Historical Immersion Project - Страница 25 - Иностранные моды - Strategium.ru Перейти к содержимому

Рекомендованные сообщения

Tempest

Historical Immersion Project

 

Historical Immersion Project представляет собой модульный проект, состоящий из пяти ранее независимых модов и двух модов, созданных исключительно для HIP (EMF и LTM). Два оригинальных мода теперь устаревшие (PB и VIET).

  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. (SWMH)
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. (EMF)
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. (CPRplus)
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. (LTM)
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. (VIET) (устаревший)
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (предшественник EMF, устаревший)

Во время установки HIP эти модули возможно выбирать независимо друг от друга, т.е. только Вы решаете, что именно Вам нужно:

  • EMF - Является основным модулем изменения механики для HIP. Наследник ныне устаревшего Project Balance.
  • ARKOpack Armoiries - Улучшает гербы в игре, как династические так и гербы титулов.
  • ARKOpack Interface - Придаёт интерфейсу игры совершенно новый вид.
  • Arumba and Internal Tab Shortcuts - Изменяет горячие клавиши на более удобные, добавляет новые горячие клавиши.
  • CPRplus - Добавляет новые наборы портретов, а также улучшает элементы портретов.
  • SWMH - Представляет собой новую карту с добавлением новых культур, исторических династий, персонажей и титулов.
    • MiniSWMH - Саб-мод для SWMH, который значительно улучшает производительность за счет деактивации Индии и некоторых частей Африки на карте. Хорош, если у вас низкая производительность и для многопользовательской игры.
    • SED - Саб-мод для SWMH, который делает локализацию более ориентированной на английский язык. Это может быть предпочтительно, если Вам не нравятся "родные" именования в SWMH.
  • LTM - Это переработка графики для карты, придающая ей более чистый вид и высокую четкость.
i

Скачать Historical Immersion Project [Frosty3] [Совместим с CKII v.3.3.X] : Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Самая актуальная версия всегда доступна по поддерживаемой авторами мода Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. .

Полезная информация

  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  разработчиков
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  на Paradoxplaza
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  на Crusader Kings II Wiki
Спойлер

28Empiresworldveiwnorthernhalf_zpsc84956ff.png

 

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. , (версия от 18.05.2019, cовместима с CKII 3.1.1)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. , (cовместима с CKII 3.1)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. , (версия от 29.08.2017, cовместима с CKII 2.7.2)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. , (версия от 25.04.2017, cовместима с CKII 2.7.0.2)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. , (версия от 31.12.2016, cовместима с CKII 2.6.3)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. , (версия от 25.11.2016, cовместима с CKII 2.6.3)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. , (версия от 17.11.2016, cовместима с CKII 2.6.2)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. , (версия от 25.10.2016, cовместима с CKII 2.6.2)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. , (версия от 22.08.2016, cовместима с CKII 2.5.2.2)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. , (версия от 17.07.2016, совместима с CKII 2.5.2)

 

Спойлер

HIP представляет собой модульную проект, состоящий из пяти ранее независимых модов:

  • SomeWhat More Historical (SWMH)
  • ARKOpack
  • Project Balance
  • New Borders, Rivers, and Terrain+ (NBRT+)
  • Vanilla Immersion, Events, and Traits (VIET)

Эти пять модов разделены в общей сложности восьми модулей. При установки HIP вы сами можете выбрать что именно нужно вам:

  • SWMH - Представляет собой новую карту с добавлением новых культур, исторических династий, персонажей и титулов.
  • ARKOpack armoiries - Улучшает гербы в игре, как династические так и гербы титулов.
  • ARKOpack interface - Придаёт интерфейсу игры совершенно новый вид.
  • Project Balance - Повышает историческую правдоподобность с помощью многочисленных настроек.
  • NBRT+ - Улучшает графическую часть карты игры.
  • VIET Traits - Добавляет ряд врожденных черт. Является частью Project Balance.
  • VIET Events - Добавляет множество новых ивентов.
  • VIET Immersion - Направлена на детальное улучшение различных культур и религий. К сожалению, еще не совместим с модулем SWMH.

