A Game of Thrones - Страница 462 - A Game of Thrones - Strategium.ru Перейти к содержимому

Рекомендованные сообщения

Закреплённые сообщения
21 час назад, alen96 сказал:

Насколько Я понял там разрабами мода просто прописано такое , чтобы у лордов данной провы были всякие дефекты , ну а потом всё по накатаной - у их детей и у детей детей такие ""болячки" вылазили . 
А насчёт того что сделать - да наверно ничего нельзя . Хотя когда Я сам создавал персонажа и заселял его в ту область у меня никаких искалечинность не было и у моих потомков тоже

Мне очень нравится проповедовать там веру Рглорову, прям реально чувствую себя Спасителем, Азор Ахаем, в смысле. Приходишь весь такой в красном, красивый и важный, да перековываешь в пламени всех этих калек убогих, они же в экстазе фанатеют, красота... ^_____^

Ссылка на комментарий

59 минут назад, makuz сказал:

Мне очень нравится проповедовать там веру Рглорову, прям реально чувствую себя Спасителем, Азор Ахаем, в смысле. Приходишь весь такой в красном, красивый и важный, да перековываешь в пламени всех этих калек убогих, они же в экстазе фанатеют, красота... ^_____^

Так на кой чёрт нужны эти калеки - лучше весь Вестерос покрасить в красный , священный цвет :008:

Изменено пользователем alen96
Ссылка на комментарий

Мда, думал неужели версия стабильная без вылетов, но не тут то было через 350 лет вылет сохранения и всех автосейвов, так и не исправили вылеты...

 

R.I.P Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  Валирия

Изменено пользователем artist8
Ссылка на комментарий

Хотел узнать , как скоро выпадает ивент на речную корону , после восстановления замка старые камни ?? Просто уже пару лет прошло , а так ничего не появилось . И стоит ли это вообще денег и сил , кроме того , что даёт претензию на речные земли?

Ссылка на комментарий

Деймон Блэкфайр
2 часа назад, alen96 сказал:

Хотел узнать , как скоро выпадает ивент на речную корону , после восстановления замка старые камни ?? Просто уже пару лет прошло , а так ничего не появилось . И стоит ли это вообще денег и сил , кроме того , что даёт претензию на речные земли?

Выпадал как-то раз, и это было В ПРОЦЕССЕ восстановления замка (колонизации)

Ссылка на комментарий

5 часов назад, Деймон Блэкфайр сказал:

Выпадал как-то раз, и это было В ПРОЦЕССЕ восстановления замка (колонизации)

Короче процент выпадения ивента не такой уж и большой . 

Ссылка на комментарий

Вот что могу сказать, за 2 сохранения заметил следующее:

1.Игра перестала вылетать в определённую дату и не запускаться...

2.Игра стала вылетать намного реже чем в предыдущих версиях...

3.Игра по прежнему перестаёт сохранятся через определённый период ( и все автосейвы неважно сколько лет назад они были), думаю проблема устраняется именно в сохранении, очень долго коврялся, но так и не смог найти причину

Ссылка на комментарий

Ещё хочу спросить можно ли как-то в файлах игры увеличить количество допустимых жён, например у валирийцев максимум 3 жены, значит цифру можно увеличить?

Ссылка на комментарий

Vladislavius First

Вопрос такой, разработчики собираются пофиксить И-Ти в плане скорости перехода войск? Слишком долго ждать пока войска перейдут через джунгли, огромные потери неизбежны, что не по ЛОР-у уж совсем, где описываются мощеные дороги по всей территории И-Ти.

Ссылка на комментарий

В 18.01.2018 в 05:17, alen96 сказал:

Хотел узнать , как скоро выпадает ивент на речную корону , после восстановления замка старые камни ?? Просто уже пару лет прошло , а так ничего не появилось . И стоит ли это вообще денег и сил , кроме того , что даёт претензию на речные земли?

Выпал у меня один раз через 6 месяцев после колонизации.

Если что,то сам ивент-unoccupied.1101

 

Ссылка на комментарий

3 часа назад, Snite сказал:

Выпал у меня один раз через 6 месяцев после колонизации.

Если что,то сам ивент-unoccupied.1101

 

О , спасибо !

Ссылка на комментарий

Филипп1999

Народ,что там с Валирией и драконами? Сабмод починили?

Ссылка на комментарий

Вопрос наверное уже задавался, но не нашел. При игре в последней вкладке за Джона при выборе остаться на стене и победе в войне рассвета (кажется так) дальше есть какие нибудь события?

