance melting-pot events (VERY WIP-now including skeletal melting pots for: gothi culture, which shifts to Castillian, Leonese, Catalan, Portugese or Andalusian; Italian, which emerges from Latin; Occitan and French that emerge in different circumstances from Roman-Gallic; and other cultural shifts to eliminate the continental celtics and visigoths that linger on so that later melting pots will facilitate.

MINOR:

- Added a ChangeLog.txt

- Added an INSTALL.txt

- Merged with vanilla 2.3.2

- Fixed some pagan reformed religious head already existing at game start for d_african_solar_pagan_reformed, d_central_african_pagan_reformed, d_zun_pagan_reformed and d_latin_solar_pagan_reformed

- Fixed description for Roman Forum building

- Added CoA patterns for Jewish, Hypsistarian, Sanamahi, Hellenic, Armazi, Berber, Zunist, Dravidan, Neoplatonist/Cybelian, Ashurist and Kemetic/Manudlist

- Expanded CoA patterns for Zoroastrians, Tabitian and Semitic

- Edited CoA patterns for Christians to remove period inappropriate elements

- Added a new, more accurate flag for the kingdom of Rheged, courtesy of Pressburger

- Fixed some pagan religion CoA defaulting to Christian because they were not assigned to a template

- Reworked some de jure colors in Africa, so that borders are more distinctive (WIP)

- Fixed typos amongst the loadingtips

- Added missing welsh culture from vanilla

- Fixed a bunch of validation errors with The Validator

- Centered the bookmarks in the "Choose your starting era" window

- Continued adding in British Localisation, courtesy of Mr. Repwoc

- Added missing traits "Greens supporter" and "Blues supporter"

- Fixed typo in Early Islam events

- Added some missing localizations

- Corrected some localizations typos

- Tweaked SoA pilgrimage events to have basic support for all Christian religions (Nicene, Insular, ...)

- Added various Kaabite tweaks & changes, courtesy of Pressburger

- Fixed the no_culture orthodox issue

- Added the missing tech seed value for the duchy of Frisia

- Added some crimean gothic dynasty names, courtesy of Comradebot

- Fixed Cephalonia province missing landed titles

- Added missing holy sites for Kemetic, Semitic, Docetic and Manichean

- Fixed some missing holdings, in particular in Arabia

Installation:

1. Remove any WTWSMS mod folders and .mod files inside Documents\Paradox Interactive\Crusader Kings II\mod

2. Clear your gfx cache, by deleting the folder Documents\Paradox Interactive\Crusader Kings II\WTWSMS\gfx

3. Extract the downloaded archive

4. Enter in the first folder of the extracted file and transfer it's content to Documents\Paradox Interactive\Crusader Kings II\mod

4. Launch CK2

5. Select the mod "When the World Stopped Making Sense" in the Mod tab

6. Select the WTWSMS graphical sub-mods for which you own the required graphical DLCs.

7. Play!

​Note: There are still issues not fixed with this patch, we are aware of them. This a copy of the GitHub dev. All reported issues/bugs are listed in the second post of the sticky bug thread, if you find any new ones, please post in that thread. Colours, the Rise of Islam, migration and all GFX are WIP aswell as the 476 bookmark. LoR, RoI, SoA, TR and SoI content/events may not correspond to the specific setting. What is in this release tries to fix the essentials of the untested 0.9.0 release from the 31th.

Credits: This specific 0.9.5 release was brought to you by the following persons from the team: Erik W, Romulien, Enlil, bontanel, PseudoCatFish, Joemit, Zusk and loup99. Mr. Repwoc and Pressburger contributed as external contributors, and I want to thank all of those that sent PM:s, made detailed suggestions, searched themselves in the code and tried to help us!

[Cкрыть]

:

Old_Wayfarer
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. - 0.95 вышла


 i 

В шапке
 

ainur88
(изменено)

При загрузке флагов (Заполнение Александрийской библиотеки) игра выкидывает, кэш почистил не помогает, у меня одного такая проблема? Версия мода 0.95

Все исправил проблему, спасибо за внимание)

Изменено пользователем ainur88

(изменено)
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. - 0.95 вышла

Checksum:

Compatbility: CK2 Vanilla 2.3.2 (2.3 at your own risk)

ChangelogНажмите здесь!
 0.9.5:

MAJOR:

- Updated WSWSMS.mod to remove some replace_path and removed duplicated files from vanilla (flags, map, events, ...) to reduce mod size and improve maintainability/compatibility.

- Fixed "Adopt feudalism" and "Adopt republicanism" decisions

- Fixed "Demand Religious Conversion" diploaction

- Fixed gfx for vassal units using muslimgfx instead of proper culturegfx

- Started adding Romance melting-pot events (VERY WIP-now including skeletal melting pots for: gothi culture, which shifts to Castillian, Leonese, Catalan, Portugese or Andalusian; Italian, which emerges from Latin; Occitan and French that emerge in different circumstances from Roman-Gallic; and other cultural shifts to eliminate the continental celtics and visigoths that linger on so that later melting pots will facilitate.