 

Спойлер

Frosty3 (2020-07-10) [Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ]

Furry7 (2019-05-18 ) [Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ]

Hydra6 (2018-06-21) [Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ]

Cacao4 (2017-08-29) [Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ]

Hades7 (2016-12-31) [Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ]

Release (2016-01-24) [Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ]

Release (2015-05-08) [Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ]

Установка

i

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  по установке модов.

Изменено пользователем Labes
Обновил состав модулей HIP; changelog заменил ссылками на него; Стандартизация оформления
Ссылка на комментарий

Закреплённые сообщения
Муцухито
20 минут назад, Тамплієр сказал:

 

 

Для меня основой будет этот мод: Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Ага, не верный по сути и названию мод. :drink:

 

*неверный

Ссылка на комментарий

Тамплієр
18 минут назад, Муцухито сказал:

Ага, не верный по сути и названию мод. :drink:

 

*неверный

Да, но хоть реализован норм, только очень эгоцентричен, 90% внимание Руси, а такая жирная проработка карты да на НІР, вкусняшка.

Ссылка на комментарий

thedovahkiin97

Good news folks, the HIP update is coming within one week.

I will start compatching immediately and for everyone curious about the possible russian submod I offered to make: The suggestions i got were very ahistorical so there will be nothing in the nearest future.

Ссылка на комментарий

В 31.01.2019 в 00:36, thedovahkiin97 сказал:

Good news folks, the HIP update is coming within one week.

I will start compatching immediately and for everyone curious about the possible russian submod I offered to make: The suggestions i got were very ahistorical so there will be nothing in the nearest future.

Уже 2 недели прошло.Так то если что

Ссылка на комментарий

IVIephesto

Вышел мод

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Изменено пользователем IVIephesto
Ссылка на комментарий

Давно наблюдаю за сборкой, довольно интересный комплект, как и CK+. Хотелось бы узнать, есть возможность поставить какие-то из модов по отдельности и как вообще установить сей мод? В архиве есть некая инструкция, но не всё в ней понятно, кто сможет доходчиво и просто объяснить последовательность действий? 

Ссылка на комментарий

IVIephesto
6 часов назад, Rorcha сказал:

Давно наблюдаю за сборкой, довольно интересный комплект, как и CK+. Хотелось бы узнать, есть возможность поставить какие-то из модов по отдельности и как вообще установить сей мод? В архиве есть некая инструкция, но не всё в ней понятно, кто сможет доходчиво и просто объяснить последовательность действий? 

1. Установка других языков (пропускаем)

2. Установка рекомендуемого

3. Установка основного мода

4. АРКО гобелены 

5. АРКО интерфейс

6. Меняет горячие клавиши на более удобные

7. Портреты

8. Карта

9. Мод для карты который убирает Индию и часть Африки

10. Английская локализация для карты

11. Текстура для карты

Ссылка на комментарий

Ну всё, ждем от арка три башни и можно снова в бой :D

Ссылка на комментарий

12 часа назад, IVIephesto сказал:

Вышел мод

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Огромное тебе спасибо! Только вот сейчас увидел у них на дискорде анонс. Прошул по ссылке, а туда пускают только лицензионных парней.

Ссылка на комментарий

thedovahkiin97

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Interesting changes for russians:

The russian cultural name "Rusisku" is replaced with "Ruski"

Yassy (Peresechen) is now under the rule of the Tivertsy tribe

 

Ссылка на комментарий

can anyone upload this file on yandex disk or something else ?

https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?forums/historical-immersion-project.845

please ?

for hip version 

Ссылка на комментарий

Lombardy
В 17.02.2019 в 12:37 AM, altan сказал:

can anyone upload this file on yandex disk or something else ?

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

please ?

for hip version 

What specific file are you interested in?

Ссылка на комментарий

makiavelli747

красивое название а на деле пустышка

пишут "импрувд", а на деле вася дефективный с настройками поигрался

Ссылка на комментарий

Alariko
В 20.02.2019 в 23:08, makiavelli747 сказал:

красивое название а на деле пустышка

пишут "импрувд", а на деле вася дефективный с настройками поигрался

А я как раз собирался его ставить..
Что вас конкретно не устроило?

