Патчи - Страница 2 - Pride Of Nations (PON) - Strategium.ru Перейти к содержимому

Патчи

Рекомендованные сообщения

Спасибо! Я бы тебя в пятки поцеловал да только недостать боюсь! Не забудь только следующий выложить, не поленись пожалуйста!

Ссылка на комментарий

Спасибо! Я бы тебя в пятки поцеловал да только недостать боюсь! Не забудь только следующий выложить, не поленись пожалуйста!

:lol: :lol: :lol:

Да, а так, без праблем - обращяйсо - мы всем всегда поможем!

Ссылка на комментарий

MaXimuS

к счастью, если на предыдущий патч ставить, то новую игру начинать не надо.

Изменено пользователем MaXimuS
Ссылка на комментарий

Спасибо! Я бы тебя в пятки поцеловал да только недостать боюсь! Не забудь только следующий выложить, не поленись пожалуйста!

без проблем)

Ссылка на комментарий

Вышел 1.01.g. Выложите пожалуйста!

Ссылка на комментарий

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

1. удалить в pride of nation/VGN папки

Aliases

Events

FrontEnd

GameData

2.скопировать файлы из архива файлы в папку с игрой.

changelogНажмите здесь!
 

FIXES AND NOVELTIES 1.01g

Fixed: AI diplomacy bias was not working correctly

Fixed: Memory leak in hosting

Fixed: crash when browsing the 2D building cards

Fixed: Several events errors, including EvalColSPatus etc.

Fixed: Extended options (SOIs) are now saved

Fixed: Siege where 2 countries or more are besieged now work as intended.

Changed: Non colonial crisis probabilities significantly upped.

Added: VSynch and MultiSampling settings can now be changed, to speed up display.

Added: Merchants Ships in MTBs can now get back hits (with replacements). Build Shipyards!

Added: Rails can now be repaired automatically either by civilian entrepreneurs, or if you have units of the Engineer family.

Changed: Regions in harsh climate can recover from pillage.

[Cкрыть]
Ссылка на комментарий

MaXimuS

Спасибо!

А кто нибудь нашел эти опции:

Added: VSynch and MultiSampling settings can now be changed, to speed up display.
?
Ссылка на комментарий

Спасибо!

А кто нибудь нашел эти опции:?

непонятно) задал вопрос разрабам

Ссылка на комментарий

MaXimuS
непонятно) задал вопрос разрабам

они так и не ответили?

Ссылка на комментарий

Угу, не ответили, как и вообще пока не видел что бы ответили кому-нибудь в теме про патч, м.б. руки не дошли.

Кстати говорят что появились новые краши связанные с перетаскиванием войск в кучи, не советуют этот патч для тех кто сражается.

Изменено пользователем Xeothy
Ссылка на комментарий

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Установка: просто поменять pol.exe файл свой на тот что в архиве.

chandelog:

fixed: Here is an hotfix for people having crashes when there is a siege underway.

Ссылка на комментарий

А что за евент в у paradoxoв в techsupport-hotfixes лежит, что AI diplomacy bias правит?

Ссылка на комментарий

Новая бета, инструкции теже:

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Удалить:

Aliases

Events

FrontEnd

GameData

Скопировать поверх.

Аннотация на английском:

You can continue your current game, but the diplomacy bias matrix won't be fixed, aside that the rest should work dynamically. While you install this fix, don't hesitate to delete entirely the Saves folder (you can do that more slowly in game also). We will do our best to stay save-compatible from now on, rest assured.

FIXES AND NOVELTIES 1.01h

*fixed: Warscore evaluation and cost of treaty proposals

*changed: 'NON' nation is always hostile.

*fixed: AI siege bug

*changed: Colonial Merchant can augments dev level up to 15%.

*fixed: Defensive treaty could be accepted while not being valid in the end.

*fixed: you can't build a depot upgrade over a depot in construction.

*changed: some silly cases of crisis.

*changed: you will get back military control and cities, from non hostile nations, in some cases, in regions you legitimally own.

*fixed: yet another memory leak (a significant one)

*added: AI will now explain why she refuses a treaty proposal.

*changed: Drain lands should now work only in swamps

*changed: AI has more chance to accept peace.

*added: Relations with a tribal will change, depending of your ownership of their capital. If you are in protectorate or better status, they become friendly, otherwise, they become hostile.

* Changed all events with diplomatic item FullWar to War (so peace talks and conditions should be easier for the initial stages). Note that the ACW, the 3rd Carlist War and the Taiping rebellion remain FullWar, i.e. peace is almost impossible except via total victory (or event ending)

* Fixed ACW events (US fleets go to NYC instead of upper Mississippi, fixed too much REB loyalty, especially in Washington)

* Fixed AI reaction in many events (German Unification, Crimean War)

* Added events about natives getting access to more modern weapons later on in game

* Fixed errors in Units & Models

* Added new Leaders portraits (from our Beta team)

* Changed many sprites positions in various regions to improve visibility

* Finally completed Dutch events

* Made TUR and BEL playable in this version (although the game was NOT designed for this initially) - These nations need your feedback to be as interesting as possible for the official patch!

* Added extra events for colonial crisis (Cuba, Philippines, Aceh, Morocco)

*New look for the Tech Tree Navigation interface

*Added new links from the Research Interface to the Tech Tree Navigation

*Solved the problem with Coaling Station Upgrade removing the Port if the CP on the region was not enough

*Solved reported bugs on Rulers (corrected refferences, removed extra spaces that prevented some images to be loaded, etc)

*Added new portraits for German Minors, Spain and China

*Plugged the new placeholder ruler portraits to some factions

*Fixed some Tech Startup problem with some techs that you had ahead of time (you had the second level instead of the prerequisite)

Ссылка на комментарий

MaXimuS

может кто то из модераторов тему создаст и будет шапку обновлять? А то я уже не могу ее обновить.

Ссылка на комментарий

Еще пара таких патчей как последний и можно играть нормально)

Ссылка на комментарий

Да, последний патч таки убрал жор памяти :) Большое достижение.

Ссылка на комментарий

Да, последний патч таки убрал жор памяти :) Большое достижение.

У меня в место этого появилась ошибка ДиректХ... :(

Хотя очень-очень редко, но всётаки. Что-то отрендерить не может.

Ссылка на комментарий

А эти патчи ставить в какой последовательности? По дате выхода?

Ссылка на комментарий

И пожалуста обнавите шапку,а то я незнаю чё качать.

Ссылка на комментарий

А эти патчи ставить в какой последовательности? По дате выхода?

Если у тебя стоит 1.01 по идеи достаточно поставить самую последнюю 1.02 бету версию.

Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 83
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 43263

Лучшие авторы в этой теме

  • Xeothy

    26

  • eros

    11

  • deoved

    10

  • MaXimuS

    8

  • KOROL

    5

  • LGM

    2

  • Sayd

    2

  • san007der

    2

  • Гидравлик

    2

  • derek

    2

  • funnygoblin

    2

  • Dunkelheit

    2

  • dmitr

    1

  • tankist93

    1

  • Владислав1996

    1

  • Perf

    1

  • Torlik

    1

  • PsichoPuzo

    1

  • Gbanderlog

    1

  • humanerror

    1

  • Toxa

    1

  • Stasik Baratteon

    1

Лучшие авторы в этой теме

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу


Copyright © 2008-2024 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...