Ссылка на комментарий

AdeptNeko
В 20.01.2018 в 14:49, artist8 сказал:

Ещё хочу спросить можно ли как-то в файлах игры увеличить количество допустимых жён, например у валирийцев максимум 3 жены, значит цифру можно увеличить?

Идёшь по пути "Мои Документы\Paradox Interactive\Crusader Kings II\mod\A Game of Thrones\common\religion" и в файле 00_religions заменить/вписать значение max_wives = для нужной религии.
Например, в твоём случае, чтобы изменит максимум жён валириёцев, в файле 00_religions нужно найти valyrian_rel = , пролистать ниже и заменить число в строке max_wives = 3, допустим, на max_wives = 10.

Также можно изменить количество наложниц, но делается это уже в 2 файлах.

Первое, нужно в файле 00_religions заменить число в строках max_consorts = на любое желаемое число.

Второе, идём по пути "Мои Документы\Paradox Interactive\Crusader Kings II\mod\A Game of Thrones\common\scripted_triggers" и в файле 00_scripted_triggers найти num_of_consorts = и заменить значение на тоже, что было выставлено у max_consorts = в файле 00_religions.

Не нашёл где изменить значения, чтобы брать больше 7 "вторых жён" (которые по факту наложницы) из родственниц за Таргариена, верующего в семибожее, через взаимодействие с персонажем. А также не нашёл где прописать, что династия практикует кровосмешение, чтобы было доступно соблазнение на родственниках, которые не исповедуют валирийскую религию. Может кто знает, подскажите

Изменено пользователем AdeptNeko
Ссылка на комментарий

Мейс Винду

A Game of Thrones v1.6.1

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. / Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. / Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

This is a smallish update that concerns mainly improvements to the new Pre-Doom bookmarks and various bugfixes

Highlights:
- Many Andal Invasion improvements/updates
- Rhoynish Wars improvements/updates
- Valyrian Freehold mechanics tweaks/fixes
- No more infant weaponsmiths
- Lots of bug fixes

 

1.6.1 changelog  

Version 1.6.1
===============
Pre-Doom Bookmarks:
- Added scripted events for the Rhoynar Wars, including great invasions, ten thousand ships, and dornish-rhoynar melting pot event. Made some adjustments to scenarios to take changes into account.
- Rhoynar now use Dornish base value buildings
- Added a special Martell-Nymeria inheritance, so that she can inherit as House Nymeros without game over

- Valyrians can now forge valyrian steel pre-doom
- Made valyrian steel merchant more likely pre-doom
- Added maintenance for Valyrian tributaries
- Added an event where a valyrian king-tier vassal can ask for free city tributary status
- Trade routes now go through Valyria in pre-doom bookmarks
- Added Gogossos as an exception to the Valyrian Archon assigning event
- Added events for the Uncloaking of Braavos and Valyria's reaction to it

- Overhauled the Andal invasions, including new special events and decisions
- Added andal cultural melting pot event
- Some archaic cultures now have maluses to troops stats
- Added Old Ironborn and Northman Andal cultures
- Added events concerning the founding of Lorath by the Boashi priests
- Added a seperate empire of Andalos title
- Added Robeson, the first High Septon
- Added bookmark to Andal Invasion for Iron Isles rebellion against the Greyirons
- Made some updates to Andal Invasion history, inlcuding adding more petty kings and canon andal lords

- Added character dna/title info to every era screen across submods
- Added characters and info to the era screen and interesting character selections for submods
- Jhattar Zhea and the Scarlett Emperors she fights active during the Andal Invasion
- Jhattar Gharak Squint Eye active during Rhoynish Wars
- Added the Westerlands and Iron Isle's war to the Valyrian Freehold submod
- Added some more canon wars to the submods
- Fixed issue with Plankytown that was making the Martells unplayable in Rhoynish Wars
- Fixed some provinces in the Vale worhsiping the Seven before they should
- Faith authority laws no longer present before establishment of High Septon