_________
добавлено 4 минуты спустя
В 14.02.2019 в 17:26, Jagir сказал:

Огромное тебе спасибо! Только вот сейчас увидел у них на дискорде анонс. Прошул по ссылке, а туда пускают только лицензионных парней.

Ну так в этом и прикол плазы. Закрытый частный форум для клиентов, а не для проходимцев.

Изменено пользователем Alarih94
Ссылка на комментарий

thedovahkiin97

In case you didnt know:

HIP Furry2 got released. I already compatched. Enjoy!

Ссылка на комментарий

Новая версия подъехала Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Спойлер

This release is for CKII v3.0.1.1. It is compatible with all savegames started on past Furry releases (i.e., all savegames post-HF release).

REMINDERS:

  • Always remember to delete any preexisting modules/ subfolder before extracting the release download into your mod folder.
  • HIP is modular: different installer choices yield wildly different forms of HIP, so remember:
    • ALWAYS include your version.txt file from the [default] mod/Historical Immersion Project/ folder with any posts regarding specific behavior in HIP (especially bug reports). If you don't do this, your post'll be much less useful and is apt to be ignored.
  • One must use the same modules as previously used with old savegames. Exceptions which may be enabled or disabled at your pleasure:
    • SED: English Localisation for SWMH
    • ARKOpack Interface
    • Arumba and Internal Tab Shortcuts
    • LTM
  • SWMH does not include a 769 bookmark. We've no intention to add one, but there might be an unofficial sub-mod for this in the future.
  • SWMH does not include eastern/southern India but does include Rajastan. We've no intention of adding more of India.
  • MiniSWMH is an official SWMH sub-mod which removes India and the least-relevant parts of Africa in order to provide a higher-performance SWMH alternative.
  • It's still possible to play with a [slightly modified] vanilla map if SWMH doesn't suit you. Simply give the installer a 'no' on SWMH in that case.
  • EMF has Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  for every version since its first.


EMF v9.01

 