MINOR:

- Added a ChangeLog.txt

- Added an INSTALL.txt

- Merged with vanilla 2.3.2

- Fixed some pagan reformed religious head already existing at game start for d_african_solar_pagan_reformed, d_central_african_pagan_reformed, d_zun_pagan_reformed and d_latin_solar_pagan_reformed

- Fixed description for Roman Forum building

- Added CoA patterns for Jewish, Hypsistarian, Sanamahi, Hellenic, Armazi, Berber, Zunist, Dravidan, Neoplatonist/Cybelian, Ashurist and Kemetic/Manudlist

- Expanded CoA patterns for Zoroastrians, Tabitian and Semitic

- Edited CoA patterns for Christians to remove period inappropriate elements

- Added a new, more accurate flag for the kingdom of Rheged, courtesy of Pressburger

- Fixed some pagan religion CoA defaulting to Christian because they were not assigned to a template

- Reworked some de jure colors in Africa, so that borders are more distinctive (WIP)

- Fixed typos amongst the loadingtips

- Added missing welsh culture from vanilla

- Fixed a bunch of validation errors with The Validator

- Centered the bookmarks in the "Choose your starting era" window

- Continued adding in British Localisation, courtesy of Mr. Repwoc

- Added missing traits "Greens supporter" and "Blues supporter"

- Fixed typo in Early Islam events

- Added some missing localizations

- Corrected some localizations typos

- Tweaked SoA pilgrimage events to have basic support for all Christian religions (Nicene, Insular, ...)

- Added various Kaabite tweaks & changes, courtesy of Pressburger

- Fixed the no_culture orthodox issue

- Added the missing tech seed value for the duchy of Frisia

- Added some crimean gothic dynasty names, courtesy of Comradebot

- Fixed Cephalonia province missing landed titles

- Added missing holy sites for Kemetic, Semitic, Docetic and Manichean

- Fixed some missing holdings, in particular in Arabia

Installation:

1. Remove any WTWSMS mod folders and .mod files inside Documents\Paradox Interactive\Crusader Kings II\mod

2. Clear your gfx cache, by deleting the folder Documents\Paradox Interactive\Crusader Kings II\WTWSMS\gfx

3. Extract the downloaded archive

4. Enter in the first folder of the extracted file and transfer it's content to Documents\Paradox Interactive\Crusader Kings II\mod

4. Launch CK2

5. Select the mod "When the World Stopped Making Sense" in the Mod tab

6. Select the WTWSMS graphical sub-mods for which you own the required graphical DLCs.

7. Play!

​Note: There are still issues not fixed with this patch, we are aware of them. This a copy of the GitHub dev. All reported issues/bugs are listed in the second post of the sticky bug thread, if you find any new ones, please post in that thread. Colours, the Rise of Islam, migration and all GFX are WIP aswell as the 476 bookmark. LoR, RoI, SoA, TR and SoI content/events may not correspond to the specific setting. What is in this release tries to fix the essentials of the untested 0.9.0 release from the 31th.

Credits: This specific 0.9.5 release was brought to you by the following persons from the team: Erik W, Romulien, Enlil, bontanel, PseudoCatFish, Joemit, Zusk and loup99. Mr. Repwoc and Pressburger contributed as external contributors, and I want to thank all of those that sent PM:s, made detailed suggestions, searched themselves in the code and tried to help us!

[Cкрыть]

:

Братюнь спасибо, не огорчил! Плюс тебе в репу от пацанов. Братюни, отпишитесь как новая версия, на стабильность, на глюки. Не капает ли масло, не трещат ли сальники?

Изменено пользователем Jagir

Old_Wayfarer
При загрузке флагов (Заполнение Александрийской библиотеки) игра выкидывает, кэш почистил не помогает, у меня одного такая проблема? Версия мода 0.95 Все исправил проблему, спасибо за внимание)

Сколько уже всем можно повторять во всех Темах!!!

Винда должна быть 64бит

Оперативы не менее 4Гб

Игру и мод ставим заново!!! Предварительно, внимательно изучив совместимость версий игры и мода.

Инглиш моды не будут работать с полным русификатором!!! Только с лайт русиком ваниллы (папку "localisation" из русика ваниллы закидываем с заменой в папку с ваниллой)

И внимательно изучаем какие ДЛЦ надо или не надо изучать!!!


ainur88
(изменено)
Братюнь спасибо, не огорчил! Плюс тебе в репу от пацанов. Братюни, отпишитесь как новая версия, на стабильность, на глюки. Не капает ли масло, не трещат ли сальники?