Events, jobs, plots and decisions:
- Can now use embargo Cb against realms who have a trade post on a route where you also have one
- Can now use dejure kingdom CB against titular kingdoms whose capital is in your empire
- Added a casus belli to usurp a patrician's family palace and patrician status
- Made sure all dragon notifications have option to disable
- Slaves can now sometimes be captured after sieges
- Rescuing a slave from captivity now grants piety if an anti-slaver religion. May also give liberator trait.
- Boashi priests also become eunuchs
- Added a game rule which enables religious conversion demands
- Lord Commander and Hand of the king can now recommend people for the kingsguard (player does this via decision)
- If a ruler converts to a culture within their culture group their same culture courtiers will now also convert
- Can banish foreign prisoners to the Night's Watch if not at war and lower rank
- Adapted foreign trainer events to Pre-doom bookmarks
- Only old first men in the north get the swing sword event. Women may now also sometimes get the event
- Added a method to view images of reforgable valyrian swords

Character/Database setup (WARNING, SPOILERS AHEAD):
- Fixed Beleana Belareys not being connected to the rest of the dynasty
- Fixed Aubrey Crakehall not being connected to the rest of the dynasty
- Fixed Garth Greybeard's daughters not being married to lords Peake and Manderly
- Fixed issues with dragon character history
- Fixed parse issue with Ironborn history file
- Fixed some preDoom Blackwoods not following old gods
- Fixed some incorrect dates with ancient Yronwood kings
- Added a dynastic feud between Manderlys and Peakes while they are both in the Reach
- Fixed some ancient characters not being properly connected to their dynasties
- Fixed all instances of anachronistoic Kingsguard
- Fixed Greyjoy and Volmark history in Century of Blood
- Fixed King Beyond the Wall history in submods
- Added House Varezys to pre-doom bookmarks
- Misc database fixes, including some workarounds for broken 'employer=' command
- Reworked Nightswatch history so all canon commanders are at the right time and it is selectable in every start date
- Fixed Gallowsgrey not being sworn to d_tarth in the submods
- Fixed broken House Hightower history in Valyrian Freehold
- Fixed Gogossoss history in Century of Blood
- Fixed House Hoare not being alive before Harras Stumphand
- Fixed House Ramboton being the wrong culture
- Fixed the Shrike not having the Drowned trait
- Fixed Targ Dragons in Century of Blood not being on dragonstone
- Added history for the Citadel and High Septon for every start date they should be active
- Fixed issue that was causing the Ibben God King to start game as an oligarchy
- Added some artifacts to Corlys Velaryon
- Asha and Theon can no longer ask for trials
- Corrected date when Willem Wylde joins the kingsguard

Balance:
- Occupation warscore is capped to 75% in special Iron Throne claim cb against attacker (you cant now instantly win war against Aegon VI by sieging his only province)
- Made Rhoynar more likely to seek independence
- Landless adventurer king claimants can no longer legitimise themselves
- Vassal titular kingdom titles are now destroyed if the emperor liege does not grant a royal privilege
- Valyrian archons can no longer ask for kingdom titles
- War for the Dawn no longer allows white peace
- Kingdoms no longer cost 40000 prestige to destroy
- If when a bastard is legitimised they retain a matrilineal marriage, their children will no longer change to their dynasty

AI:
- AI will now not use slave raids if Emperor tier with multiple king vassals
- Added AI marriage maintenance for valyrians making them more likely to go for silver haired brides

Graphics and portraits:
- Kingsguard no longer permanently wear helmets
- Special westerosi armor/helms are now more widely used
- Military command characters no longer permanently wear helms
- Disfigured characters are no longer always noseless. Some are just scarred, some use the masks

Map:
- Added LancelotLoire's fixes to the pre-Doom map positions file
- Revised trade routes, including adding a Rhoyne trade route
- Added a city barony to Hardhome before year 7700
- Updated the setup for Harrenhal and The Twins in the Andal invasion
- Removed the strait between The Sisters and the mainland

Misc:
- Nomads can no longer use Business or Scholarship focus (most events made no sense for them)
- Added a special 'outlaw' government for the Brotherhood Without Banners, so that they can raid again
- If the kingsguard somehow exists when iron throne is not active, it should now be disbanded
- Added dyansties for some pre-doom cultures
- Made some adjustments to traditional dynastic claims to take into account pre-doom bookmarks

Internal Scripting:
- Added an effect in title history for titular kingdoms with unique titles on startup
- Added a make_province_ruin_effect scripted effect
- Game setup events should now always trigger (moved from c_the_citadel to e_rebels)