  • CHANGES:
    • The AI will now never declare war, unless forced to do so by script, when it is already involved in any other war, even as an ally.
    • King's Peace:
      • We no longer use the hard-coded king's peace mechanic to implement Internal King's Peace and Complete King's Peace for more flexibility (and in the future, more fine-grained control of the laws). We already started this process by blocking vassal kings from external realm wars with Complete King's Peace; with vanilla and the hard-coded mechanic, vassal kings are exempt from the ban on external wars.
      • The behavior of Internal King's Peace has changed slightly, so to largely restate it:
        • Vassals, direct or indirect, will not be able to declare war upon other vassals, direct or indirect, of their effective crown law title holder (i.e., you) unless they're rebelling against their de facto liege OR the defender is subject to a different crown law title which lacks either the Internal King's Peace or Complete King's Peace laws. The latter case can occur when you're holding multiple crown law titles with different laws on the matter.
      • In the future, we plan to add more law settings to the King's Peace law group as well as supporting events and decisions in order to add much more fine-grained strategic control, challenge, and dynamic interactions regarding vassal wars.
    • The Varangian Guard's title culture (controls the culture of characters which spawn in its court) is no longer forced to be the same as the first holder in a campaign.
    • Holy War (Religious Subjugation):
      • It is now permitted for emperor-tier rulers to convert and bend the knee. It's highly unlikely that they'll not have a county within their realm outside of the target duchy, which would make them refuse automatically, but if they indeed do not, emperor-tier attackers can subjugate them (and their empire titles will be destroyed, as in all of the same-tier attacker-defender cases).
      • Risk of a religious revolt following such a holy war has now been reduced more significantly for those that choose to take the lightest / most laissez-faire approach to their holy war ultimatum at the end of the war.
      • Tweaked the AI reasoning/scoring for choosing to bend the knee vs. refusing and losing their land.
    • AI Crusader Kings and Queens will now receive less malus to levy reinforce rate, levy size, garrison size, etc. due to having recently conquered the Crusade target kingdom, and they will receive a non-reinforcing standing army of approximately 5000 men. This should give them a fighting chance at survival for at least awhile.
    • Tribal Feudalization:
      • When using the Adopt Feudalism decision (both independent and as a vassal):
        • For every province in your demesne, if it has an empty holding slot, either a city or temple will be built if the province lacks one. If it lacks both types of holdings, then it's a 50% chance of selecting either holding type (but never both).
        • For every empty holding slot in your demesne, a [small] regiment of event troops will be spawned for you. They will disband upon succession. This represents the organization of an initial levy from the previously tribal lands and will help make the transition to feudal government less dangerous.
      • In an effort to promote AI tribes eventually converting to a "civilized" government form rather than remaining tribal virtually forever: AI tribes, vassal or independent, can now raise Tribal Organization law without a prestige cost or 10-year temporary opinion malus if any of the two following conditions apply:
        • Their direct liege has adopted such a "civilized" government form (feudal, republican, or theocratic).
        • The tribe's independent realm borders a "civilized" ruler either directly or through 1 seazone.
    • Balancing the tribal menace introduced by CKII v3.0.X / Holy Fury:
      • AI raiding aggression has been reverted to the lesser vanilla setting, as the bug with a sheepish raiding AI was indeed fully fixed with CKII v3.0.X.
      • Looter armies (i.e., toggled on as a looter) normally only pay 5% of the regular levy maintenance multiplier; now they pay 10% as in vanilla.
      • Tribal holdings' levy reinforcement rate has been reduced to be the same as a castle (still much higher than a temple or a city).
      • The base hire cost and maintenance cost of tribal retinues which cost prestige or cost piety (i.e., all of them) have been increased by +33%.
      • All tribal retinue unit-type morale bonuses have been removed.
      • All tribal retinue unit-type offensive/defensive bonuses have been capped at +30% attack/defense. Affected retinue type stats:
        • Ardent Guardians archer defense bonus dropped from +40%.
        • Sworn Defenders light infantry defense bonus dropped from +60% and archer defense bonus dropped from +40%.
        • Tribal Warrior light infantry defense bonus dropped from +50%.
        • Trapper light infantry defense bonus dropped from +60% and archer attack bonus dropped from +40%.
        • Hunting Party light infantry attack bonus dropped from +60%.
    • Addressing sometimes widespread debt for AI feudal lords:
      • Regular levy maintenance (i.e., for non-looters such as feudal lords) has been reduced by slightly more than -10%. It was very, very high (and still is, for good reason).
      • Due to the AI being essentially braindead when it comes to getting out of debt:
        • AIs can no longer take loans unless they are a primary participant in a war (i.e., the primary attacker or defender -- not an ally).