10 лет проиграл, полет нормальный. Ничего критичного не обнаружено. Поправили войну Ромула (он играбелен без лишней маяты) с Тирольскими итальяшками, теперь у Итальяшек 30к войск, легионы призываются только импертором Востока, и его вассалами (они как вассалы-наемники у королей и императора). Поправили карту, у меня раньше Дания была на пол мира, сейчас вроде все нормально. Вывод: играть интереснее, и нет выкидышей)

Посмотрел папки event и localisation, разница большая. Тексты ивентов есть, а ивентов нету...видимо задел на будущее)

Изменено пользователем ainur88

Убо Рщик

Мод заинтересовал, буду следить. Очень жаль что данный период не появляется в стратегиях. Надеюсь этот мод заполнит пустоту.


Мод интересный. Вопрос к тем, кто уже поиграл достаточно. Есть ли в моде плавильные котлы, появятся ли со временем современные нации (тех же славян из антов, склавинов и венедов), и есть ли всякие ивенты, типа того же нашествия монголов и прочие, двигающие игру по более-менее историческому пути?


ainur88
Мод интересный. Вопрос к тем, кто уже поиграл достаточно. Есть ли в моде плавильные котлы, появятся ли со временем современные нации (тех же славян из антов, склавинов и венедов), и есть ли всякие ивенты, типа того же нашествия монголов и прочие, двигающие игру по более-менее историческому пути?

Много не играл, но смотрел ивенты - есть появление различных культур - таджики, пуштуны, татары, сицилийцы, грико и тд - естественно для их появления - в регионах должны жить "правильные" нации. Славян не видел, но смотрел мельком, вероятно пропустил. Вторжения есть, как из ванилы так и свои


psiho_87
Мод интересный. Вопрос к тем, кто уже поиграл достаточно. Есть ли в моде плавильные котлы, появятся ли со временем современные нации (тех же славян из антов, склавинов и венедов), и есть ли всякие ивенты, типа того же нашествия монголов и прочие, двигающие игру по более-менее историческому пути?

у меня из славян (анты), в африке все-равно русские получаются))


Zloprax
у меня из славян (анты), в африке все-равно русские получаются))

Русский, он как говорится и в Африке русский, избы строятся и хороводы водятся везде одинаково, староверы тому подтверждение


Иптолагран

вот интересно, вас что, настолько жестко штырят надписи типо, "новая игра" "выход" "настройки", что вы ЭТО называете "руссификатор" =DDDDDDDDDDDDDDD, или что, он теперь хотя бы какую то часть текста переводит


Old_Wayfarer
вот интересно, вас что, настолько жестко штырят надписи типо, "новая игра" "выход" "настройки", что вы ЭТО называете "руссификатор" =DDDDDDDDDDDDDDD, или что, он теперь хотя бы какую то часть текста переводит

А где собственно вы русификатор наблюдаете?


Иптолагран
А где собственно вы русификатор наблюдаете?

в теме написано про версию лайт и фулл


Comandante Raven
в теме написано про версию лайт и фулл

Если речь про шапку, то там написано не про русификатор мода, а русификатор самой игры.


Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 333
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 159430

Лучшие авторы в этой теме

  • Jagir

    32

  • vitovt13

    17

  • Флавий Аниций

    13

  • Иптолагран

    12

  • von_Tronje

    11

  • Neket2

    11

  • Дагот Неревар

    11

  • psiho_87

    10

  • ***Знакомый_Незнакомец***

    9

  • Old_Wayfarer

    9

  • Menschenhasser

    9

  • ainur88

    9

  • pavelpol

    8

  • fffggg

    6

  • Герцог Цербст

    6

  • Канцлер Шольц

    6

  • Ярошич

    5

  • VDKNUR

    5

  • Kopistko

    5

  • kazimir

    5

  • Scharnhorst

    5

  • Symmachus

    5

  • Драконарий

    5

  • Яндекскью Пользователь

    4

Лучшие авторы в этой теме

Популярные сообщения

IhateTrains

Hi, I'm a WtWSMS and Early Bookmarks Submod developer. It's really nice to see interest in my submod Next version is coming after WtWSMS update.

Tempest

When the World Stopped Making Sense     WtWSMS — это масштабная переработка Crusader Kings 2. Мод позволяет играть от эпохи Великого переселения народов в любую дату с

Symmachus

Всем привет! Я один из разработчиков WtWSMS. Мод наконец-то был обновлён!  Список изменений: Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.   Также у нас появился официальный сервер сообщества в Д

RockyBalboa

Из сабмодов на плазе (маловато, но хоть что-то): Total War Flags Автор взял флаги из TW:Attila и Rome II для некоторых фракций. И не более того.  63c4f9d6d1bcb1d3c8bad32461

vitovt13

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.   Changelog    

vitovt13

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.   Checksum: NFSW Compatibility: CK2 Vanilla 2.7.2 This release is save-game compatible with the previous version (back-up saves just in case)

Steposhan

Перевод начните, буду отвечаю

Морфиус

Вдруг кто-захочет завершить перевод (а также исправить ошибки и подгонять под новые версии). Когда то давно, я начал переводить этот мод, но забросил. Надеюсь, кому-нибудь, да пригодится.  P.S. .

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу
  • Модераторы онлайн

    • СУЛАРИУС
    • alexis
×
×
  • Создать...