Bugfixes:
- Made many validator fixes
- Added missing localisation for "Bronze King" title
- Fixed Century of Blood dragon portrait bug
- Fixed Nymeria appearing as a man on the era screen
- Fixed Rhoynish Wars kingsguard bug
- Fixed New Gift being given to NW during submod
- Added some missing localisation for the pre-doom submods
- Fixed some issues with preDoom stepstones title history that was causing problems
- Brindlemen should no longer randomly appear
- Added missing valemangfx entry
- Fixed holding base value improvements costing nothing
- Fixed wedding decision
- Fixed Orys-Argella event
- Fixed Aegon being able to forge another crown in the conquest. He will now also take crowns off vanquished kings
- Fixed house customiser cadet events
- Fixed lost Arya & Sansa not being findable
- Fixed Dany Xaro tangent not being available
- Fixed dynamic iron throne crowns not having correct names
- Fixed mega war wierdness with Robb's wars
- Fixed dornish spear and other special weapon forging
- Fixed artifact renaming, can now only be used by duke tier or higher
- Removed view artifact history option (too buggy)
- Fixed dragon egg trait not being converted to an artifact when selected in the ruler designer
- Fixed barony ruins being vassalised by vanilla fix maintenance
- Fixed Wayfarer's Rest not returning to Riverlands after Durrandon/Teague war
- Fixed up Aurion's events
- Fixed brindlemen out-breeding prohibiton
- Babies and infants can no longer help or be taught by weaponsmiths
- Fixed Sansa/harry the Heir events
- Fixed Crownlands being present in Andal Invasion
- Fixed wrongly getting suspected kinslayer trait when burning down a castle with a dragon
- Fixed odd flavour events that sometime appeared when learning from a wisdom in the alchemists guild
- Adjusted anachronistic war ambition events pre-doom
- Fixed being informed about irrelevent landless adventurers/revolters (apparently they count as being at war with everyone in the world :/ )
- Valyrian steel quest tangent going to a doomed valyria can no longer happen in pre-doom bookmarks
- Fixed some ruins causing CTDs in pre-doom bookmarks
- Added a workaround for vanilla bug causing split vassals in mega wars to dislike you for being fired from the council

Hide  
Ссылка на комментарий

NIKOSinDRiqe

Народ, а можете подсказать решение одной проблемки?
Я не могу с помощью интриги неписей убивать, пишет что нужны условия для установления интриги...а самих условий нету
Что делать?

Ссылка на комментарий

NIKOSinDRiqe
6 часов назад, Терранус сказал:

@NIKOSinDRiqe ты имеешь ввиду убийство через прямой приказ?

Нет, через прямой приказ все работает.
Интрига на убийство какого либо персонажа не работает - пишет что нужны какие то условия, а какие именно - просто прочерк.

Ссылка на комментарий

Филипп1999

Народ,когда будет готов перевод(вернее его подстройка) под новую версию?

Ссылка на комментарий

fet_ted
9 часов назад, Филипп1999 сказал:

Народ,когда будет готов перевод(вернее его подстройка) под новую версию?

Давайте спросим это у @Деймон Блэкфайр Когда?:smile37:

Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 11,653
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 2392810

Лучшие авторы в этой теме

  • Blizz

    1230

  • Антипа

    582

  • Gradan

    474

  • Vladislavius First

    332

  • Old_Wayfarer

    306

  • Конрад

    240

  • Деймон Блэкфайр

    220

  • Герцог Цербст

    164

  • Тимурленг

    151

  • Richard

    143

  • simonov-89

    138

  • Ouwen

    137

  • Armun

    137

  • Falcssonn

    125

  • u7262897

    114

  • Labes

    113

  • Veles

    112

  • Comandante Raven

    112

  • Ydaa

    108

  • enrique suarez

    107

  • Alterus

    97

  • Kopistko

    95

  • vitovt13

    94

  • Tempest

    94

Лучшие авторы в этой теме

Популярные сообщения

Tempest

| Скачать AGoT | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | | 0a8fdaf352138d83e6e2da5c52a36

Деймон Блэкфайр

enrique suarez

Вышла 1.6 Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. A GAME OF THRONES A Total Conversion Mod for Crusader Kings II A Game of Thrones v1.6 Checksum: GRSL Compatible with: CK2 2.8.1  

Verael

У меня было так: отжал Север у Болтонов для Рикона, пока Эйгон захватывал Штормовые, и Томмен с кем-то там еще воевал, было непросто, но мы справились, взяли в плен Русе и Рамси после осады, и казнили

vitovt13

A Game of Thrones v1.3   Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.    

Gradan

Ооокеееей 

Kopistko

Нет, отвратительный до ужаса, именно поэтому тут набралось 438 страниц, а сам мод чуть ли не популярнее оригинальной игры.

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу


Copyright © 2008-2024 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...