        • AIs now must meet +10% higher yearly income requirements than required of players for taking out any loan.
        • AIs no longer pay the 7-10% yearly interest on their loans that players do (but still pay interest to repay them).
        • AIs' heirs will not inherit their predecessors' debts.
    • Max nomadic population derived from number of empty holding slots in provinces where the capital is also an empty holding (i.e., not owned by another Count or above) has been reduced to 1250 from 1500 on the vanilla map and to 1500 from 1750 on the SWMH map.
    • The maintenance code which ensures that holy orders and religious heads do not get trapped under a wrong-religion liege has been updated to only apply to landless-type religious head or holy order titles (i.e., they remain rulers of their primary title even if they're unlanded), and if the religious head / holy order is landed within the realm in which they're trapped, their liege will gain all of their land before they set themselves independent. Consequently, the Revassalize CB justification for that liege has been removed.
    • Finnish pagan characters can now intermarry with characters following norse, baltic, and slavic pagan faiths.
    • Magyar Migration:
      • When using the Feudalize Tribes day-1 customization decision and the game rule Historical Outcome Promotion is set to Aggressive, the Magyars will now remain tribal so that they can have a chance to advance through their extended event chain to [maybe] migrate to the Carpathian Basin.
      • If the game rule Historical Outcome Promotion is NOT set to Passive, the Magyars will not request a baptism (and thus try to induce a mass conversion) from nearby non-pagan realms until after they've conquered [all of] Hungary or the year 920, whichever comes first. Previously, they were frequently converting to Orthodox / Apostolic / etc. very quickly before having a chance to take their historical path.
    • Characters following traditionally feminist religions will no longer get gender-associated opinion maluses when deciding who to vote for in elective succession types.
    • When a ruler of a religion which requires the Strong Basileus trait to use the Imperial Reconquest CB enacts the decision to restore the Byzantine Empire but is already crowned in some other fashion, they will be automatically given the Strong Basileus coronation trait so that they may use the aforementioned CB.
    • Restoration of Rome:
      • The Latin Empire may now also restore the Roman Empire.
      • The HRE will be renamed either to Francia or Germania depending upon whether it is the Saint-Empire Romain or the regular Holy Roman Empire, respectively, and all players will be informed of the name change.
      • Claims on the previous empire will now be copied to the Roman Empire before the previous empire is destroyed.
    • Imperial Government:
      • The Imperial Administration law, which must be enacted in order to convert to an imperial government type, now also grants +1 demesne limit.
      • Make Title Inheritable targeted decision, used to make an imperial vassal a normal feudal vassal:
        • Now allows player lieges to make other players feudal. Previously, valid targets were only AI viceroys.
        • This decision will now never be taken by an AI liege if they have an imperial government form themselves. Previously, only the emperor wouldn't take the decision, which led to AI vassal king viceroys freely flipping their imperial duke-tier viceroys to hereditary feudal governments.
    • Council Laws:
      • Title granting voting and title revocation voting have been combined into a single law called Titles voting. It now also controls transfer vassalage, retract vassalage, Lollard temple revocation, split clan, and absorb clan decisions.
      • Imprisonment, banishment, and execution voting have been combined into a single law called Justice voting. It now also controls release prisoner, ransom prisoner, recruit prisoner, move prisoner to oubliette, move prisoner to dungeon, move prisoner to house arrest, blind prisoner, castrate prisoner, Zun Judgment, and Kharijite Public Execution decisions.
      • War voting has been renamed to Diplomacy voting and now also controls create NAP, break NAP, create alliance, break alliance, prepare invasion, ask to join war, release tributary, ask for vassalization, release vassal, and offer vassalization decisions. Its Council option is now no longer a prerequisite for other council laws' Council options.
      • The Council options of Titles voting, Justice voting, and Diplomacy voting now all grant +5 vassal limit (from +4, +6, and +2 respectively).
      • The Ruler option of Law voting now grants -5 vassal limit and only provides +1 demesne limit (from +2).
    • Council positions:
      • Unhardcoded many of the factors that contribute to the scores of various council positions so that they trigger off of AI behavioral scores instead of discrete traits.
      • Added two new council positions: Adaptive and Moneymaker. Adaptive councilors have no pre-determined positions on matters that do not directly affect them. Moneymaker councilors are sort of a combination of Glory Hound and Pragmatist positions, favoring peace but also favoring a strong, centralized realm.
    • Council voting behaviors:
      • Added in voting behaviors for AIs so that they favor friends and lovers and try to protect them the way they protect family members.
      • Added in missing voting behaviors for religion-based laws added by EMF.
      • Added in missing voting behaviors for Status of Women laws.
    • Adopted children now suffer a smaller penalty, but are less likely to be voted for in elective succession and less likely to have their claim supported by a faction.
    • Imperial Elective succession now accounts for the current emperor being a Strong Basileus, in which case the current emperor has significantly more electoral vote strength.
    • Female characters that satisfy certain conditions (e.g. being a duelist, being a shieldmaiden, being a commander, et al.) are now eligible for dueling events and to be targeted by dueling events.
    • Shieldmaidens can now request to join the Varangian guard even under non-feminist realms.
    • The HRE's de jure capital is no longer fixed in Aachen (or Paris, for the Saint-Empire Romain). Instead, it will move dynamically along with the best county in the emperor's demesne at the time of campaign initialization, formation of any of the HRE variants from earlier starts, and upon every imperial succession. This is much more realistic, and Aachen -- a county which is usually a republic on SWMH and thus due to game quirks will tend to make former, dead Emperors appear as if they had a republic government form if it was their capital -- is simply not an appropriate county to be sought after tyrannically as the de jure capital by every Emperor.
  • FIXES:
    • Three different types of County Conquest CBs -- Pagans' same-religion variant, Muslims' same-religion variant, and Muslims' different-religion variant (i.e., a minor holy war) -- are again available to use as designed. In EMF v9.0, a bug prevented them from being available at all.
    • The rare but annoying 'End of an Empire' announcement event spam bug for ex-nomads has finally been solved.
    • Holy war CBs using EMF's Religious Subjugation (RelSub) mechanic -- all of the normal de jure ducal tier types -- again correctly allow the vanquished to bend the knee and convert. After patch 3.0.X / HF, a base game bug caused the conquered rulers to be considered "higher tier than" the attacker regardless of actual tier, so this prevented vassalization. An inelegant workaround later, RelSub now functions correctly again.
    • Fixed the Varangian Guard's initial courtiers at campaign start having Isis's religion & culture.
    • The decision to Found Holy Roman Empire from the 769 start or a shattered world start should now work with the game rule Ahistorical De Jure Empires set to Off (the default when not using an alternate start).
    • Fixed being unable to nominate siblings under Elective Monarchy and Princely Elective succession laws and them being unable to participate in the voting process.
    • Imperial Reconquest:
      • Latin Empire may now use the CB without the war invalidating immediately.
      • Hellenic pagans (and their reformed faith) can now use the CB.
    • King-tier rulers with Complete King's Peace on their crown law title (which they hold themselves) will no longer be blocked from all war declarations as if they were a vassal subject to the crown law.
    • Fixed a bug where setting the Gender Equality game rule to Historical would cause Status of Women law considerations to not trigger properly under elective succession types.
    • Restoration of Rome:
      • Now adds the proper imperial bloodline
      • Now has a chance to start a Hellenic revival
        • NOTE: AI won't do this even if the Hellenic Revival game rule is enabled unless the Historical Outcome Promotion game rule is set to Passive.
      • Now gives the Emperor the opportunity to burn Rome and rebuild it (too many damn temples!)
    • Fixed an issue with duel-related combat trait advancement events that could portray your character as having fought themselves.
    • Imperial viceroys will no longer flip back to feudal government if they gain a lower-tier feudal title that is exempt from Imperial Government.
    • Nomads spawned through vanilla's nomad agitation will no longer get married to a newly generated character of the same sex.
    • Vanilla nomad agitation events will now only occur if the old holder of the affected province was a nomad.
    • Bon pagans' home province modifier is now in line with the rest of the defensive pagan religions.
    • Taking the decision to Form an Empire of the Outremer now properly works.
    • The outrageous odds of a building being destroyed due to a siege have been reverted to our normal, intended chances (a blunder for which you can thank Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  -- his desire to burn the world knows no end).
    • Fixed issues where certain trait-based events were unavailable to homosexual characters and where certain trait-based events could trigger off of homosexual courtiers despite the root character being of the opposite sex.
    • Fixed an issue where a pregnant woman could still get the "envious of characters with children" event.
    • Fixed issues where certain trait-based events were unavailable to women or trigger off of women courtiers for arbitrary reasons.
    • Fixed an issue where the "The Unusual Duel" event chain would halt halfway because it would not properly trigger the start of the duel once a location was chosen.
    • Fixed a minor issue where gardener AI characters would have 4x weight to Show nearby location for stargazing during the Invite Hermetic member to Stargazing event chain. They now have 2x weight if they are a gardener, but also 2x weight if they are a hunter.
    • Fixed an issue where female firstborns would not properly trigger reaction events under succession laws where they would inherit a character's primary title, and where male firstborns would trigger the event under Enatic succession law.
    • Fixed an issue where ultimogeniture succession sometimes did not properly trigger reaction events for a firstborn.

SWMH v3.21

 

  • New Features:
    • Incorporated Farabi's Arabic councilor titles
    • Added the David I historical bloodline (King of Scots)
  • Bug Fixes:
    • Fixed the following historical bloodlines not getting assigned when they should: Roger, Bohemond, Solomonid
    • Baron of Tortoli is no longer independent
    • Replaced an outdated Zoroastrian character in the 867 bookmark with the proper one
  • History Setup:
    • Slight setup change with Banu Hilal after 1057
    • Kingdom of Scotland switches to Agnatic-Cognatic Primogeniture during David I's reign
    • Tahirids are at war with the Saffarids again in 867
    • Abu Hafs dynasty of Crete is now Andalusian Arabic

ARKOpack Armoiries (2019-03-03)

 

  • New baronial CoA for : Melun, Saint-Denis, Compiègne, Montreuil
  • Fixed hellenic defined CoA titles
  • Additional hellenic defined CoA titles
  • Hellenic patterns for random CoA
  • Some dynastic names improvments by ese-khan
  • Some new dynastic CoA by Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  : Qarakhanid, Hashim
  • Some muslim dynastic CoA improvments from ese-khan suggestions : Fatimidsn Umayyads Abbasids
  • A few coded CoA fixes

ARKOpack Interface (2019-03-03)

 

  • Made adaptations to council view to deal with additional EMF voting positions

CPRplus v3.0.2

 

  • Feature Changes:
    • Norse portraits revision (including Norman and Norse-Gael): more German and English face assets
    • Celtic and Breton portraits now use English fat chins
    • The brown Persian headgear no longer hides hair
    • Toned down hazel pupil colors
  • Bug Fixes:
    • Tribal kings no longer wear ducal headgear
    • Early-era Egyptian portraits are no longer missing ears

 

Изменено пользователем DrBor
Ссылка на комментарий

Обеликс из Галлии

Чудесный мод, интерфейс крайне радует глаз, да и историчность есть, а ещё там можно поиграть за ЯРОСЛАВА МУДРОГО! Но в поисках моих любимых Борх я снова полез в Испанию и... Их там нет... Надеюсь что когда-то добавят, ведь Борхи в Испании довольно давно появились, да и все-же влиятельными были... В Валенсии.

Изменено пользователем Обеликс из Галлии
Ссылка на комментарий

frontedge
В 20.02.2019 в 21:08, makiavelli747 сказал:

красивое название а на деле пустышка

пишут "импрувд", а на деле вася дефективный с настройками поигрался

Не нужно выдумывать - мод замечательный

!

Провокация вырезана.

Изменено пользователем Alterus
Нарушение удалено
Ссылка на комментарий

Alterus
!

@frontedge Воздержитесь, пожалуйста, от провокаций в адрес собеседника. Устное предупреждение.

Ссылка на комментарий

makiavelli747
В 27.02.2019 в 10:36, Alarih94 сказал:

Что вас конкретно не устроило?

это я прожект баланс имел ввиду

не устроило несоответствие содержания с названием

Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 777
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 282734

Лучшие авторы в этой теме

  • Тамплієр

    51

  • Virus25rus

    41

  • Jagir

    39

  • Alariko

    33

  • vitovt13

    31

  • Carrachiolla

    30

  • Elest

    25

  • rvsGermes

    21

  • Lombardy

    17

  • Ричард Львинное Сердце

    16

  • frontedge

    15

  • hiZis

    14

  • thedovahkiin97

    14

  • Gradan

    13

  • Ekkli

    13

  • Neket2

    11

  • Alterus

    11

  • Sabinjanka

    11

  • ramazan

    9

  • Rorcha

    9

  • DrBor

    8

  • VladislavMGN

    8

  • Hans_Maikowski

    8

  • Морро

    7

Лучшие авторы в этой теме

Популярные сообщения

Neobiologis

Играл недавно в версию Frosty2 и решил немного написать о своих впечатлениях.         Начну с войн и восстаний. Восстания это какой-то ад. Я до сих пор не понимаю, откуда появляются эти десятки т

Tempest

Historical Immersion Project   Historical Immersion Project представляет собой модульный проект, состоящий из пяти ранее независимых модов и двух модов, созданных исключительно для HIP

IVIephesto

Вышел мод Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Nightsong

zijistark, глава HIP Team

thedovahkiin97

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Interesting changes for russians: The russian cultural name "Rusisku" is replaced with "Ruski" Yassy (Peresechen) is now under the rule of the Tivertsy

thedovahkiin97

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. and Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. got updated! I renamed the slavic faith to "Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Vera"   Have fun!

Shamilboroda

Новый большой релиз от 6 марта - Frosty2.    Список изменений Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. . Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. /Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

vitovt13

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.      

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу


Copyright © 2008-2024 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...